AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Skrevet 19. oktober 2024 Jeg vet ikke om jeg er rar eller helt alene om dette temaet, men velger uansett å ta det opp for å se om det er noen som kjenner seg igjen. Når jeg var sammen med kjæresten (min eks nå) så synes jeg alltid det var så utrolig flaut/kleint å kysse eller holde hender om vi var hos foreldrene mine. Jeg aner ikke hvorfor, for meg føles det bare veldig rart. Ute blandt folk og alle andre er det null problem, jeg bare klarer ikke det der. Har noen kjent på det samme? Anonymkode: a9fc1...806
Serafin Skrevet 19. oktober 2024 #2 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke om jeg er rar eller helt alene om dette temaet, men velger uansett å ta det opp for å se om det er noen som kjenner seg igjen. Når jeg var sammen med kjæresten (min eks nå) så synes jeg alltid det var så utrolig flaut/kleint å kysse eller holde hender om vi var hos foreldrene mine. Jeg aner ikke hvorfor, for meg føles det bare veldig rart. Ute blandt folk og alle andre er det null problem, jeg bare klarer ikke det der. Har noen kjent på det samme? Anonymkode: a9fc1...806 Nei. Men du kan bare gi et kjapt nuss. Du trenger jo ikke å råkline midt under middagen. 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Skrevet 19. oktober 2024 Serafin skrev (Akkurat nå): Nei. Men du kan bare gi et kjapt nuss. Du trenger jo ikke å råkline midt under middagen. Nei, for det var det det var snakk om. Anonymkode: d2e64...bdd
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #4 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet ikke om jeg er rar eller helt alene om dette temaet, men velger uansett å ta det opp for å se om det er noen som kjenner seg igjen. Når jeg var sammen med kjæresten (min eks nå) så synes jeg alltid det var så utrolig flaut/kleint å kysse eller holde hender om vi var hos foreldrene mine. Jeg aner ikke hvorfor, for meg føles det bare veldig rart. Ute blandt folk og alle andre er det null problem, jeg bare klarer ikke det der. Har noen kjent på det samme? Anonymkode: a9fc1...806 Jeg liker ikke å kysse noen som helst foran noen som helst. Hvordan og når oppstår behovet for å kysse partner fremfor dine foreldre, ts? Uansett, jeg foretrekker også å la være å introdusere partnere for mine foreldre så lenge som menneskelig mulig. Så jeg er trolig ingen referanse. Anonymkode: 737e0...8c1 1
Serafin Skrevet 19. oktober 2024 #5 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, for det var det det var snakk om. Anonymkode: d2e64...bdd TS spurte om kyssing under besøk hos foreldrene sine. Den som spør, skal få svar.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #6 Skrevet 19. oktober 2024 Helt normalt å føle seg ukomfortabel med det. Og som regel er det pinlig for de som blir klint foran også, så egentlig en god ting å legge litt bånd på seg. Anonymkode: c7f47...1c7 4
Mardina Skrevet 19. oktober 2024 #7 Skrevet 19. oktober 2024 Jeg hadde nok ikke hatt noen problemer med å gjøre det foran min far og andre familiemedlemmer. Heller ikke ute blandt folk. Jeg er såpass kjærlig av meg og vil gjerne vise ovenfor omverden at jeg er veldig glad i den kjæresten jeg har. Det er ikke dermed sagt at jeg begynner å råkline rett foran min far, men et kyss eller 2 eller 3 har jeg ingen problemer med å gi (og forhåpentligvis motta) ❤️ 1
Iselinberg Skrevet 19. oktober 2024 #8 Skrevet 19. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg liker ikke å kysse noen som helst foran noen som helst. Hvordan og når oppstår behovet for å kysse partner fremfor dine foreldre, ts? Uansett, jeg foretrekker også å la være å introdusere partnere for mine foreldre så lenge som menneskelig mulig. Så jeg er trolig ingen referanse. Anonymkode: 737e0...8c1 Har ingen behov for å kysse min fremtidige partner foran foreldrene mine, det kan jeg gjøre når vi ikke er der. Men problemet er at kanskje min partner har lyst til det. Endret 19. oktober 2024 av Iselinberg
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #9 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg liker ikke å kysse noen som helst foran noen som helst. Hvordan og når oppstår behovet for å kysse partner fremfor dine foreldre, ts? Uansett, jeg foretrekker også å la være å introdusere partnere for mine foreldre så lenge som menneskelig mulig. Så jeg er trolig ingen referanse. Anonymkode: 737e0...8c1 Har ingen behov for å kysse min fremtidige partner foran foreldrene mine, det kan jeg gjøre når vi ikke er der. Men problemet er at kanskje min partner har lyst til det. Anonymkode: a9fc1...806
Hansehan Skrevet 19. oktober 2024 #10 Skrevet 19. oktober 2024 Jeg er generelt ikke fan av pda, men jeg kysser alltid min kone velkommen eller godnatt, uavhengig av hvem som skulle være tilstede.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #11 Skrevet 19. oktober 2024 Jeg syns også det. Er 33år Anonymkode: 409f5...60d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå