Gå til innhold

Strømmen storsenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det kaos på Strømmen storsenter på lørdagene? Kontra de andre dagene? Og hva med parkering på lørdag? Er det kaos på parkeringa?

På hverdagene er det så mye kø i trafikken herfra der jeg bor. Så derfor jeg tenkte på å prøve lørdager.

Anonymkode: 8e76b...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær litt smart å dra dit med en gang de åpner på lørdagen. Første timen og siste timen i åpningstiden på sentere er som regel ikke så fullstappet med folk, og mye roligere. Folk sover litt lenger på lørdag, spiser en lang frokost etc før de begir seg ut for å handle midt i verste rushet.

Anonymkode: 35f8f...812

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt på dagen på en grå dag er det mye folk. Det kan være kaos inn og ut av parkering, men de har iallefall vektere som hjelper til i det gamle parkeringshuset. Ellers kan du også stå ute, der er det lite kaos.

Men jeg vil ikke si det er spesielt kaotisk. I jula er det kaos, da kan det ta en halvtime finne parkering, og en time komme seg ut. Hva du definerer som kaos kommer an på hva du sammenligner med.

Anonymkode: 1de2a...1e7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaos regner jeg med kø i minst 20 minutter enten inn eller ut av kjøpesentre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det like kaotisk der som på Lørenskog?

Både Metro og Triaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være mye folk, men er evigheter siden jeg opplevde kaos. Mest folk er det litt senere på lørdagen på Strømmen, så lenge du drar før 12-13 går det fint. Førjulstiden drar jeg derimot dit kun på kvelden på hverdager, lørdager da er ille.

Men uansett hvor mye biler det er utenfor er det aldri kaos inne. Senteret er så stort at det har god plass til alle. Ja det kan være mye folk, men du kommer fint fram.

Anonymkode: 9a262...ea1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Både Metro og Triaden.

Jeg synes Triaden er mye verre, mest fordi man kjører ut på Skårersletta som er helvette på jord i rushen. Metro har jeg aldri opplevd som kaotisk om man bruker parkeringshuset, ikke engang i førjulstiden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er det like kaotisk der som på Lørenskog?

Triaden og Strømmen er helt kaos på lørdager. 

Anonymkode: 908b5...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det var noe spesielt forrige lørdag (12.10), men da sto køen fra senteret ut på motorveien den ene veien (veien fra Ahus ) og fra toppen med det nye bygget med butikk og apotek (var mega før) når du kommer fra Olavsgård. Aldri opplevd før, selv ikke midt i julestria og black friday har køen stått så langt tilbake 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke stort sett alltid temmelig fullt på kjøpesentre rundt om i de store byene, på lørdager da? Jeg har inntrykk av at det er da hele familien har tid til å dra dit. Derfor prøver jeg å unngå slike steder på lørdager. Fredager kan også være noe utfordrene, i hvert fall i mitt nærområde. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag kveld er helt nydelig, da er det lite folk. Men kjedelig å tilbringe fredagskvelden der da.

Men likevel velger vi noen ganger det før jul.

Anonymkode: 81f1e...a94

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Strømmen.

Ja, det er mye trafikk til og fra kjøpesenteret i helgene. Jeg ser av og til bilene stå helt fra en rundkjøring flere hundre meter unna parkeringen.

Anonymkode: ea6b8...d4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forrige uke var det vel ekstra ille på Strømmen Storsenter, de hadde noe tilbud av ett eller annet slag, kalte det "Markedsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 20.01):

Er det kaos på Strømmen storsenter på lørdagene? Kontra de andre dagene? Og hva med parkering på lørdag? Er det kaos på parkeringa?

På hverdagene er det så mye kø i trafikken herfra der jeg bor. Så derfor jeg tenkte på å prøve lørdager.

Bor rett i nærheten, og jeg holder meg unna lørdager. Stort sett enkelt å unngå kø i ukedagene hvis du holder deg utenom rush, for køene på ukedagene er pga alle som skal hjem fra jobb og kjører gjennom Strømmen.

Anonymkode: 066f0...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal dit på en Lørdag, så vær der tidlig eller sent.

Anonymkode: b9a1c...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lileep skrev (2 timer siden):

Vet ikke om det var noe spesielt forrige lørdag (12.10), men da sto køen fra senteret ut på motorveien den ene veien (veien fra Ahus ) og fra toppen med det nye bygget med butikk og apotek (var mega før) når du kommer fra Olavsgård. Aldri opplevd før, selv ikke midt i julestria og black friday har køen stått så langt tilbake 

Antagelig noen som hadde fått motorstopp eller noe og blokkerte innkjørsel/veien med bilen sin da? Kanskje noen hadde bulket e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Antagelig noen som hadde fått motorstopp eller noe og blokkerte innkjørsel/veien med bilen sin da? Kanskje noen hadde bulket e.l.

Nei, det var ingen som hadde bulka eller noe, køen sto inn i begge parkeringsanleggene.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste dagen det ikke er kø over Fetsund brua er på lørdager. Enten kø der (hverdager) eller kø inn på Strømmen på lørdag da. Hva er best da? Må handle innenfor klokka 13.00-18.00 alle dager og må frem og tilbake innen da.

Anonymkode: daf58...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eneste dagen det ikke er kø over Fetsund brua er på lørdager. Enten kø der (hverdager) eller kø inn på Strømmen på lørdag da. Hva er best da? Må handle innenfor klokka 13.00-18.00 alle dager og må frem og tilbake innen da.

Anonymkode: daf58...889

Det er ikke veldig mye kø over Fetsund-brua i 13-14 tiden på en ukedag, og køa tilbake løsner i 17 tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...