hegesim Skrevet 19. oktober #1 Del Skrevet 19. oktober Hei. Jeg snapper litt med en gutt av og til på Snapchat. I begynnelsen var det veldig fint og ettervært så dabber det litt av. Den siste uka så har det tatt to dager før han ser snappen og skriver til meg? Er han ikke interessert lenger eller hva er det? Og hvordan kan man spørre på en fin måte hva grunnen er til at det dager før han svarer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #2 Del Skrevet 19. oktober Ikke spør, la han gå, han er ikke interessert Anonymkode: 71e7a...ebb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 19. oktober #3 Del Skrevet 19. oktober Du har ofte svaret ditt rett foran ansiktet ditt. Så at interessen har dabbet av er 100% sikkert. Med mindre han har dæva da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #4 Del Skrevet 19. oktober Ta av de lange neglene dine Anonymkode: d5281...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #5 Del Skrevet 19. oktober En gutt som er interessert, venter ikke DAGER på å åpne en snap og svare på den fra en jente han har følelser for. Anonymkode: b5863...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. oktober #6 Del Skrevet 19. oktober (endret) Kan være mange grunner til at han ikke er så mye på Snap for tiden, så det er ikke sikkert at det betyr noe. Men er man interessert i noen så ønsker man kontakt og prioriterer kontakt. Dog skal det sies at Snap er da ikke av den mest seriøse kontaktformen. Hvis du er interessert i han, hvorfor gjør du ikke et skikkelig fremstøt? Spør han om å møte deg? Eventuelt gå i gang med en samtale på Messenger. Snap er ikke særlig forpliktende akkurat. Endret 19. oktober av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #7 Del Skrevet 19. oktober Han er ikke interessert, du vil ikke oppnå noenting med å spørre. Anonymkode: d76c1...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #8 Del Skrevet 20. oktober hegesim skrev (16 timer siden): Hei. Jeg snapper litt med en gutt av og til på Snapchat. I begynnelsen var det veldig fint og ettervært så dabber det litt av. Den siste uka så har det tatt to dager før han ser snappen og skriver til meg? Er han ikke interessert lenger eller hva er det? Og hvordan kan man spørre på en fin måte hva grunnen er til at det dager før han svarer? Han har flere...ikke interessert......ikke ha sex med noen før dere er i et forhold.... Anonymkode: 8de9e...694 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå