AnonyrnBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg svarte i en tråd med spørsmål om noen har sett gjenferd/spøkelse, at jeg har følt nærvær/kommunikasjon fra katten min. Siterer det jeg skrev, her: Sitat Jeg og katten min hadde et ekstremt sterkt bånd, dvs jeg føler vi fortsatt HAR det. Han døde i sommer og han er ikke lenger tilstede i denne dimensjonen eller verdenen eller hva man skal kalle det, men jeg har følt flere ganger at han virkelig er nær meg i sjelen/ånden. For noen uker siden hadde jeg en drøm der jeg fysisk fikk holde han igjen og fikk føle den nøyaktige strukturen av pelsen, vekten hans, måten han satt i armene mine osv, da han var frisk. (Før han måtte få slippe ble han veldig tynn og mistet mye pels osv.) Drømmen var også altfor symbolsk og spesiell til at noe kunne være tilfeldig eller være et produkt av mine tanker alene, et mareritt som ble til en varm og god drøm (jeg og katten gikk igjennom noe traumatisk sammen, mens slutten av livet hans ble veldig fin og god). Jeg kjente oppriktig at katten min kommuniserte med meg. Jeg har hatt det sånn med to andre individer tidligere i livet; mormor og en annen katt som jeg vokste opp med. Flere år etter mormors død følte jeg hennes tilstedeværelse på en slik måte at jeg glemte at hun var død. Den andre katten kunne jeg også kjenne at kommuniserte med meg. Denne katten var av typen som trøstet da jeg var lei meg og gråt som barn. Jeg kjente tilstedeværelsen av den samme trøsten av denne katten langt opp i voksen alder. Du bad meg om å skrive med brukernavn så du kunne svare meg på PM. Siden jeg ikke ønsker å bli gjenkjent av andre her ettersom jeg har skrevet annet innhold med den andre brukeren min som lett kobler hvem jeg er om man legger de to sammen, laget jeg ny bruker for å svare deg. Det var ikke lov til å poste med to brukere i samme tråd, og kommentaren ble slettet. Håper at du ser dette og at du kan sende meg pm, her❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #2 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonyrnBruker skrev (1 time siden): Jeg svarte i en tråd med spørsmål om noen har sett gjenferd/spøkelse, at jeg har følt nærvær/kommunikasjon fra katten min. Siterer det jeg skrev, her: Du bad meg om å skrive med brukernavn så du kunne svare meg på PM. Siden jeg ikke ønsker å bli gjenkjent av andre her ettersom jeg har skrevet annet innhold med den andre brukeren min som lett kobler hvem jeg er om man legger de to sammen, laget jeg ny bruker for å svare deg. Det var ikke lov til å poste med to brukere i samme tråd, og kommentaren ble slettet. Håper at du ser dette og at du kan sende meg pm, her❤️ Jeg har sett, du hører fra meg ila morgendagen ❤️ Anonymkode: 218c9...922 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Del Skrevet 19. oktober 2024 Easy peasy. Den prøver å si "Mjaauuu" 😽 Anonymkode: f3ad5...5fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #4 Del Skrevet 19. oktober 2024 Så heldig du er! ❤️ Jeg opplevde litt av det samme etter at jeg mistet hunden min. Kunne fysisk føle at hun la seg inntil meg i sengen. Hørte henne bjeffe om morgenen, særlig om jeg holdt på å forsove meg. Noen ganger kom det et blaff av lukt. Og ellers bare denne litt ubeskrivelige følelsen av at vi var sammen uten å være sammen. Er flere år siden hun gikk bort nå, så det skjer ikke like ofte, men setter så vanvittig stor pris på hver eneste drøm der jeg får tilbringe tid med henne. Anonymkode: c5996...aea 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå