AnonymBruker Skrevet 19. oktober #1 Del Skrevet 19. oktober Jeg skal få meg brukshund (hanhund) og trenger litt tips til navn! Jeg liker litt mer tactical navn som: Koda, Herkules, Kuma, Fokus, Nuke osv. Setter pris på flere tips! Anonymkode: d6a63...be9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #2 Del Skrevet 19. oktober Hva er "tactical navn"? Synes Fokus var et fint navn. Fokas (en keiser i Bysantin) er også ganske kult! Anonymkode: 0c8d2...ffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lauv Skrevet 19. oktober #3 Del Skrevet 19. oktober Roy, Tapper, Loke, Fenrik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #4 Del Skrevet 19. oktober Action movie dog names Rex (The Terminator) Bolt (Bolt) Hades (John Wick) Ace (Ace Ventura: Pet Detective) Thor (John Wick: Chapter 2) Duke (The Secret Life of Pets) Bullet (Bullet to the Head) Rama (The Raid: Redemption) Anonymkode: d48bd...56b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 19. oktober #5 Del Skrevet 19. oktober Lighter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #6 Del Skrevet 19. oktober Earl Cuba Midas John Lennox Anonymkode: 2d45d...089 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. oktober #7 Del Skrevet 19. oktober (endret) Det eksisterer en uvitenskapelig teori om at hunder reagerer best på navn som starter med talen S. Og da kan du jo bla litt i hundenavn på S: http://www.hundemarked.no/navn.asp?hva=vis&bokst=S Du kan også se under C og Z, da uttalelsen ofte er en S. Det var mange unike og kule navn under Z. Eventuelt kan du bla i hundenavn på ALLE bokstaver inne på denne siden. Så er det gjerne slik at ofte føles ikke forskjellige navn riktig før du faktisk har møtt hunden. Sånn var det hos meg. Jeg hadde 4 navn som jeg vurderte før jeg fikk hund, men når hunden kom så følte jeg ingen navn passet til utseende og væremåte. Så jeg måtte tenke på nye navn basert på hunden når jeg hadde møtt den. Endret 19. oktober av Bombasi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #8 Del Skrevet 19. oktober Rollo. Anonymkode: 6b818...e1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 20. oktober #9 Del Skrevet 20. oktober Laban Mester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #10 Del Skrevet 20. oktober Lars Anonymkode: 1950c...123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 20. oktober #11 Del Skrevet 20. oktober Brutus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #12 Del Skrevet 20. oktober Maro Marix Sivo Hundre Kirvan Ayaz Turbo Mike Zorro Bayley Snut Vito Birk Laban Anonymkode: c9147...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #13 Del Skrevet 20. oktober Timmy . Nico. Marko. Anonymkode: d3e06...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #14 Del Skrevet 20. oktober Takk for alle tips! Gjerne kom med mer, mååå ha det perfekte navnet når lille vovven kommer i hus TS Anonymkode: d6a63...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #15 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for alle tips! Gjerne kom med mer, mååå ha det perfekte navnet når lille vovven kommer i hus TS Anonymkode: d6a63...be9 Vi har en hund og to katter med «unike» navn. Hunden er 10 år, kattene 11 og 8. Navnene var unike da, men nå er de langt mer populære. Derfor har jeg flere nye aktuelle navn på blokka til en fremtidig hund, men navnene holder jeg for meg selv, slik at ikke 40.000 andre hunder heter det samme om det blir aktuelt med en ny hund i fremtiden. Vil ikke gi bort ideer. Anonymkode: a711f...df9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #16 Del Skrevet 20. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har en hund og to katter med «unike» navn. Hunden er 10 år, kattene 11 og 8. Navnene var unike da, men nå er de langt mer populære. Derfor har jeg flere nye aktuelle navn på blokka til en fremtidig hund, men navnene holder jeg for meg selv, slik at ikke 40.000 andre hunder heter det samme om det blir aktuelt med en ny hund i fremtiden. Vil ikke gi bort ideer. Anonymkode: a711f...df9 ok, ingen spurte. om du ikke skal komme med ideer på en tråd der folk spør etter det, hvorfor svare? lol Anonymkode: d6a63...be9 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #17 Del Skrevet 20. oktober Rex Rocky Finn Sjef Sheriff Wolf Ice Ghost Pic (kortversjon av Partner In Crime) Shaggy Brutter`n (hvis du har flere dyr) Selmer Kevin Ario Kula Hero Anonymkode: c9147...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #18 Del Skrevet 20. oktober Roxy Ifa Sniff York Shervin Kai Fifa Labben Arvin Ken Kompis Sjarmen Hunk Divas Amigo Varg Herlig Eplekjekken Gabriel Myggen Keiser Snik Champ Tyson Hayat (betyr liv) Iver Raptus Bestis Dream Jippi Marico O`boy Junior Falk Torben Hunter Rino Happy Cæsar Tarzan Mister Bølla Anonymkode: 777e1...988 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #19 Del Skrevet 20. oktober Sjekk ut navn på ulike guder, jagerfly og militære kjøretøy 😊 Anonymkode: 953fb...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #20 Del Skrevet 20. oktober Aston Zero Zingo King Anonymkode: 827ab...564 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå