AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Del Skrevet 19. oktober 2024 Dette irriterer meg. Hvorfor så synlig? Prøvde å bla litt i annonser nå, men ser jo ikke bildene lenger på grunn av fiks ferdig logoen. Bruker mobil. Mulig bedre på PC. Anonymkode: 9f515...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #2 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette irriterer meg. Hvorfor så synlig? Prøvde å bla litt i annonser nå, men ser jo ikke bildene lenger på grunn av fiks ferdig logoen. Bruker mobil. Mulig bedre på PC. Anonymkode: 9f515...5da Det er ikke stort det merket, legger nesten ikke merke til det på min telefon iallefall. Anonymkode: 8cbb7...252 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Del Skrevet 19. oktober 2024 Har du en ekstremt liten mobiltelefon? Legger knapt merke til logoen på min mobil. Anonymkode: 74494...76d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #4 Del Skrevet 19. oktober 2024 Det ligger jo ikke på bildet når du klikker deg inn på annonsen, og det er uansett bare en liten gul boks øverst i venstre hjørne. Anonymkode: aa671...09c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #5 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hæ? Den fiks ferdig logoen er jo knøtt-liten? 😂 Anonymkode: 30435...e84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #6 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du en ekstremt liten mobiltelefon? Legger knapt merke til logoen på min mobil. Anonymkode: 74494...76d Du tror bilder fremstår i samme størrelse på alle mobiler...? Anonymkode: ec7bc...702 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #7 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du tror bilder fremstår i samme størrelse på alle mobiler...? Anonymkode: ec7bc...702 Det er jo derfor jeg spør om TS har en knøttliten mobil. Hvis bildet er lite føles kanskje logoen større? Anonymkode: 74494...76d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #8 Del Skrevet 19. oktober 2024 Måtte inn å sjekke, skjønner hva du mener faktisk. På min samsung galaxy, dekker fiks ferdig logoen, mer en en tredjedel av bildet. Anonymkode: 08400...4cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #9 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Måtte inn å sjekke, skjønner hva du mener faktisk. På min samsung galaxy, dekker fiks ferdig logoen, mer en en tredjedel av bildet. Anonymkode: 08400...4cb Hæ? Jeg har s22 og den dekker jo nesten ingenting av bildet. Anonymkode: 20a8a...9fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #10 Del Skrevet 20. oktober 2024 Finn har hatt en oppdatering de siste dagene. Påvirker mye. Kan hende den ikke er rullet ut til alle enda. Ville sendt de en Mail, får de ikke beskjed om at endringen ikke er godt mottatt så gjør de ikke noe med det. Anonymkode: 97aa8...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #11 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Måtte inn å sjekke, skjønner hva du mener faktisk. På min samsung galaxy, dekker fiks ferdig logoen, mer en en tredjedel av bildet. Anonymkode: 08400...4cb Bare tull! Har eplefon og logoen dekker en liten del opp til venstre. Måtte se etter, men går man inn på annonsen er den jo borte. Skjønner ærlig talt ikke problemet! Anonymkode: d2bc2...d03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #12 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Bare tull! Har eplefon og logoen dekker en liten del opp til venstre. Måtte se etter, men går man inn på annonsen er den jo borte. Skjønner ærlig talt ikke problemet! Anonymkode: d2bc2...d03 Problemet er at man sitter i ulike Finn versjoner. Jeg ser problemet, men mannen min sin mobil viser det helt ulikt. Finn har gjort noen (håpløse) oppdateringer som ikke er rullet ut til alle enda. Teksten dekker ca halve bildet så man ser ikke bildet på forhåndsvisning uten å måtte trykke inn på annonsen. Anonymkode: 97aa8...baa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #13 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Problemet er at man sitter i ulike Finn versjoner. Jeg ser problemet, men mannen min sin mobil viser det helt ulikt. Finn har gjort noen (håpløse) oppdateringer som ikke er rullet ut til alle enda. Teksten dekker ca halve bildet så man ser ikke bildet på forhåndsvisning uten å måtte trykke inn på annonsen. Anonymkode: 97aa8...baa Kanskje på tide oppdatere OS/app? Anonymkode: d2bc2...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #14 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Problemet er at man sitter i ulike Finn versjoner. Jeg ser problemet, men mannen min sin mobil viser det helt ulikt. Finn har gjort noen (håpløse) oppdateringer som ikke er rullet ut til alle enda. Teksten dekker ca halve bildet så man ser ikke bildet på forhåndsvisning uten å måtte trykke inn på annonsen. Anonymkode: 97aa8...baa Hvilken versjon av app'en er det du har da? Anonymkode: 74494...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #15 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg har i hvert fall versjon 15.5.1 som kom for to dager siden og har null problem med Fiks ferdig logoen i den på min iPhone. Anonymkode: 74494...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #16 Del Skrevet 20. oktober 2024 Samme på min tlf (iphone 13). Når man ser i oversikten på finn så ødelegger helt klart logoen til fiks ferdig bildet. Anonymkode: 0e244...ed8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #17 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kanskje på tide oppdatere OS/app? Anonymkode: d2bc2...d03 Man bør droppe å oppdatere appen så man ikke får den nye versjonen som er helt håpløs. Det er den nye versjonen som har feil. Anonymkode: 97aa8...baa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #18 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Samme på min tlf (iphone 13). Når man ser i oversikten på finn så ødelegger helt klart logoen til fiks ferdig bildet. Anonymkode: 0e244...ed8 Jeg har også IPhone 13 og som sagt nyeste versjon av finn-appen og har altså ikke dette problemet. Anonymkode: 74494...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #19 Del Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har også IPhone 13 og som sagt nyeste versjon av finn-appen og har altså ikke dette problemet. Anonymkode: 74494...76d Samme her. Men er det noen av de som mener logoen dekker for mye, som har endret skriftstørrelsen på tlf? Bare en tanke som slo meg nå🤔 Anonymkode: d2bc2...d03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #20 Del Skrevet 21. oktober 2024 Hos meg er den øverst til venstre. Dekker ikke mye, men burde vært nederst Anonymkode: 9503f...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå