AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Skrevet 19. oktober 2024 Har vært på 4 dater med samme fyr. Vi har mye til felles og praten går lett. Han er hyggelig og morsom. MEN han har helt ulik meg mtp. på noen ting. Han røyker weed av og til, og han har fortalt at han kjører mc uten lappen. Weed kan jeg forsåvidt «godta» hvis det kun er i moderate mengder, men det at han kjører uten lappen virker litt mer «kriminelt» i mine øyne. Han har også fortalt historier om tidligere damer han har ligget meg og vært sammen med der damene har drevet med rus osv. Har ikke spurt om han har gjort dette. På en måte vil jeg ikke dømme uten å bli kjent med han, men på en annen side føler jeg at noen av tingene er litt for «på kanten» for min smak. Hva ville dere gjort? Som sagt deler vi interesser og har det hyggelig sammen 😊 TS Anonymkode: a86df...81a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #2 Skrevet 19. oktober 2024 Dere har vært på fire dates og han sitter allerede å forteller deg om andre damer han har knullet? Anonymkode: 4e47b...7f6 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Skrevet 19. oktober 2024 Han høres jo ut som en bajs Anonymkode: dc480...497 3
Svartfugl Skrevet 19. oktober 2024 #4 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har vært på 4 dater med samme fyr. Vi har mye til felles og praten går lett. Han er hyggelig og morsom. MEN han har helt ulik meg mtp. på noen ting. Han røyker weed av og til, og han har fortalt at han kjører mc uten lappen. Weed kan jeg forsåvidt «godta» hvis det kun er i moderate mengder, men det at han kjører uten lappen virker litt mer «kriminelt» i mine øyne. Han har også fortalt historier om tidligere damer han har ligget meg og vært sammen med der damene har drevet med rus osv. Har ikke spurt om han har gjort dette. På en måte vil jeg ikke dømme uten å bli kjent med han, men på en annen side føler jeg at noen av tingene er litt for «på kanten» for min smak. Hva ville dere gjort? Som sagt deler vi interesser og har det hyggelig sammen 😊 TS Anonymkode: a86df...81a Ligg unna! Han har ikke respekt for lover og regler og ruser seg garantert på mer enn weed. 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #5 Skrevet 19. oktober 2024 Er interessene dine så smale at det er vanskelig å finne noen som deler dem? Her er det flere ting jeg ikke kan skjønne at ikke teller langt mer negativt enn interessene teller positivt. Det finnes sikkert tusenvis av passende menn uten såpass enorme negative sider. Anonymkode: 3778f...8b1 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #6 Skrevet 19. oktober 2024 Han hadde ikke jeg giddet å treffe mer. Anonymkode: 8b640...509 2
TomKrus Skrevet 19. oktober 2024 #7 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har vært på 4 dater med samme fyr. Vi har mye til felles og praten går lett. Han er hyggelig og morsom. MEN han har helt ulik meg mtp. på noen ting. Han røyker weed av og til, og han har fortalt at han kjører mc uten lappen. Weed kan jeg forsåvidt «godta» hvis det kun er i moderate mengder, men det at han kjører uten lappen virker litt mer «kriminelt» i mine øyne. Han har også fortalt historier om tidligere damer han har ligget meg og vært sammen med der damene har drevet med rus osv. Har ikke spurt om han har gjort dette. På en måte vil jeg ikke dømme uten å bli kjent med han, men på en annen side føler jeg at noen av tingene er litt for «på kanten» for min smak. Hva ville dere gjort? Som sagt deler vi interesser og har det hyggelig sammen 😊 TS Anonymkode: a86df...81a Hadde skygget langt unna, han bruker ulovlige rusmidler og du vet ikke hva det innebærer for din del videre i dette forløpet, det kan fort bli mer en akkurat dette. Så driter vedkommende i lover og regler og kjører MC uten lappen, som kan bli en økonomisk katastrofe om det skjer et uhell. Og du vurderer dette seriøst ? Da er det lite vi kan si som hjelper deg å ta den rette avgjørelsen som er den eneste ! Skygge langt unna. 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #8 Skrevet 19. oktober 2024 det er farligere å bruke drugs enn å kjøre uten lappen på mc? Mulig dere fortjener hverandre spør du meg.. Anonymkode: 24c53...9f8
TomKrus Skrevet 19. oktober 2024 #9 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): det er farligere å bruke drugs enn å kjøre uten lappen på mc? Mulig dere fortjener hverandre spør du meg.. Anonymkode: 24c53...9f8 Helt vanvittig å date og godta en mann med så lave moralske prinsipper. Dette er et menneske uten etikk og moral som bare vil sørge for en ting, sorg og lidelse for TS. 2 1
Lidhun Skrevet 20. oktober 2024 #10 Skrevet 20. oktober 2024 Weed hadde vært dealbreaker for meg, det samme hadde definitivt kjøring uten lappen vært. Hadde ikke funnet på å gå på flere dates med han.. Føler det var flere varsellamper også her, men.. 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #11 Skrevet 20. oktober 2024 Selvfølgelig treffer du han aldri igjen. Anonymkode: 623cd...c0f 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #12 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): han har fortalt at han kjører mc uten lappen Jeg hadde fortsatt å kjøre bil om jeg hadde mistet lappen. Cannabis er ikke farlig for voksne folk. Alkohol er verre. K58 Anonymkode: b99fa...fa1 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #13 Skrevet 20. oktober 2024 Lidhun skrev (1 time siden): Weed hadde vært dealbreaker for meg, det samme hadde definitivt kjøring uten lappen vært. Hadde ikke funnet på å gå på flere dates med han.. Føler det var flere varsellamper også her, men.. er du klar over at alkohol er farligere enn weed? drikker du alkohol? Anonymkode: 277df...53d 1
Lidhun Skrevet 20. oktober 2024 #14 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): er du klar over at alkohol er farligere enn weed? drikker du alkohol? Anonymkode: 277df...53d Jeg drikker alkohol ja. Men drikker svært sjelden og med måtehold. Men weed er ulovlig i Norge, og er klassifisert som narkotika. Så ja, det hadde vært en dealbreaker for meg. Uansett om noen er aldri så forkjemper for hasj, for meg vil det alltid være en dealbreaker. 1
TomKrus Skrevet 20. oktober 2024 #15 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg hadde fortsatt å kjøre bil om jeg hadde mistet lappen. Cannabis er ikke farlig for voksne folk. Alkohol er verre. K58 Anonymkode: b99fa...fa1 Da må nesten du få nummeret til typen til TS, så kan du kose deg med han ! Lykke til som gjelds slave når du kommer opp i en ulykke uten lappen. Det ender aldri bra. 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #16 Skrevet 20. oktober 2024 TS kjenner han ikke, han bruker garantert mer weed (og sikkert andre stoffer) enn han innrømmer for henne. Han har et rulleblad, og en livsførsel på kant med loven som alltid vil prege forholdet. Får ts barn med ham er løpet kjørt. Anonymkode: d32ea...00d 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #17 Skrevet 20. oktober 2024 folk som har behov for å opplyse om at de røyker weed av og til gjør det mye. Tapere røyker weed, de blir helt obsessed med det og snakke om det. Anonymkode: 78bb5...853 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #18 Skrevet 20. oktober 2024 Vel, det finnes ikke en ting ved den mannens livsstil og oppførsel jeg hadde godtatt i hvertfall. Merkelig hvor ulik standard folk har til en partners kvalitet Anonymkode: 255a2...b0b 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #19 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 18.52): Har vært på 4 dater med samme fyr. Vi har mye til felles og praten går lett. Han er hyggelig og morsom. MEN han har helt ulik meg mtp. på noen ting. Han røyker weed av og til, og han har fortalt at han kjører mc uten lappen. Weed kan jeg forsåvidt «godta» hvis det kun er i moderate mengder, men det at han kjører uten lappen virker litt mer «kriminelt» i mine øyne. Han har også fortalt historier om tidligere damer han har ligget meg og vært sammen med der damene har drevet med rus osv. Har ikke spurt om han har gjort dette. På en måte vil jeg ikke dømme uten å bli kjent med han, men på en annen side føler jeg at noen av tingene er litt for «på kanten» for min smak. Hva ville dere gjort? Som sagt deler vi interesser og har det hyggelig sammen 😊 TS Anonymkode: a86df...81a Ehh lyser røde flagg 🚩🚩 hadde lett droppet en mann som røyker hasj, kjører motorsykkel uten lappen og som snakker fritt om sine tidligere erobringer. Han er nok singel av en grunn. Løp mens du kan.. Anonymkode: 20dd0...9d6 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #20 Skrevet 20. oktober 2024 Han virker lite opptatt av å imponere, det skal han ha 😉 Anonymkode: 09c77...738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå