AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg har en venninne, og hver gang vi møtes, noe som er mer sjelden enn før, sitter jeg igjen med en ekkel vond følelse i magen. Det er noe med blikket, smilet og hele auraen som gjør at jeg kommer hjem med en vond klump i magen. Det er som om hun egentlig ikke ønsker å være med meg, så hvorfor sier hun ja til å finne på ting… Noen med lignende erfaring? Hva gjør man? Anonymkode: f11d4...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. oktober 2024 #2 Del Skrevet 19. oktober 2024 Har ikke en slik erfaring, men hvis du har en venninne som gir deg en ekkel vond følelse i magen der du føler deg uønsket hver gang du møter henne, så tenker jeg det er på tide å kutte vennskapet ut. For da er ikke vennskapet sunt for deg. Vennskap skal ikke bryte deg ned på den måten. Du sier du møter henne sjeldnere enn før, så da ligger det jo an til at du kan la vennskapet visne bort over tid, om du ikke ønsker å rive av plasteret med å avbryte alt på en gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hvordan er dere når dere er sammen? Snakker du kun om deg selv eller viser du interesse for livet hennes? Anonymkode: 91dc5...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #4 Del Skrevet 19. oktober 2024 Mulig du er litt paranoid . Men samtidig hvis hun gir deg en ubehagelig følelse så er det bare å kutte ut den relasjonen. Anonymkode: d119e...8f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mulig du er litt paranoid . Men samtidig hvis hun gir deg en ubehagelig følelse så er det bare å kutte ut den relasjonen. Anonymkode: d119e...8f6 Ja. Vi har hatt det veldig mye gøy i lag, latteren har sittet løst og flyten har vært naturlig og god, men når jeg treffer henne nå, er hun uninteressert ( hører bare med ett øre mens hun er opptatt med andre tanker eller andre vi er sammen med, om vi er fler og da er det svar på spørsmål som hun selv stiller) og virker veldig irritabel ( kroppsspråk). Hun smiler kort med munnen, men øynene er ikke med. Jeg merker godt når noen er oppriktig glade for å se meg, det er ikke hun. Jeg føler jeg er til bry. Hadde hun vært slik hele tiden, hadde vi neppe vært venner. TS Anonymkode: f11d4...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #6 Del Skrevet 20. oktober 2024 Jeg har en sånn kollega. Sjalusi Kansje? Anonymkode: ddf0d...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #7 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja. Vi har hatt det veldig mye gøy i lag, latteren har sittet løst og flyten har vært naturlig og god, men når jeg treffer henne nå, er hun uninteressert ( hører bare med ett øre mens hun er opptatt med andre tanker eller andre vi er sammen med, om vi er fler og da er det svar på spørsmål som hun selv stiller) og virker veldig irritabel ( kroppsspråk). Hun smiler kort med munnen, men øynene er ikke med. Jeg merker godt når noen er oppriktig glade for å se meg, det er ikke hun. Jeg føler jeg er til bry. Hadde hun vært slik hele tiden, hadde vi neppe vært venner. TS Anonymkode: f11d4...462 Tror ikke hun hadde giddet å være med deg hvis ikke huk ville. Kan være noe som plager hun også . Kanskje pms 😅 Hvem vet. Ville sett det an litt og tenkt på andre ting. Ordner seg nok. Anonymkode: d119e...8f6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 20. oktober 2024 #8 Del Skrevet 20. oktober 2024 Kanskje hun ikke har det så bra om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2024 #9 Del Skrevet 22. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 20.10.2024 den 8.21): Ja. Vi har hatt det veldig mye gøy i lag, latteren har sittet løst og flyten har vært naturlig og god, men når jeg treffer henne nå, er hun uninteressert ( hører bare med ett øre mens hun er opptatt med andre tanker eller andre vi er sammen med, om vi er fler og da er det svar på spørsmål som hun selv stiller) og virker veldig irritabel ( kroppsspråk). Hun smiler kort med munnen, men øynene er ikke med. Jeg merker godt når noen er oppriktig glade for å se meg, det er ikke hun. Jeg føler jeg er til bry. Hadde hun vært slik hele tiden, hadde vi neppe vært venner. TS Anonymkode: f11d4...462 Kanskje hun er deprimert. De smiler ikke med øynene, nettopp fordi de ikke er oppriktig glade..Jeg ville heller tenkt det enn at hun ikke ønsker å se deg. Hvorfor orker hun å kaste bort tid sammen med deg om hun ikke verdsetter vennskapet? Anonymkode: 1dcdb...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2024 #10 Del Skrevet 23. oktober 2024 Enig med ab over her. Har vært borti liknende, viste seg at hun var ganske deppa og helt utkjørt. Hun klarte å være med på ting innimellom, men hun så sliten og utilpass ut, tankene hennes var helt andre steder. Jeg kjente henne bedre enn mange av de andre vi møtte sammen, så jeg tror hun turte å slippe maska litt oftere/drite i å holde blid-fasaden når hun var med meg på godt og vondt. Vi pleide å ha det gøy sammen, men det skjedde store ting i livene våre som la en demper på det meste. Anonymkode: 55c19...f7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå