AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg fikk vite av en venninne at en folk skulle på hyttetur denne helgen. Det fikk jeg vite for 1,5 måned siden. I denne gjengen har jeg tenkt at jeg er veldig god venninne med den ene, og jeg fikk vite at det var via hennes arbeidsgiver de hadde skaffet hytte. Jeg ble litt skuffet over å høre dette via noen andre i gjengen. Jeg latet som ingenting. Hytteturen ble avlyst for noen dager siden. Jeg fikk i går spørmål av min «gode venninne» om jeg ville ta en spontantur til fjells i dag. Jeg hadde ingen planer, men føler meg som et sistevalg og har enda ikke svart. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 35c01...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelja Skrevet 19. oktober 2024 #2 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg hadde takket ja til invitasjon dersom jeg ikke hadde andre planer og ville på tur. Jeg har ei god venninne i en gjeng med bekjente. Aldri om jeg har følt at jeg skulle vært med på alt de skal, og aldri om jeg har følt meg som noe andrevalg. Jeg kunne antagelig ha spurt om å få være med på hyttetur, og ville nok blitt skuffet hvis jeg fikk nei, men ikke for at jeg ikke var invitert i utgangspunktet. Sånn er det jo noen ganger. Folk har ulike gjenger. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Del Skrevet 19. oktober 2024 Må hun ikke foreta seg noe som helst med andre bekjente uten tillatelse fra deg? Anonymkode: 5974a...809 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #4 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Må hun ikke foreta seg noe som helst med andre bekjente uten tillatelse fra deg? Anonymkode: 5974a...809 Dette var like mye min gjeng. Jeg ble utestengt TS Anonymkode: 35c01...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 19. oktober 2024 #5 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg hadde selvsagt takket ja til invitasjonen. Alle mine venner har andre venner og noen ganger er de sammen med dem. Jeg ser ikke på meg selv som sistevalg for det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #6 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hateridioter skrev (2 minutter siden): Jeg hadde selvsagt takket ja til invitasjonen. Alle mine venner har andre venner og noen ganger er de sammen med dem. Jeg ser ikke på meg selv som sistevalg for det. Det kom ikke klart frem i hovedinnlegget. Dette er ikke en annen gjeng. Der er/var min gjeng. TS Anonymkode: 35c01...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 19. oktober 2024 #7 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kom ikke klart frem i hovedinnlegget. Dette er ikke en annen gjeng. Der er/var min gjeng. TS Anonymkode: 35c01...06c Jeg hadde likevel takket ja til invitasjonen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #8 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kom ikke klart frem i hovedinnlegget. Dette er ikke en annen gjeng. Der er/var min gjeng. TS Anonymkode: 35c01...06c Har du spurt dem hvorfor du ikke ble invitert? Den venninnen som fortalte om turen til deg, skulle hun også på den? Anonymkode: 63d1a...382 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #9 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har du spurt dem hvorfor du ikke ble invitert? Den venninnen som fortalte om turen til deg, skulle hun også på den? Anonymkode: 63d1a...382 Ja, hun var invitert og skulle dit. Hun spurte om jeg skulle dra, og det var slik jeg fant det ut. TS Anonymkode: 35c01...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #10 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette var like mye min gjeng. Jeg ble utestengt TS Anonymkode: 35c01...06c Nei, du ble ikke invitert, det er ikke det samme som å bli utestengt. Folk må få lov å gjøre ting sammen selv om de alle kjenner deg, uten at du skal mene du er utestengt. Det kan være begrenset antall plasser på hytten, at de ønsket å gjøre noe sammen og hadde snakke om hyttetur, eller ørten andre grunner. Folk må slutte å mene de er utestengt bare fordi de ikke er invitert til de de har lyst til. Jeg inviterer ikke alle hver gang jeg vil finne på noe, noen ganger inviterer jeg 2-3 noen ganger 5; noen ganger 8. Det er helt lov å ikke gjøre alt sammen alltid. Svare på spørsmålet ditt er enkelt, vil du på tur takker du ja. Vil du sitte hjemme og være snurt takker du nei. Anonymkode: e050b...2ce 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #11 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg ville takket nei og sagt at det ikke passer. Uansett om jeg hadde hatt andre planer eller ikke. De svarene du har fått til nå kommer åpenbart fra de som enten utelater andre selv, eller aldri har blitt valgt til slutt. Anonymkode: 89096...7aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 19. oktober 2024 #12 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ville takket nei og sagt at det ikke passer. Uansett om jeg hadde hatt andre planer eller ikke. De svarene du har fått til nå kommer åpenbart fra de som enten utelater andre selv, eller aldri har blitt valgt til slutt. Anonymkode: 89096...7aa Må dessverre skuffe deg. Jeg utestenger ingen og er blitt valgt til slutt flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #13 Del Skrevet 19. oktober 2024 Okei, så du føler deg utelatt og det sårer deg. Derfor velger du når du blir inkludert å utelate deg selv for å "slå tilbake"? Den eneste som taper på å si nei til inkludering er deg selv. Anonymkode: 95c7e...b59 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #14 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ja, hun var invitert og skulle dit. Hun spurte om jeg skulle dra, og det var slik jeg fant det ut. TS Anonymkode: 35c01...06c Så siden hun var invitert (altså ikke arrangør) så vil du nå straffe henne for at den som areangerte hytteturen ikke inviterte deg? Hvis en venn av meg hadde straffet meg fordi jeg ble invitert på noe og ikke hun, da tror jeg muligens jeg hadde sluttet invitere.... Hvis du vil kjøre silent treatment og straffe noen for at du ikke ble invitert, så gjør det iallefall mot de som faktisk droppet invitere deg. Å begynne kjøre silent treatment mot andre er ufattelig dårlig gjort av deg, og slik oppførsel kan være årsaken til at du ikke blir invitert.... Anonymkode: 01931...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #15 Del Skrevet 19. oktober 2024 Er du på hyttetur nå? Anonymkode: 9dd51...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå