AnonymBruker Skrevet 19. oktober #1 Del Skrevet 19. oktober blir glad for ideer Anonymkode: db085...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 19. oktober #2 Del Skrevet 19. oktober Julemysteriet, av Jostein Gaarder. Er som en kalenderbok, så jeg leser ett kapittel hver dag frem til jul Vært en tradisjon i mange år nå 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #3 Del Skrevet 19. oktober Måneskinn skrev (2 timer siden): Julemysteriet, av Jostein Gaarder. Er som en kalenderbok, så jeg leser ett kapittel hver dag frem til jul Vært en tradisjon i mange år nå Skulle akkurat til å skrive det samme! I tillegg leser jeg Selma Lagerlöfs fortelling om julerosen og Astrid Lindgren sine julefortellinger/juleutdtag av bøkene hennes. Anonymkode: 5846b...239 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemms Skrevet 20. oktober #4 Del Skrevet 20. oktober En julefortelling https://www.ark.no/produkt/boker/barneboker/en-julefortelling-9788248929666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #5 Del Skrevet 20. oktober Novellen «Den gamle skomakeren» av Leo Tolstoi må leses hver jul! Symbolikken er enkel, men vakker. Anbefales! Novellen finnes tilgjengelig flere stedet på nett, bare å søke på Google. Anonymkode: dd5a3...bf5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 20. oktober #6 Del Skrevet 20. oktober Verdens fineste julefortellinger er veldig koselig og stemningsfull. Jeg kjøpte den da barna var yngre og vi hadde høytlesing fra den hver desember, men både store og små kan finne glede i den boken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #7 Del Skrevet 20. oktober Juleoratoriet (jeg) + Berre mjuke pakker under treet snøsøsteren (med barna) Julemysteriet (med skolebarna) Anonymkode: c2807...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 20. oktober #8 Del Skrevet 20. oktober Måneskinn skrev (23 timer siden): Julemysteriet, av Jostein Gaarder. Er som en kalenderbok, så jeg leser ett kapittel hver dag frem til jul Vært en tradisjon i mange år nå Jepp, jeg også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #9 Del Skrevet 20. oktober Leser også AnonymBruker skrev (1 time siden): Novellen «Den gamle skomakeren» av Leo Tolstoi må leses hver jul! Symbolikken er enkel, men vakker. Anbefales! Novellen finnes tilgjengelig flere stedet på nett, bare å søke på Google. Anonymkode: dd5a3...bf5 Vi elsker den her også❤️ Anonymkode: c2807...5dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #10 Del Skrevet 23. oktober Hører hørespillet av Snøsøsteren på NRK hvert år. Gleder meg til filmen kommer! Anonymkode: 6ee1a...b72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #11 Del Skrevet 23. oktober Tante Pose. Akkurat like mye drama som i min egen familie… Anonymkode: a075b...415 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #12 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hører hørespillet av Snøsøsteren på NRK hvert år. Gleder meg til filmen kommer! Anonymkode: 6ee1a...b72 Å Ja! Når kommer filmen? Anonymkode: 8d89c...b03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #13 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Å Ja! Når kommer filmen? Anonymkode: 8d89c...b03 Netflix 29. november Anonymkode: 3ecbe...726 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #14 Del Skrevet 23. oktober Måneskinn skrev (På 19.10.2024 den 17.36): Julemysteriet, av Jostein Gaarder. Er som en kalenderbok, så jeg leser ett kapittel hver dag frem til jul Vært en tradisjon i mange år nå Denne leser vi hvert år her i huset også. ❤️ Snøsøsteren av Maja Lunde er en ny favoritt. ❤️ Anonymkode: 8b178...7cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå