Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Har akkurat oppdaget at jeg har fått 2 ganske dype linjer under øynene og jeg er bare 21 år! Jeg mistenker at det kommer av for tørr hud og at jeg bruker dermalogaica special cleansing gel som øyesminkefjerner (veeet at det er dumt, men har ikke tatt meg råd til å kjøpe øyesmikefjerner). Bruker en anti-aging øyekrem fra DermaNew, men jeg synst kanskje den er litt fet og gir for lite fuktighet. Ikke merker jeg noen forskjell selv om jeg har brukt den i ca 2 mnd. Tips til hvilke produkt jeg kan bruke? Gjerne noe som ikke blakker en student helt...
Knurr Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 Også er det flere av oss! Jeg er til og med litt yngre
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #3 Skrevet 25. februar 2006 Også er det flere av oss! Jeg er til og med litt yngre ← har samme problem selv, og fikk anbefalt øyekrem dra clinique, all-about-eyes tror jeg den het. hhar tenkt å rpøve denne. ellers er det mange som sverger til body shops e-vit øyekrem, den er iallefall ikke dyr;)
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #4 Skrevet 25. februar 2006 en øyensminkefjerner koster 40 kr på HM. Loreal. veldig effektiv
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #5 Skrevet 25. februar 2006 Jaja jenter, sannheten er at rynkene ikke er avhengig av alder. Det er genetisk for det meste, fikk mor/ tante tidlig rynker er det mest sannsylig at det er arv med i bildet. Tror ikke 'dype' rynker kommer av manglende sminkefjerner, men klart der er viktig med gode renserutiner og bruk milde bskyttende og pleiende preparater. Begynn i hverfall ikke for tidlig med aktive (anti-rynke kremer og kurer) det virker mot sin hensikt! Det er liten sannsynlighet for at rynkene vil forsvinne ved hjelp av dyre preparater, tenk heller forebygging og pleie!
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #6 Skrevet 25. februar 2006 Jaja jenter, sannheten er at rynkene ikke er avhengig av alder. Det er genetisk for det meste, fikk mor/ tante tidlig rynker er det mest sannsylig at det er arv med i bildet. Tror ikke 'dype' rynker kommer av manglende sminkefjerner, men klart der er viktig med gode renserutiner og bruk milde bskyttende og pleiende preparater. Begynn i hverfall ikke for tidlig med aktive (anti-rynke kremer og kurer) det virker mot sin hensikt! Det er liten sannsynlighet for at rynkene vil forsvinne ved hjelp av dyre preparater, tenk heller forebygging og pleie! ← Vel.. jeg burde ha gode gener. Moren min på 48 år har nesten ikke en eneste rynke i ansiktet. Hun har noen små kråketær mot tinningen, men ingen under øyet. Jeg har nesten flere rynker enn henne allerede. Hun er heller mer dradd i ansiktet, uten rynker
hilli Skrevet 25. februar 2006 #7 Skrevet 25. februar 2006 Jeg har også vært plaget av linjer under øynene og har tildligere brukt anti-rynkekrem. Nå derimot har jeg kjøpt en fuktgivende en og den funker kjempebra! Den er billig også, fra Lumene. Jeg hørte et sted at denne skulle være bra, og det er den, den gir fuktighet hele dagen.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #8 Skrevet 25. februar 2006 Jeg har også vært plaget av linjer under øynene og har tildligere brukt anti-rynkekrem. Nå derimot har jeg kjøpt en fuktgivende en og den funker kjempebra! Den er billig også, fra Lumene. Jeg hørte et sted at denne skulle være bra, og det er den, den gir fuktighet hele dagen. ← Lumene har jeg hørt positivt om før Hvor kan jeg kjøpe den?
Sniglå Skrevet 25. februar 2006 #10 Skrevet 25. februar 2006 (endret) Du har råd til Dermalogica special cleansing gel, men ikke en sminkefjerner?? Jaja. Endret 25. februar 2006 av Sniglå
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #11 Skrevet 25. februar 2006 Du har råd til Dermalogica special cleansing gel, men ikke en sminkefjerner?? Jaja. ← Prioriteringer Jeg trodde faktisk det ikke gjorde så mye så lenge det tok sminken. Ser nå i ettertid at det muligens ikke var så lurt. Dessuten så er det jo latterlig billig på LF...
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #12 Skrevet 25. februar 2006 Du har råd til Dermalogica special cleansing gel, men ikke en sminkefjerner?? Jaja. ← den er jo ganske rimelig på SN da.... og drøy! en billig sminkefjerner (ca 40-50kr) bruker jeg opp på en-to-tre iallefall
Gjest Fruktkake Skrevet 25. februar 2006 #13 Skrevet 25. februar 2006 har samme problem selv, og fikk anbefalt øyekrem dra clinique, all-about-eyes tror jeg den het. hhar tenkt å rpøve denne. ellers er det mange som sverger til body shops e-vit øyekrem, den er iallefall ikke dyr;) ← Clinique-kremen er veldig bra. Synd krukkene er så små, for jeg har rotet bort min. Blæh. Og så er det så dyrt å kjøpe ny. Derfor kjøpte jeg Loreal øyekrem, men den blir jeg hoven av. Takke meg til Clinique.
Gjest Georg Ustebø Skrevet 12. september 2009 #14 Skrevet 12. september 2009 (endret) Er selv 25 år, fikk "mine" for ikke særlig lenge siden. Er det noe alla dette dere selv uroer dere over? link til bilde 1 link til bilde 2 Innlegget er endret iht KGs regler. Furstina, mod Endret 12. september 2009 av Furstina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå