Stjertmeis Skrevet 20. oktober 2024 #21 Del Skrevet 20. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Basert på den infoen som ts har gitt i tråden så skal det stemme ja, men kan selvsagt ikke garantere noe da infoen er såpass tynn. Sitter daglig å ser på ulike inn/ut meldinger fra AA, da det er et ledd i min egen jobb å sjekke opp andres arbeidsforhold. Det er helt vanlig og naturlig at man i et slikt tilfelle ts skisserer vil avslutte arbeidsforhold og så starte et nytt. Hun har ikke vært registrert i den samme stilling i 2 år, det kan også være variabeler slik som at man bytter avdeling eller arbeidssted innad i bedriften og derfor ikke skal føres hos samme avd/under avd og lignende. Anonymkode: 0d0c5...9ec Tror jeg misforstod deg. Jeg trodde du mente at TS hadde et arbeidet i flere år tidligere, og så kommet tilbake igjen (altså et opphold mellom). Var det jeg stussa på, for TS hadde ikke gitt slik informasjon. Men ser nå at jeg misforstod deg. Så da er jeg på linje med deg 😊 Endret 20. oktober 2024 av Stjertmeis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjertmeis Skrevet 20. oktober 2024 #22 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts kan enkelt sjekke sine arbeidsforhold på skatteetaten.no og dermed ganske enkelt avklare om noe har vært gjort feil eller ei. Anonymkode: 0d0c5...9ec Ja, men om noe er feil er det arbeidsgiver som må korrigere det. Poenget er at vi ikke har nok info fra TS om når ho sist var registrert. Det finnes nok av useriøse arbeidsgivere. Så poenget: TS bør sjekke opp at hennes arbeidsgiver gjør det det skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå