AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Skrevet 19. oktober 2024 Lederen gjør ingenting med det, men er sympatisk. Hva blir neste ledd? Kommuneansatt… Anonymkode: 54a20...264
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #2 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Lederen gjør ingenting med det, men er sympatisk. Hva blir neste ledd? Kommuneansatt… Anonymkode: 54a20...264 Vi har også dette. Jeg tror alle mennesker opplever å føle seg sjalu eller usikker på seg selv, og noen blåser ut steam på den måten fordi de ikke greier å regulere seg alene. Jeg merker det også på min leder, og noen medarbeidere. Har tilogmed tatt leder og medarbeider i å baksnakke meg. Jeg vet ikke hva jeg skal si, men man kan jo tenke at det ikke er din feil i bunn og grunn, og så gjør du det u kan for å skape et profesjonellt forhold med dine kollegaer. Vær den du vil være og ha selvinnsikt. Det kommer du langt med. Sånne folk vil man jobbe med. Og si at du ønsker et godt arbeidsmiljø. Noen forstår fortsatt ikke at det ødelegger miljøet når man setter folk opp mot hvernadre eller baksnakker, og sånt. Når også ledere ikke forstår det, hva annet kan man gjøre enn å skifte jobb? Finn heller en bedrift der ledere VIL at de ansatte skal trives. Anonymkode: 19b64...a3f
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Skrevet 19. oktober 2024 Du kan høyre med HR eller bedriftshelsetjenesten, evt leders leder om du meiner din leder ikkje får til å ta tak. Anonymkode: 2f18d...abe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå