AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Del Skrevet 19. oktober 2024 Skal i fest med tema 70 tallet. Nekter å kle meg helt sånn idiot med noe kostyme fra superkul for eksempel 😆 Men er usikker på hva jeg da skal kle meg i. Har jeans med en del flare, men det er kanskje mer 90 tall enn 70 tall? Bør det være full sleng? Og har noen tips til topp? Jeg er slank og trent og har ingen problem med "magetopp", men finner ikke noen som skriker 70 tallet i de vanlige nettbutikkene. Tar gjerne i mot linker til topper eller annet som kan gjøre seg? Hva med tilbehør? Belte og noe hodepynt? I am lost😆 Anonymkode: a259f...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #2 Del Skrevet 19. oktober 2024 Altså, det fantes trolig normale folk på 70-tallet også så du trenger jo ikke å ta den helt ut😁 Anonymkode: 1f2a5...ae2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Del Skrevet 19. oktober 2024 Trange jeans med kjempesleng. Platåsko. Poncho, eller topp med batikkmønster. Stort smykke med et eller annet statement, f.eks peace. Blå øyeskygge, rosa leppestift. En diger six-pence på hodet. Da har du det 😀 Anonymkode: ac820...e90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #4 Del Skrevet 19. oktober 2024 Tror jeg kunne brukt mange av mine klær som kostyme 😄 vide bukser med høyt liv, mønstret bluse med knepping. Jeg ville fokusert på hår og sminke. Fluffy store krøller! Tenk Farrah Fawkett https://www.glamourmagazine.co.uk/gallery/70s-fashion-style-icons Anonymkode: e4374...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #5 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror jeg kunne brukt mange av mine klær som kostyme 😄 vide bukser med høyt liv, mønstret bluse med knepping. Jeg ville fokusert på hår og sminke. Fluffy store krøller! Tenk Farrah Fawkett https://www.glamourmagazine.co.uk/gallery/70s-fashion-style-icons Anonymkode: e4374...fa0 Takk😍 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Altså, det fantes trolig normale folk på 70-tallet også så du trenger jo ikke å ta den helt ut😁 Anonymkode: 1f2a5...ae2 Haha du har et poeng 😅 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Trange jeans med kjempesleng. Platåsko. Poncho, eller topp med batikkmønster. Stort smykke med et eller annet statement, f.eks peace. Blå øyeskygge, rosa leppestift. En diger six-pence på hodet. Da har du det 😀 Anonymkode: ac820...e90 Takk, peace smykke var ikke dumt 😁 Anonymkode: a259f...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #6 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror jeg kunne brukt mange av mine klær som kostyme 😄 vide bukser med høyt liv, mønstret bluse med knepping. Jeg ville fokusert på hår og sminke. Fluffy store krøller! Tenk Farrah Fawkett https://www.glamourmagazine.co.uk/gallery/70s-fashion-style-icons Anonymkode: e4374...fa0 Vi hadde lavt liv på 70-tallet. Høyt liv kom på 80-tallet. Anonymkode: 076a9...1c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trallalala Skrevet 19. oktober 2024 #7 Del Skrevet 19. oktober 2024 Kle deg ut som ei av jentene/damene i 70's show, ta den ligner mest på🤩 Evt tskjorte med eit kult band frå 70 talet og pilotbriller og slengbukse:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 19. oktober 2024 #8 Del Skrevet 19. oktober 2024 Den største kjendisen (kvinnelige i alle fall) i 70 tallets Amerika og sikkert Europa også, var vel Farrah Fawcett. Dette bildet er fra 1975, og er vel et antrekk det burde gå greit å kopiere, samt hårstilen? Den var typisk 70 tall og ble DØDSPOPULÆR pga nettopp henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå