Gå til innhold

Sjekket inn online, men gjelder bare til mellomlandingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal mellomlande i et land og så fly videre, alt med samme flyselskap. Har nå sjekket inn online men bare fått boarding pass til mellomlandingen? Forsøkt å sjekke inn fra mellomlandingen til endestasjonen men det er ikke noe alternativ, og kundeservice er stengt i helgen. Hjelp!!

Anonymkode: b1427...407

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du kjøpt en billett? F.eks:

Oslo - Frankfurt - Johannesburg

Eller har du kjøpt to billetter? F.eks:

Billett 1) Oslo - Frankfurt  

Billett 2) Frankfurt-johannesburg

Anonymkode: 5caad...bc5

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har du kjøpt en billett? F.eks:

Oslo - Frankfurt - Johannesburg

Eller har du kjøpt to billetter? F.eks:

Billett 1) Oslo - Frankfurt  

Billett 2) Frankfurt-johannesburg

Anonymkode: 5caad...bc5

Er èn billett tur retur og samme flyselskap hele veien 

Skrevet

Er du sikker på at du ikke har fått et boardingpass? Har du prøvd å bla i appen?

Anonymkode: 278d3...477

Skrevet

Kan det være at det er for tidlig å sjekke inn på del 2 av reisen? Eventuelt at neste land krever immigrasjon eller manuell innsjekk. Har opplevd det siste selv. Worst case er at du må gå i skranke og sjekke inn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er du sikker på at du ikke har fått et boardingpass? Har du prøvd å bla i appen?

Anonymkode: 278d3...477

Prøvd å bla, er kun til mellomlandingen det er pass 😕 

Skrevet
Garden123 skrev (4 minutter siden):

Kan det være at det er for tidlig å sjekke inn på del 2 av reisen? Eventuelt at neste land krever immigrasjon eller manuell innsjekk. Har opplevd det siste selv. Worst case er at du må gå i skranke og sjekke inn. 

Er under 24 timer til nå. Kan jeg sjekke inn og få hjelp på Gardemoen? Blir dårlig tid om jeg må finne manuell innsjekk for neste trinn på mellomlandingen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er under 24 timer til nå. Kan jeg sjekke inn og få hjelp på Gardemoen? Blir dårlig tid om jeg må finne manuell innsjekk for neste trinn på mellomlandingen 

Og hvor finner jeg skranke når jeg skal gå fra mellomlanding til neste fly, går jeg bare forbi en? Har aldri mellomlandet før og er nervøs 

Skrevet

Ja du kan gå til skranke på Gardermoen og dobbeltsjekke dette, det kommer til å gå fint :) 

Bedre å spørre på Gardermoen før du starter reisen så vet du hva som venter.

Finn første fly på den store tavla i avgangshallen og gå til det området de har skranke, det er mye selv-innsjekk nå men som regel også ansatte som hjelper til med manuell innsjekk.

Skrevet

Hadde det slik når eg mellomlanda i eit anna land enn det eg skulle infor

nokre dager sidan.

Ikkje stress. Flyplassar er klin like. Du sjekker inn heilt fram under mellomlanding, på ein automat eller i appen til flyselskapet. 

husk å sjekke om bagasjen gikk heilt fram. Er du feks i Kina på mellomlanding må du hente bagasjen - uansett om tagen var heilt fram. 

dette går fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...