Gjest Ann123 Skrevet 19. oktober 2024 #1 Skrevet 19. oktober 2024 Vi opplever problemer angående mating av baby 10 mnd. Baby total nekter brødskive og alt som er i store biter. Jeg har lagt merke til at h*n ikke tygger, bruker bare tunga, svelger også brekker h*n seg (som er forståelig nok når man ikke tygger maten). Er det noen andre som har opplevd liknende eller som har noen gode råd på hva vi kan gjøre? Baby starter i barnehagen om under 1 måned og jeg er veldig stresset over at h*n nesten ikke får i seg noe annen mat enn grøt (får brødskive flere ganger om dagen, men gir grøt til 3 måltider også slik at jeg vet h*n får i seg noe). Hilsen en veldig stresset mamma som bare ønsker at baby får i seg nok mat❤️🩹
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #2 Skrevet 19. oktober 2024 Er dette noe som har tilkommet, eller har det alltid vært sånn? Når dere innførte mat når baby var 4-6 mnd, gav dere store båter med frukt for eksempel slik at babyen fikk holde selv og sutte på det? Spiser baby eventuelt slikt fortsatt? Anonymkode: 55046...f3b 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Skrevet 19. oktober 2024 Begynn med BLW, så vil nok baby spise mer variert etterhvert 😊 evt ha litt biter (ihjelkokt) av grønnsaker i moser så baby får prøvd seg på ulike konsistenser også Anonymkode: 338a7...321
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #4 Skrevet 20. oktober 2024 Hvorfor ikke gi middagsmat i form av pure? Anonymkode: 8a24d...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå