AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #41 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Veldig mange har det slik, og det slår nesten aldri feil at de som er mest aktiv med å vise frem sitt fantastiske liv er dem som sliter mest. Har man det godt så har man heller ikke behovet for å vise hele omverden dette for bekreftelse konstant. Anonymkode: 912e4...7e3 Det er ikke fasiten, vet du. Vi har det kjempefint og deler gode opplevelser. Den sjeldne gangen det er litt uro så jobber vi privat med det. Hvorfor skulle vi legge ut slik for å tilfredsstille din nysgjerrighet? Anonymkode: f5406...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #42 Del Skrevet 20. oktober 2024 FruVillvin skrev (På 19.10.2024 den 16.36): De aller fleste av oss er veldig flinke til å holde fasaden utad 😉. Fine bilder av pene mennesker og «happy family» på sosiale medier, nikker og smiler når noen spør hvordan det går. Det er mange par og familier som er dysfunksjonelle. Treffer dessverre mange sånn i jobben min. Heldigvis! Jeg har ingen interesse av å lese om andre oppvask privat. Slik surv er ikke interessant, jeg vil ha positiv lesning. Anonymkode: f5406...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå