AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hei, Fikk høre idag at en kamerat og kona skal skilles. De hadde et fantastisk bryllup, hvor jeg til og med ble spurt av brudgommen om jeg følte meg mislykket fordi jeg er alene. (Noe jeg gjør, føler meg anderledes enn de andre som får til mann og barn lett som en plett) De poster på sosiale medier bilder av barna og seg selv, og det er ser helt ut som en drømmeverden. Og nå skal de skilles.. Så da tenkte jeg plutselig, flere som sliter selv om det virker som om de har alt i verden.. Anonymkode: 4d41c...7ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 Populært innlegg #2 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvor jeg til og med ble spurt av brudgommen om jeg følte meg mislykket fordi jeg er alene. Høres ut som en drittsekk han der Anonymkode: 401f4...bc6 43 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Del Skrevet 19. oktober 2024 Antageligvis skiller de seg fordi han er en drittsekk. Anonymkode: 4a62c...c4a 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #4 Del Skrevet 19. oktober 2024 Forstår egentlig hvorfor det ble skilsmisse… uansett. Jeg er lykkelig. Og har egentlig alltid vært det. Men gjennom 20 år er det jo noen bølgedaler. Likevel, jeg har aldri utlevert mannen, eller snakket med andre om vår relasjon. Vil anse det som normal, oppegående oppførsel. Anonymkode: 7d3f3...551 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #5 Del Skrevet 19. oktober 2024 Spør om mannen føler seg mislykket nå. Han prøvde, men fikk det ikke til. Så mislykket forsøk. Du har ikke mislykket, fordi du har ikke prøvd engang. Anonymkode: 983bb...a4c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 19. oktober 2024 #6 Del Skrevet 19. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Høres ut som en drittsekk han der Anonymkode: 401f4...bc6 Jeg synes TS burde spørre om han selv føler seg mislykket nå, som ikke klarte å holde på ekteskapet. Endret 20. oktober 2024 av Traktor 10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #7 Del Skrevet 19. oktober 2024 Traktor skrev (12 minutter siden): Jeg synes TS burde spørre om han selv føler seg mislykket nå som ikke klarte å holde på ekteskapet. TS bør heve seg over sånt og bare Let it go!! Anonymkode: 9875a...14f 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~white lady~ Skrevet 19. oktober 2024 #8 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, Fikk høre idag at en kamerat og kona skal skilles. De hadde et fantastisk bryllup, hvor jeg til og med ble spurt av brudgommen om jeg følte meg mislykket fordi jeg er alene. (Noe jeg gjør, føler meg anderledes enn de andre som får til mann og barn lett som en plett) De poster på sosiale medier bilder av barna og seg selv, og det er ser helt ut som en drømmeverden. Og nå skal de skilles.. Så da tenkte jeg plutselig, flere som sliter selv om det virker som om de har alt i verden.. Anonymkode: 4d41c...7ec De fleste par har «noe». De fleste holder på fasaden, mens hjemme kan stemningen være kjølig i perioder. De fleste par opplever at det går opp og ned med forholdet, som i livet ellers. Det er hardt arbeid å få et forhold til å gå på skinner. Man møter seg selv i døra flere ganger, må inngå kompromiss og tilgi og akseptere. Man lærer noe nytt både om seg selv og partneren sin underveis, og vokser med det som menneske. Ikke alle forhold er ment å vare. Enkelte modnes parallelt, andre vokser fra hverandre. Dette er vanskelig å forutse. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #9 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De hadde et fantastisk bryllup, hvor jeg til og med ble spurt av brudgommen om jeg følte meg mislykket fordi jeg er alene. Anonymkode: 4d41c...7ec Sympatisk kar, han der... 🤪 Det er viktig å huske at den siden vi ser av folk kun er en liten del av livet deres. Folk er veldig ulike i hvordan de framstiller seg selv. Dette gjelder både i det fysiske og det digitale livet vi lever. Absolutt alle har noe de er misfornøyde eller sliter med, og det er mer eller mindre enkelt å oppdage det. Absolutt ingen går rundt og tenker "Fy fader, livet mitt er så perfekt at det ikke egentlig går an. Jeg er superperfekt, og dødspen og grei og flink til alt. Jeg er faktisk max lykkelig, og det er totalt umulig å endre på noe som helst fordi det allerede er helt perfekt. Dessuten har jeg verdens beste og mest perfekte kjæreste som er helt feilfri, og vi har et superperfekt sexliv. Og vi krangler aldri, har masse penger, bor i verdens fineste hus som alltid er moderne og har perfekt interiør, reiser på luksusferier til nydelige og eksotiske steder hele tiden og spiser bare på luksusrestauranter." Noen samlivsbrudd kommer overraskende på omgivelsene, andre gjør det ikke i det hele tatt. Anonymkode: daf11...639 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #10 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Absolutt ingen går rundt og tenker "Fy fader, livet mitt er så perfekt at det ikke egentlig går an. Jeg er superperfekt, og dødspen og grei og flink til alt. Jeg er faktisk max lykkelig, og det er totalt umulig å endre på noe som helst fordi det allerede er helt perfekt. Dessuten har jeg verdens beste og mest perfekte kjæreste som er helt feilfri, og vi har et superperfekt sexliv. Og vi krangler aldri, har masse penger, bor i verdens fineste hus som alltid er moderne og har perfekt interiør, reiser på luksusferier til nydelige og eksotiske steder hele tiden og spiser bare på luksusrestauranter." Anonymkode: daf11...639 Det er såklart mulig å tenke mye av det, særlig hvis den andre faker. Når man er forelska blir jo alt perfekt. Man føler seg rik og at livet skjer på 1.klasse. Anonymkode: 8dc61...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #11 Del Skrevet 19. oktober 2024 Alle rundt deg lever ikke lykkelig, nei! Jeg kjenner mange par som har store problemer.. Noen av dem også er nok sånne som kan se ut som de har det bra, for de som ikke kjenner dem så godt. 50% av ekteskap ender jo med skilsmisse..... bare ut fra den statistikken, så vet du jo at ikke alle ekteskap ender så bra akkurat...Og før den skilsmissen, så har de det dritt, noen veldig lenge.. sammen mest for barna eller diverse andre årsaker. Noen er fanget av bolig/økonomi. Så annethvert fantastiske bryllup du er i, vil ende opp i å bli et dårlig forhold til slutt. Minst. Anonymkode: ab4f2...335 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #12 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei, Fikk høre idag at en kamerat og kona skal skilles. De hadde et fantastisk bryllup, hvor jeg til og med ble spurt av brudgommen om jeg følte meg mislykket fordi jeg er alene. (Noe jeg gjør, føler meg anderledes enn de andre som får til mann og barn lett som en plett) De poster på sosiale medier bilder av barna og seg selv, og det er ser helt ut som en drømmeverden. Og nå skal de skilles.. Så da tenkte jeg plutselig, flere som sliter selv om det virker som om de har alt i verden.. Anonymkode: 4d41c...7ec Du er mer velykket enn han kuken av en kamerat du har. Anonymkode: 80122...5ab 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #13 Del Skrevet 19. oktober 2024 Du gikk rundt og trodde alle rundt deg levde lykkelig? Har du aldri lest i media eller hørt om statistikken at rundt halvparten av alle ekteskap ender i skilsmisse? Det er da ikke medregnet hvor mange samboerskap som ryker. De ryker enda lettere og oftere enn ekteskap. Du virker passelig naiv som går rundt og tror alle lever lykkelig i parforholdene sine. Det skjer mye bak lukkede dører... Jeg og eksen hadde et ræva forhold. Likevel ble bestekameraten hans nesten sjokkert da vi skulle skilles. Han hadde trodd vi hadde det så bra, liksom. Bare fordi vi ikke viste det frem og kranglet offentlig? Anonymkode: a2ee0...183 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 19. oktober 2024 #14 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei, Fikk høre idag at en kamerat og kona skal skilles. De hadde et fantastisk bryllup, hvor jeg til og med ble spurt av brudgommen om jeg følte meg mislykket fordi jeg er alene. (Noe jeg gjør, føler meg anderledes enn de andre som får til mann og barn lett som en plett) De poster på sosiale medier bilder av barna og seg selv, og det er ser helt ut som en drømmeverden. Og nå skal de skilles.. Så da tenkte jeg plutselig, flere som sliter selv om det virker som om de har alt i verden.. Anonymkode: 4d41c...7ec Lær dette først som sist; du aner ikke hva som foregår bak lukkede dører. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 19. oktober 2024 #15 Del Skrevet 19. oktober 2024 De aller fleste av oss er veldig flinke til å holde fasaden utad 😉. Fine bilder av pene mennesker og «happy family» på sosiale medier, nikker og smiler når noen spør hvordan det går. Det er mange par og familier som er dysfunksjonelle. Treffer dessverre mange sånn i jobben min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #16 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, Fikk høre idag at en kamerat og kona skal skilles. De hadde et fantastisk bryllup, hvor jeg til og med ble spurt av brudgommen om jeg følte meg mislykket fordi jeg er alene. (Noe jeg gjør, føler meg anderledes enn de andre som får til mann og barn lett som en plett) De poster på sosiale medier bilder av barna og seg selv, og det er ser helt ut som en drømmeverden. Og nå skal de skilles.. Så da tenkte jeg plutselig, flere som sliter selv om det virker som om de har alt i verden.. Anonymkode: 4d41c...7ec Fasade Mange tror og at par er lykkelige, legger ut bilder og faker! De kan aldri reise på ferie alene, må ha andre med. De klarer ikke å være alene. Mange har ikke sex, mange snakker ikke sammen. De "faker"..a Anonymkode: 40905...0b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #17 Del Skrevet 19. oktober 2024 Ingen legger ut bilder og storyer om at de krangler eller har trøbbel i forhold... Det gjør garantert ikke du heller. Anonymkode: 27135...930 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. oktober 2024 #18 Del Skrevet 19. oktober 2024 Åh, selv de lykkeligste parene har sine skjelett i skapet som blusser opp fra tid til annen. Ingen andre ser skjelettene enn de selv. Det er utrolig hvor mye en fasade kan skjule, for alle prøver å fremstille seg selv best mulig for andre. Kanskje særlig de som har mest å "tape", eventuelt der skjelettene trykker hardest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 19. oktober 2024 #19 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, Fikk høre idag at en kamerat og kona skal skilles. De hadde et fantastisk bryllup, hvor jeg til og med ble spurt av brudgommen om jeg følte meg mislykket fordi jeg er alene. (Noe jeg gjør, føler meg anderledes enn de andre som får til mann og barn lett som en plett) De poster på sosiale medier bilder av barna og seg selv, og det er ser helt ut som en drømmeverden. Og nå skal de skilles.. Så da tenkte jeg plutselig, flere som sliter selv om det virker som om de har alt i verden.. Anonymkode: 4d41c...7ec De som oftest poster happy happy happy er som oftest fasademennesker 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 19. oktober 2024 #20 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, Fikk høre idag at en kamerat og kona skal skilles. De hadde et fantastisk bryllup, hvor jeg til og med ble spurt av brudgommen om jeg følte meg mislykket fordi jeg er alene. (Noe jeg gjør, føler meg anderledes enn de andre som får til mann og barn lett som en plett) De poster på sosiale medier bilder av barna og seg selv, og det er ser helt ut som en drømmeverden. Og nå skal de skilles.. Så da tenkte jeg plutselig, flere som sliter selv om det virker som om de har alt i verden.. Anonymkode: 4d41c...7ec Glansbilde liv kalles det der, alt ser tilsynelatende bra ut utad, innad er det flust av konflikter og problemer. Som de nærmeste aldri ser faktisk, enda mindre venner. Så en dag rakner det og da kommer det frem. Det er mange slike forhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå