monja Skrevet 25. februar 2006 #1 Skrevet 25. februar 2006 Den blå oppgavelinja som ligger i bunnen av skjermbildet - eller skal ligge der da - har plutselig flytta seg til siden av skjermbildet. Hvordan flytter jeg den tilbake? Herlighet, jeg er jo helt dust når det kommer til det tekniske
Kristin Skrevet 25. februar 2006 #2 Skrevet 25. februar 2006 (endret) Pek på oppgavelinjen, hold venstre museknapp nede, og dra den tilbake... Pek på nytt på oppgavelinjen. Høyreklikk og klikk på "lås oppgavelinje"... Endret 25. februar 2006 av Titti73
monja Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2006 Takk takk. Jeg har prøvd dette flere ganger, men ikke fått det til, for linja spretter rundt som en sprettball hele tiden. Det funka nå da - og nå er den låst så jeg håper den holder seg der nå da. *lurer på hvorfor den er sånn?*
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2006 #4 Skrevet 25. februar 2006 Takk takk. Jeg har prøvd dette flere ganger, men ikke fått det til, for linja spretter rundt som en sprettball hele tiden. Det funka nå da - og nå er den låst så jeg håper den holder seg der nå da. *lurer på hvorfor den er sånn?* ← Du kan ha den liggende på hvilken kant du vil. Jeg har den til høyre, synes det er mest praktisk.
jordbær Skrevet 26. februar 2006 #5 Skrevet 26. februar 2006 Når du drar den, dra den langs kanten, så "spretter" den ikke hit og dit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå