Gå til innhold

Finnes det en dating side med bare norske menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Før noen skriker om seg om at det er er rasistisk spørsmål, så vil jeg bare si at det er jeg overhodet ikke. Respekterer alle mennesker uansett. Men når det kommer til dating / evt livspartner , vil jeg gjerne treffe en likesinnet med noelunde samme kultur og oppvekst som jeg har . Ser at det er nesten overtall av utenlandske menn på tinder.. 

Anonymkode: 2d721...b5f

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om noen nettsider har en regel om at du må være norsk? Tviler jeg veldig sterkt på gitt. Men jeg hadde brukt noe annet enn Tinder uansett. 

Anonymkode: edffe...e94

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøp medlemskap, ha innstilling som gjør at du kun vises for dem du har sveipet først, bare sveip de som er norske, problem solved. Du skjønner sikkert at det aldri vil være lov å stenge ute mennesker av utenlandsk opprinnelse (heldigvis). Appene er jo også stort sett utenlandske.

En slik app må du i så fall regne med at driftes av noen rimelig shady folk, typ Vigrid el. 😆

Anonymkode: 09754...26e

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Før noen skriker om seg om at det er er rasistisk spørsmål, så vil jeg bare si at det er jeg overhodet ikke. Respekterer alle mennesker uansett. Men når det kommer til dating / evt livspartner , vil jeg gjerne treffe en likesinnet med noelunde samme kultur og oppvekst som jeg har . Ser at det er nesten overtall av utenlandske menn på tinder.. 

Åh, skulle ønske det var realiteten da jeg chattet på nett for over 20 år siden. På den tiden måtte vi på utenlandske sider for å finne ikke-norske menn å chatte med. Langt å reise for date...

Anonymkode: 8fdbf...228

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vigrid-date.no

Men ja, ikke så gøy å gå på date med en av våre nye landsmenn for så å bli terrorisert, stalka og knivstukket i etterkant.

Anonymkode: 7b2a1...329

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er vel bare å ignorere folk som har likt deg, som du ikke liker? 

Og til andre i tråden som tror det må utenlandske menn til for å bli stalket, knivstukket osv....  Er man klar over hvor mange stakkarslige drittsekker det finnes blant norske etniske menn?

Mest crappy oppførselen jeg er opplevd er jevnt over fra norske menn. Rett og slett.

De er sutrete, respekterer ikke grenser, tror de har rett på noe hvis de påtvinger deg en drink du ikke har bedt om, osv osv....

Så som med alt på dating apper, ignorer de som ikke er interessante, og fokuser på det som er interessant 

Anonymkode: d4217...d14

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser at det er nesten overtall av utenlandske menn på tinder.. 

Flytt på bygda. SSB har nok oversikt over hvilke kommuner som har minst innvandrere hvis det er viktig for deg.

Anonymkode: 1157a...602

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vigrid-date.no

Men ja, ikke så gøy å gå på date med en av våre nye landsmenn for så å bli terrorisert, stalka og knivstukket i etterkant.

Anonymkode: 7b2a1...329

Det er ikke sikkert det og tror du ikke Norske begår kriminalitet?

Høres ut som tidenes rasist treff. Om dere ikke vil date utenlandske, ikke date utenlandske. Men trenger ikke være spydig eller late som de er problemet.

Problemet er jo mangel på attraktivitet for de dere søker.

Anonymkode: 3dfed...ce0

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merkelig. Nesten motsatt for meg. Jeg er mann, etnisk norsk, får så å si bare opp etnisk norske kvinner i køen i utgangspunktet. Får derimot utelukkende likes av utenlandske kvinner. Jeg er så norsk man får det, så jeg skjønner ikke helt greia. Etnisitet er irrelevant for min del, heldigvis.

Anonymkode: 5426e...99a

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmm, jeg vil ha en side med bare utenlandske. Hahahaha er jo bare å velge bort de man ikke vil ha. Funksjon sveipe til venstre. 

Anonymkode: 9bf8d...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil date en som hvet hvem Vegard Ulvang

er, ikke at jeg er så opptatt av Vegard men felles referanser betyr en del.

Får napp på overraskende mange flotte Ukrainske og utenlandske damer men sveiper de bort alle som en.

Sikkert bra damer mange av de, men er redd for å ende opp med en goldigger.(Er nok mange som ikke er det)

Begynner jo å lure når råflotte damer i 30 åra liker meg som 50 åring, kan være at det er dårlig med Ukrainske menn her som er årsaken.

Anonymkode: c1e25...245

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du ser vel på tinder hvilke menn som er utenlandske? Da lar du bare være å høyresveipe. 

Når det er sagt, så forstår jeg deg godt... Mange menn med muslimsk bakgrunn, eller ikke-vestlig bakgrunn, vil ha en norsk dame å more seg med, helt til de velger en dydig kvinne med samme bakgrunn som en selv

Anonymkode: 481b2...3a2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dessverre ikke lov. Men ignorer de som ikke er etnisk norske.

Men i dag blir man stemplet som rasist om man ikke vil date muslimer, men ingen som bryr seg om muslimer som ikke vil date hvite.

Hilsen dater heller ikke utlendinger som ikke er fra nord Europa. 

Anonymkode: 81d08...4a1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg vil date en som hvet hvem Vegard Ulvang

er, ikke at jeg er så opptatt av Vegard men felles referanser betyr en del.

Får napp på overraskende mange flotte Ukrainske og utenlandske damer men sveiper de bort alle som en.

Sikkert bra damer mange av de, men er redd for å ende opp med en goldigger.(Er nok mange som ikke er det)

Begynner jo å lure når råflotte damer i 30 åra liker meg som 50 åring, kan være at det er dårlig med Ukrainske menn her som er årsaken.

Du må jo ikke date de selv om de liker deg? Redd for og ende opp med en gold digger? 
du høres egentlig litt for seriøs ut for Tinder, råflotte damer i 30 åra er vel det de fleste ser etter. Ser du veldig bra ut selv? 

Anonymkode: ad8f4...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser i hvert fall grei ut ift egen alder og har bra med likes fra norske også, ca 10-15 Tinder likes om dagen(Lite ift det dere damene har men greit som det svake datingkjønn)

Men nå har jeg også alderen max 5 år under egen alder så kunne vært flere.

Skjønner jeg ikke må date de🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men det at utenlandske er der er jo ikke problemet, da er jo det at du ikke får match med de norske. Er det sånn at du ikke ser de norske mennene på appen? For om du gjør, er det kanskje noe med profilen din? 

Anonymkode: 3dfed...ce0

Vet ikke, jeg ga uansett opp 😊

Anonymkode: a592f...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det ville blitt kalt rasisme om en gjør noe slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ikke mulig å si noe om egne prefranser i tinder-bioen? 

Anonymkode: 91050...8ae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...