AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #1 Skrevet 19. oktober 2024 Det kommet sikkert spørsmål om hvordan jeg vet han er jomfru, men er ganske sikkert. Han er rolig og grei, tror ikke han er obsessive . Men vet jo aldri. Har ikke lyst til å danne et forhold til ham, men syns at han fortjener å miste jomfrudommen. Må nesten gjøre det klart for ham, siden jeg ikke vil såre ham. Noen råd? Anonymkode: c4b58...367 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #2 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kommet sikkert spørsmål om hvordan jeg vet han er jomfru, men er ganske sikkert. Han er rolig og grei, tror ikke han er obsessive . Men vet jo aldri. Har ikke lyst til å danne et forhold til ham, men syns at han fortjener å miste jomfrudommen. Må nesten gjøre det klart for ham, siden jeg ikke vil såre ham. Noen råd? Anonymkode: c4b58...367 Så du vil ligge med han fordi du synes synd på han? Tror ikke han vil sette pris på det... Han fortjener bedre! Anonymkode: 6eb07...313 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det kommet sikkert spørsmål om hvordan jeg vet han er jomfru, men er ganske sikkert. Han er rolig og grei, tror ikke han er obsessive . Men vet jo aldri. Har ikke lyst til å danne et forhold til ham, men syns at han fortjener å miste jomfrudommen. Må nesten gjøre det klart for ham, siden jeg ikke vil såre ham. Noen råd? Anonymkode: c4b58...367 Vel du kan ikkje vite om han er jomfru, med mindre du har anten overvåka han med kamera eller vore i same rom som han, konstant, sidan han var liten. Anonymkode: 5114a...23a 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #4 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel du kan ikkje vite om han er jomfru, med mindre du har anten overvåka han med kamera eller vore i same rom som han, konstant, sidan han var liten. Anonymkode: 5114a...23a Man kan jo se litt på væremåte da Anonymkode: c4b58...367 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #5 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det kommet sikkert spørsmål om hvordan jeg vet han er jomfru, men er ganske sikkert. Han er rolig og grei, tror ikke han er obsessive . Men vet jo aldri. Har ikke lyst til å danne et forhold til ham, men syns at han fortjener å miste jomfrudommen. Må nesten gjøre det klart for ham, siden jeg ikke vil såre ham. Noen råd? Anonymkode: c4b58...367 Om du berre vil ligge med han for at han skal få miste jomfrudommen, så bør du la vær, du kan uansett ikkje vite om han er jomfru (med mindre du har overvåka han kontinuerlig heile livet). Men om du tenner på han og liker han, så prøv i vei, berre sei at du ikkje er interessert i forhold med han, kun sex, at syns han er hot. Anonymkode: 5114a...23a 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #6 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man kan jo se litt på væremåte da Anonymkode: c4b58...367 Nei det kan du ikkje Anonymkode: 5114a...23a 7 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #7 Skrevet 19. oktober 2024 Planlegger du sympatisex for å "redde han" hvor du selv fremstå som overlegen slik at han alltid kan minnes deg? Anonymkode: 61637...d5d 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #8 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det kommet sikkert spørsmål om hvordan jeg vet han er jomfru, men er ganske sikkert. Han er rolig og grei, tror ikke han er obsessive . Men vet jo aldri. Har ikke lyst til å danne et forhold til ham, men syns at han fortjener å miste jomfrudommen. Må nesten gjøre det klart for ham, siden jeg ikke vil såre ham. Noen råd? Anonymkode: c4b58...367 Ok, dette kan komme som et sjokk, men det finnes mennesker som ikke er interessert i sex utenfor et faktisk forhold. Til og med blant menn. Hva med å droppe den kleine sympativinklingen og bare bli kjent nok med fyren til å spørre om han er interessert i et engangsligg? Anonymkode: a8efe...4da 6 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #9 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Man kan jo se litt på væremåte da Anonymkode: c4b58...367 Virkelig ikke. Jeg har vært singel i mange år, og vil nok derfor fremstå minst like usikker og keitete nå som da jeg faktisk var jomfru. Jeg har jo barn, så man skjønner jo at jeg har hatt sex før, men hadde det ikke vært for det kunne jeg nok ha overbevist en hvilken som helst kvinne om at jeg aldri hadde gjort det før. Anonymkode: 6ca00...692 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #10 Skrevet 19. oktober 2024 Hva med, hva han vil? Du sier jo selv (eller innbiller deg, i det minste) at det du gjør kan såre han. Så hva med å bare ikke såre han. Jeg er glad i sex jeg også. Men jeg har ikke lyst til å ligge med noen som er kjipe med meg. Da går jeg heller uten. Så la nå han få slippe å måtte ligge med deg. Anonymkode: b477d...49f 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #11 Skrevet 19. oktober 2024 Skulle ønske noen kunne gi meg et ligg også. M 43 Anonymkode: 6bc4e...7c7 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #12 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommet sikkert spørsmål om hvordan jeg vet han er jomfru, men er ganske sikkert. Han er rolig og grei, tror ikke han er obsessive . Men vet jo aldri. Har ikke lyst til å danne et forhold til ham, men syns at han fortjener å miste jomfrudommen. Må nesten gjøre det klart for ham, siden jeg ikke vil såre ham. Noen råd? Anonymkode: c4b58...367 Herlighet, dette er da sikkert et valg fra hans side. Du kan jo prøve å se hva som skjer. Be han ut, ta han med hjem etterpå. Lykke til. Anonymkode: 7e71f...32c
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #13 Skrevet 19. oktober 2024 Han sier kanskje nei. Ikke sikkert han liker trynet ditt. Ikke gå ut fra at han tar til takke med hva som helst bare fordi du tror han er jomfru. Kanskje han er jomfru av en grunn, kanskje han vil at det skal være ekte kjærlighet først? Anonymkode: 4eed4...5d3 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #14 Skrevet 19. oktober 2024 Menn i den alderen, som ikke har hatt sex, har gjerne hatt muligheten, men ikke turt å si ja. Det kan godt skje denne gangen også, ts. Fortell gjerne hvordan det gikk. Anonymkode: 5998d...fc3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #15 Skrevet 19. oktober 2024 Bare å kjøre på tror jeg. Han blir forelsket og får kjærlighetssorg, men kommet godt ut av det uansett 😊 Hva har du og tape? Kanskje han får mer selvtillit i og treffer en fremtidig kjæreste pga av deg? Kult gjort synes jeg. Anonymkode: 51161...83f 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #16 Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 10.00): Man kan jo se litt på væremåte da Anonymkode: c4b58...36 Største tullet jeg har hørt på mange mange år! 😅. K44 Anonymkode: c875f...df1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #17 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 10.02): Planlegger du sympatisex for å "redde han" hvor du selv fremstå som overlegen slik at han alltid kan minnes deg? Anonymkode: 61637...d5d Tror ikke jeg er den verste å minnes 😉 Anonymkode: c4b58...367
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #18 Skrevet 21. oktober 2024 Har du lyst, har du lov! Hvis du tenner av sånt så kjør på. Anonymkode: 79f67...725
blaffen Skrevet 21. oktober 2024 #19 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 9.50): Det kommet sikkert spørsmål om hvordan jeg vet han er jomfru, men er ganske sikkert. Han er rolig og grei, tror ikke han er obsessive . Men vet jo aldri. Har ikke lyst til å danne et forhold til ham, men syns at han fortjener å miste jomfrudommen. Må nesten gjøre det klart for ham, siden jeg ikke vil såre ham. Noen råd? Anonymkode: c4b58...367 Kan du ikke bare fortelle ham rett ut at du ikke er interressert i forhold men tenner på tanken på å ta jomfrudommen hans? Så kan vurdere om han har lyst til å være trofeet ditt. Kanskje han synes det er helt greit, kanskje han betakker seg. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #20 Skrevet 21. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 19.10.2024 den 9.55): Så du vil ligge med han fordi du synes synd på han? Tror ikke han vil sette pris på det... Han fortjener bedre! Anonymkode: 6eb07...313 Du aner jo ikke noe om det kanskje er hans store drøm. Kvinner som vil ha pitty-sex med dem eller bare ren pliktsex er jo enhver incels våte drøm, feks. Og sånn uansett bør man anta folk er normalt fungerende. Enhver normal person forstår at dersom noen vil ha sex med deg betyr det verken mer eller mindre enn at de vil ha sex med deg. Den ene gangen. Kanskje vil de ha mer sex, men det er du en gærning som bør unngåes i alle relasjoner om du tar for gitt. Anonymkode: 71a4d...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå