Gå til innhold

Møtte en annen mann

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Pkt1. ALLE gifte menn har det ALLTID dårlig i ekteskapet. Sjekketriks nr1. 
Han vil ha en elskerinne på si, helt tilfeldig at det ble deg, der og da. Det kunne vert venninna di eller naboen din. 
Jeg har meget bred erfaring på opptatte menn. Dette er klassisk situasjon! La han ta kontakt om han vil noe, ikke du. Han vil kun ha mulighet til elskerinne, vil du være det? Det blir kjærlighetssorg utav dimensjoner om du lar deg forføre.

Han forlater ikke kone og barn for deg, han vil bare ha begjær.

Anonymkode: 7b185...13b

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver at det var endel alkohol i bildet - så mest sannsynlig var verken du eller han ved deres fulle fem. Det kan fort kjennes annerledes ut med litt innabords. Og de følelsene du kjente på da vil mest sannsynlig ikke være det samme i "dagslys" og etter noen hverdager. 

Ellers ta en god titt på det du har hjemme. Fordi det er det du risikerer å miste. Har du ett fint forhold og er veletablert med barn så er det (etter min mening) dumskap å gå etter noe annet du ikke engang vet hva er. Det kan fort slå innmari feil, så sitter du der såret og singel med barna 50% av tiden. Legg det fra deg og vann gresset hjemme, så går det over. 

Anonymkode: ffa78...309

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har det ikke 100% hjemme. Hvem har det perfekt hjemme til alle tider? Du høres utrolig barnslig ut, til å være et voksent menneske med familie. Han merket du var ivrig, så han lirte av seg noen tåpelige fraser, og nå er du villig til å kjøre to familier gjennom et helvete. Ta deg sammen. 

Anonymkode: 63dcc...486

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du sender han en melding, så tenk over hvor godt du ville likt dersom din mann hadde fått kjemi med en dame på fest og sendte melding i ettertid.

For hvis du sender melding til denne mannen, så mister du absolutt all rett til å reagere negativt dersom din mann gjør det samme. Da godkjenner du at han også flørter med andre damer på fest og tar kontakt med dem i edru tilstand.

Anonymkode: dd013...92b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi han oppmerksomhet. Han er bare ute etter å skaffe seg elskerinne. Fordi «han har det jo ikke bra i forholdet», den stakkars jævelen. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fy faen for en verden vi lever i. At du i det hele tatt er ute å byr deg selv frem for å være utro er kvalmende. 

er alle støttende til utroskap om dagen liksom? Dette blir for dumt as. Norge er helt ødelagt

Anonymkode: 8aa01...430

Ute å byr deg selv frem? Hvor gammel er du? 90+?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen din fortjener bedre enn dette. Slipp han fri så han kan kjenne en eksplosjon av følelser med ei anna dame enn deg.

Anonymkode: fad47...3ad

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Pkt1. ALLE gifte menn har det ALLTID dårlig i ekteskapet. Sjekketriks nr1. 
Han vil ha en elskerinne på si, helt tilfeldig at det ble deg, der og da. Det kunne vert venninna di eller naboen din. 
Jeg har meget bred erfaring på opptatte menn. Dette er klassisk situasjon! La han ta kontakt om han vil noe, ikke du. Han vil kun ha mulighet til elskerinne, vil du være det? Det blir kjærlighetssorg utav dimensjoner om du lar deg forføre.

Han forlater ikke kone og barn for deg, han vil bare ha begjær.

TS er overhodet ikke noe bedre. En mann sier ikke sånt ut av det blå, hun har nok fyrt godt oppunder. 

Like barn leker best. 

Anonymkode: 98f87...65a

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS er overhodet ikke noe bedre. En mann sier ikke sånt ut av det blå, hun har nok fyrt godt oppunder. 

Like barn leker best. 

Anonymkode: 98f87...65a

Så da blir det ts sin feil at den gifte mannen sjekket henne opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåtrå skrev (4 minutter siden):

Delt skyld.

TS har jo et valg ved å si fra eller trekke seg unna da situasjonen veldig tydelig utvikler seg til å bli en romantisk en..  Ref.. berøringene, øyekontakten osv.. Det er ikke alltid en riktig å kjøre full ansvarsfraskrivelse på den som blir sjekket opp når de tar del i dansen selv..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Commander skrev (5 timer siden):

Dame nummer 1.000.000 som har fått elskerinne talen og tror hun er unik.

Så kommer utroskapståka som gjør det umulig å se ting klar.

TS du blir manipulert,  han kommer aldri til å forlate kona, han vil knulle deg å gå videre. Om  år har du fasiten. Håper du ikke sitter i en leid kjellerleilighet. Nyskilt , skamfull med utro sviker tatovert i panna.

Ts: Søk på " affair fog" og les deg opp. Du vil se det stemmer.

Btw: En EKTE bra fyr går ikke etter andre gifte kvinner når han selv er i forhold. Han er en homewecker kun ute etter å booste sitt eget ego. Bra folk gjør ikke sånn. Det er selvmotsigende,  derfor elskerinne talen.

Hvordan vet du at han har kone? Hva er det denne historien som gjør han til skurk og henne til helgen? Hvis han også er gift fremstår det som gjensidig, ulovlig flørt.

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

ofte er jo forskjellen som følger: 

Kvinnen: "oi, alt stemmer, jeg traff denne mannen for noen minutter siden, men dette må være kjærlighet for jeg føler så enorm tiltrekning". 

Mannen: "hun der ser jo ut til å være tilgjengelig for en kjappis" 

Anonymkode: 2c9ed...822

Å oppleve enorm, plutselig tiltrekning er ikke noe er unikt for kvinner. Det skjer med menn også, sannsynligvis like ofte som med kvinner. Ikke det at jeg tror noen på Kvinneguiden tror meg, men ikke alle menn er kyniske, manipulerende rasshøl.

Men det er jo ikke noe mer enn det. Det er helt normalt å bli småbetatt eller tiltrukket av noen andre i et langvarig forhold, det kan det være greit å være forberedt på, men man rister det av seg og legger det bak seg med en gang, ikke mate følelsene og vurdere om man skal ta kontakt. 9 av 10 ganger er ikke gresset grønnere på andre siden. Fallhøyden er stor og det er ikke verdt det.

Anonymkode: 14df5...250

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh man!

Er det noen som dømmer deg hardt her, så er det vel like gjerne deg selv?

Du dømmer deg selv til undergang, til tenners gnidsel ved å holde på på denne her måten.

Våkn opp og lukt kaffe!

Anonymkode: 69b7f...593

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåtrå skrev (48 minutter siden):

Her er det vel 2 gifte ( på hver sin kant) som sjekker opp hverandre. Begge er voksne, og har ansvar for egen oppførsel og egne valg. Begge har vel også et ansvar når de tar valg som påvirker andre mennesker negativt.

Anonymkode: 63dcc...486

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så husk alle kvinner:

Kommer det en mann av en syndebukk som er så frekk at han sier «hei» til deg.

IKKE si «hei» tilbake! Regel nr 1.

Si: Jeg er gift, så jeg kan ikke snakke med deg. 

Da er du 100% sikker på at den gifte mannen slutter å ta kontakt. Det er også meget mulig at han tror du er utviklingshemmet. 

ERGO: Aldri snakk med en mann. Han KAN være gift. 
OG det er DITT ansvar som kvinne å passe på den gifte mannen sitt ekteskap. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåtrå skrev (12 minutter siden):

Si: Jeg er gift, så jeg kan ikke snakke med deg. 

Da er du 100% sikker på at den gifte mannen slutter å ta kontakt. Det er også meget mulig at han tror du er utviklingshemmet. 

Ikke min erfaring.

Min erfaring er stjerner i øynene og skulle ønske han også fant seg en trofast dame. Lutter smil og glede. Faktisk eneste måte å bli kvitt menn på en fin måte, da det meste annet fører til sure miner.

Dette hadde du visst, dersom du hadde hatt noe som helst erfaring med å lytte til kvinner. 

Anonymkode: 69b7f...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk skyter meg sikkert når jeg sier dette

jeg er selv i en lignende situasjon. Jeg har samboer og barn, og mannen jeg traff er gift, har barn og er i et åpent forhold. Jeg kjente veldig på dragning mot denne personen så jeg tok opp temaet åpent forhold med min partner. Her har ikke ting vært bra på lenge, men vi forsøker dette med åpent forhold i håp om at ting skal bli bedre for oss, da jeg føler meg sett på en annen måte.

mannen jeg traff kommer ikke til å gå fra kona, og jeg kommer ikke til å gå fra samboer pga han. 
jeg tenker at vi lever bare en gang - så ta det opp med partneren din og se hva han sier. 

jeg har også opplevd at min partner var utro mot meg, og har fått mer forståelse for ting nå som jeg er i situasjonen selv. Dette har hjulpet meg å se verden for det den er

Anonymkode: fa503...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...