Gå til innhold

Møtte en annen mann

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Hei. 

ikke døm meg for hardt. Men jeg er i et forhold, har barn og har det fint sammen. 
Men så klarte jeg å møte en annen mann på et arrangement det bare føltes en helt urolig kjemi med! Vi klarte ikke ta øynene av hverandre, pratet hele kvelden. Satt ved siden av hverandre og alle små berøringer føltes som en eksplosjon inni meg.  Det kilet så utrolig i magen og det føltes ut som om jeg ikke fikk puste. Han er gift og har barn. Han sa at de ikke har det 100% hjemme, og at han følte en dragning mot meg med en gang han så meg. 

Nå tenker jeg på han hele tiden og det føles så feil og riktig ut på en gang. Jeg vil jo være trofast mot min kjæreste og barn. Men jeg klarer ikke skru av hjernen. 

Jeg har så lyst til å sende melding til denne mannen og spørre hva han tenker om den kvelden. Om han mente alt han sa til meg. Men jeg vet ikke om det blir feil…. Det var jo en del alkohol i bildet også. 

Anonymkode: a3086...0cf

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har du det i nåværende forhold? Tenker du må ta en vurdering på det først, mulig alt ikke er så fint siden du i det hele tatt tenker slike tanker. Vil du ofre det du har for å være alene? 

Anonymkode: b0b98...b2a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ofte er jo forskjellen som følger: 

Kvinnen: "oi, alt stemmer, jeg traff denne mannen for noen minutter siden, men dette må være kjærlighet for jeg føler så enorm tiltrekning". 

Mannen: "hun der ser jo ut til å være tilgjengelig for en kjappis" 

Anonymkode: 2c9ed...822

• Liker 25
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kvinnen: "oi, alt stemmer, jeg traff denne mannen for noen minutter siden, men dette må være kjærlighet for jeg føler så enorm tiltrekning". 

Ja, når skal kvinnene forstå dette? Aldri?

Anonymkode: 76d6b...8d1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det er normalt å bli litt småforelsket i en annen mann, selv om man har mann. Det betyr imidlertid ikke at du bør gå videre med det. Ta det for det det var, en koselig kveld med en du fikk kjemi med. 

Anonymkode: 85d28...40a

• Liker 10
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame nummer 1.000.000 som har fått elskerinne talen og tror hun er unik.

Så kommer utroskapståka som gjør det umulig å se ting klar.

TS du blir manipulert,  han kommer aldri til å forlate kona, han vil knulle deg å gå videre. Om  år har du fasiten. Håper du ikke sitter i en leid kjellerleilighet. Nyskilt , skamfull med utro sviker tatovert i panna.

Ts: Søk på " affair fog" og les deg opp. Du vil se det stemmer.

Btw: En EKTE bra fyr går ikke etter andre gifte kvinner når han selv er i forhold. Han er en homewecker kun ute etter å booste sitt eget ego. Bra folk gjør ikke sånn. Det er selvmotsigende,  derfor elskerinne talen.

Endret av Commander
  • Liker 12
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bygge et liv på en kjemi samtidig som man bryter opp et hjem er sjelden en farbar vei... 
Dersom det du har er så lite verdt for deg bør du se å rydde opp i det først fordi det er det eneste rette å gjøre. 

Anonymkode: a2a85...f8f

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det ligge. Det kommer ikke noe godt ut av å tenke mer på dette, det kan skade livet ditt veldig og dra to familier med barn med seg. Det er ikke verdt smerten dere kan forårsake.

Anonymkode: 811ac...da5

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å bygge et liv på en kjemi samtidig som man bryter opp et hjem er sjelden en farbar vei... 
Dersom det du har er så lite verdt for deg bør du se å rydde opp i det først fordi det er det eneste rette å gjøre. 

Anonymkode: a2a85...f8f

Så enig!

Anonymkode: df64b...f39

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå du må ta et valg. Velge å gå videre med flørten og sette i sving ting du kanskje overhodet ikke klarer å stoppe, sette nåværende forhold på spill og kanskje miste alt du har.

Eller velge det livet du har og jobbe aktivt for å opprettholde et godt forhold til han du har barn med og "har det godt sammen med". 

Valget er ditt og du må også være klar for og over konsekvensene. 

Gresset vokser der du vanner det! 

Anonymkode: 98f87...65a

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Han sa at de ikke har det 100% hjemme, og at han følte en dragning mot meg med en gang han så meg. 

Når du møter en gift mann som sier dette til en kvinne første kvelden han har møtt henne så burde varsellampene lyst ganske kraftig. 

Jeg tviler sterkt på at du er den første som har hørt dette eller at du vil bli den siste...

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge kjeder seg litt hjemme og det er gøy å bli sett. Det betyr ikke at det er viktig. Nyt at det kribler men ikke kontakt denne mannen. Jobb med deg selv og forholdet ditt, du savner tydeligvis spenning i hverdagen. 

Anonymkode: 2afaf...20c

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han er gift og likevel på flørter'n burde jo i seg selv vært avtennende og et rødt flagg. At det ikke er tilfelle er strengt tatt et rødt flagg ved deg.

Anonymkode: 1b9fe...9eb

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

😂

Anonymkode: fc161...d60

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er klassisk. Noe jeg vil tro de fleste opplever. Man tar selvsagt ikke kontakt eller vikler seg videre inn i en situasjon som kan ende i tragedie fir to familier. Men bruker boosten til å gjøre noe som gjør forholdet hjemme bedre. 

Anonymkode: 714a9...8bc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror veldig mange forhold går ut på dato etter 7-15 år. Da er man åpen for noe nytt. 

Ser du ham igjen i samme sammenheng ler nye arenaer andre ganger, så la det ligge nå og ta det derifra. 

Anonymkode: 49baa...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har så lyst til å sende melding til denne mannen og spørre hva han tenker om den kvelden. Om han mente alt han sa til meg. Men jeg vet ikke om det blir feil…. Det var jo en del alkohol i bildet også. 

Ta deg en prat med mannen din om hva han mener dere skal gjøre.

Anonymkode: 85700...2ef

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ikke døm meg for hardt"

Det er forferdelig å bryte opp familien bare fordi du har "kjemi" med en annen dude.

Anonymkode: 15745...5b5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. 

ikke døm meg for hardt. Men jeg er i et forhold, har barn og har det fint sammen. 
Men så klarte jeg å møte en annen mann på et arrangement det bare føltes en helt urolig kjemi med! Vi klarte ikke ta øynene av hverandre, pratet hele kvelden. Satt ved siden av hverandre og alle små berøringer føltes som en eksplosjon inni meg.  Det kilet så utrolig i magen og det føltes ut som om jeg ikke fikk puste. Han er gift og har barn. Han sa at de ikke har det 100% hjemme, og at han følte en dragning mot meg med en gang han så meg. 

Nå tenker jeg på han hele tiden og det føles så feil og riktig ut på en gang. Jeg vil jo være trofast mot min kjæreste og barn. Men jeg klarer ikke skru av hjernen. 

"Jeg vet jo ikke om det blir feil.." Dersom du tviler på det, er det naturlig å ta det opp med dine nærmeste for råd. Feks din samboer..? 

Selvfølgelig vet du utmerket godt at det er galt. Da må du gi han du allerede har valget om han ønsker å bli hos deg mens du finner ut av om du heller kan få han nye..

Selvfølgelig vet du hva som er galt eller ei. Du håper bare på at folk som selv er utro nå skal fortelle deg at det er MANGE GODE GRUNNER til å være utro. Nei, det er ikke det. Dersom man ikke ønsker å forholde seg til et menneske, må man evt gå for åpne forhold. Dersom det å gå uttafor avtalte rammer er hva som tiltrekker, er ikke noen type forhold for deg..

Anonymkode: d8632...52a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor naiv går det ann å bli? Du kjenner ikke han, alt han så var ei sædbøtte.

Anonymkode: 5df3c...534

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...