Gå til innhold

Kyskhetbur

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det ikke forbundet med risiko for «skader» å ikke ha ereksjon på lang tid? Det er vel ikke for ingenting at kroppen sørger for ereksjon mens man sover. Mener jeg har lest at det er risiko for atropi av penis hvis den ikke blir erigert regelmessig.

Anonymkode: 6fbd6...de6

Jeg har fått ett så romslig bur at jeg absolutt får kraftig ereksjon inne i buret og når hun lar meg bli låst opp for rengjøring hver dag får jeg større ereksjon med en gang.

Det er derfor jeg må bruke mye iskaldt vann for å få den liten nok til å komme inn i buret igjen. I tillegg lar hun meg komme en gang i uka.

Det kan bli sjeldnere etter hvert Men hun har lovet ihvertfall 2 til 3 ganger hver måned.

Vi har bestilt ett mindre bur med tanke på at det skal være mindre synelig når jeg er på jobb og i sammenhenger folk ser mye på meg.

Nå kan ett våkent øye se at jeg har noe extra i buksa og konturen av låsen ses utenpå buksa mi.

Det jeg er mest redd for i den forbindelse er at noen skal tro jeg går rundt hele tiden med en erigert penis å snakke seg imellom.

Derfor hadde jeg faktisk blitt lettet om noen spurte meg om det for da kunne jeg sagt det som det er at jeg er låst inn der nede. Men derfor håper vi det mindre buret skal være mer diskret.

Om jeg blir litt mindre over tid så gjør ikke det så mye siden vi sjelden har vanlig samleie og mest oral sex.

Når dama mi en sjelden gang rir meg er det mest fordi hun synes det er gøy å se hvor raskt jeg kommer og jeg slikker og bruker sexleketøy på henne hver eneste dag så hun får orgasme.

Vil hun ha vanlig sameie med en rtter hvert bedre utstyrt og mer seksuelt dominant mann har hun sin fulle frihet til det og det vet hun.

Derfor er det ikke så farlig om penisen min over tid minsker i størelse. Men vi har ikke merket noe så langt og jeg er fult errigert faktisk i overkant stor for henne.

Men og melkes enten med strapon eller hennes hånd krever ikke stort utstyr der nede. Nå går jeg med så mye lyst at hun uansett får det til å gå raskt for meg med veldig lite berøring og det krever ingen stor sak for å si det på sen måten. 

Endret av Mountain Man
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Irak skrev (På 30.11.2024 den 22.29):

Ja jeg forstår det. Jeg leste den. 

Respekt er viktig. Krangling er ikke kjekt...

Så sant! 👍

Men jeg er helt enig med deg altså! Respekt for Damer burde og skal enhver mann ha helt naturlig. Har han ikke det så er han ingen mann i mine øyne! 

Jeg hadde høy respekt for Konen min også før hun tok styringen i forholdet! Eneste problemet var at jeg da ikke klarte å få lyst på HENNE fordi hun fremsto alt for submissive 24/7. 

Så jeg tenkte på dominante damer for å beholde ereksjonen mens jeg hadde sex med henne og jeg onanerte så mye utenom vår sex at jeg rett og slett var uinteressert i å hjelpe til hjemme, gjøre husarbeid og lignende.

Så jeg kan virkelig bevitne vitenskapen fra egen erfaring at mange orgasmer gjør at en mann blir likegyldig og uinteressert i å varte opp Dama si.

Fordi jeg altid har hatt dyp respekt for Damer behandlet jeg henne høffelig og spilte interisert men hver gang andre damer la an på meg ble tanken om å være utro sterkere og sterkere. Særlig de litt frekke og sjefete damene ble mer og mer attraktive og jeg tenkte på dem da vi hadde sex.

Men da jeg erkjente mine ekte følelser viste det seg at hennes submissive væremåte kun var fordi jeg var en dominant type og at hun trodde jeg likte at hun var submissive til meg. 

Så lærdommen i dette er at alle burde være åpen og ærlig om hva de ønsker og vil ha i sine forhold. Jeg hadde vært gift med Konen min i 20 år før jeg fortalte mine innerste lengsler og det angrer jeg på.

For ved og ikke fortelle det så frarøvet jeg ikke bare meg selv full tilfredstillelse men også dama mi alt hun kunne drømme om rent seksuelt og i hverdagen 

Til og med dominant sex kan en Kvinne som tar kontrollen i sitt forhold få. Men vil hun at hennes submissive Mann skal stå for den dominante sexen må hun gi KLAR beskjed så han opplever det som en submissive handling hvis ikke blir det vanskelig. 

For det er ikke lett å veksle for en som er virkelig submissive som meg. Jeg har ingen problemer med å være dominant i jobb og hverdag når det kreves.

Men å skulle dominere en Kvinne og langt mindre min egen gudinne føles så unaturlig.

Endret av Mountain Man
Skrevet
Mountain Man skrev (13 timer siden):

Vil hun ha vanlig sameie med en rtter hvert bedre utstyrt og mer seksuelt dominant mann har hun sin fulle frihet til det og det vet hun.

🤭😆..Ikke for alle dette kan jeg si.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Tått skrev (1 time siden):

🤭😆..Ikke for alle dette kan jeg si.

Nei det er sant. 😁 og det er mange femalelead realaitionship som ikke har det som en del av forholdet. De fleste er 100% monogame. Men de fleste av dem praktiserer orgasme kontroll på mannen og mange  bruker kyskhetsbur.

Ved at Kvinnen kontrolerer Mannens orgasmer kanaliseres den seksuelle energien inn i forholdet. Da blir både sexen og hverdagen langt mer lidenskapelig og energisk. 

Så at Dama har seg med hvem hun ønsker behøver ikke å være en del  av ett Kvinnelig styrt forhold eller en del av bruken med kyskhets bur. 

Jeg og Konen min lever nå monogamt. Men det er etter hennes ønske siden jeg har sagt at hun har friheten til og selv velge. Jeg syntes det var naturlig siden hun er sjef og fordi jeg opplever den største nytelsen når hun har det godt og blir tilfredstilt. 

Men jeg må innerømme at jeg ble veldig takknemlig da hun for ett år tilbake avsluttet sitt seksuelle forhold og kun ønsket å være med meg også seksuelt.

Det har jo gitt også meg mye mer fysisk oppmerksomhet selv om orgasmekontrollen er ganske lik. Men orgasmekontrollen og buret har bare forsterket begges nytelse.

Hun har fått en Mann som altid er sterkt drevet til å tilfredstille henne både i senga og hverdagen.

Mens jeg opplever mye kraftigere orgasmer i tillegg til at dagene uten orgasmer er som en samenhengende elskov der jeg altid nyter henne og har lyst på henne noe som er en fantastisk opplevelse. 

Til og med enkle og før kjedelige ting som å rydde, ta oppvasken å vaske huset opplever jeg nå en extrem glede over å gjøre og det føles som en åndelig sterk opplevelse samtidig som det gjør at jeg får enda mer lyst på Konen min. 

Nå blir jeg faktisk ordentlug skuffet om jeg kommer hjem fra jobb og hun har ordnet alt i huset. Derfor står jeg tidlig opp for å ha tid til å gjøre husarbeid før hun våkner. Så bruker jeg å komme opp igjen til henne i senga å gi henne en fotmassasje og hva mer hun måtte ønske før jeg drar på jobb. 🥰

Disse følelser kom med en gang hun tok kontrollen I ekteskapet. Men de mange doblet seg i styrke etter at jeg ble låst inn nedentil. 😀🤪

Endret av Mountain Man
  • Hjerte 1
Skrevet
Mountain Man skrev (13 minutter siden):

Nei det er sant. 😁 og det er mange femalelead realaitionship som ikke har det som en del av forholdet. De fleste er 100% monogame. Men de fleste av dem praktiserer orgasme kontroll på mannen og mange  bruker kyskhetsbur.

Ved at Kvinnen kontrolerer Mannens orgasmer kanaliseres den seksuelle energien inn i forholdet. Da blir både sexen og hverdagen langt mer lidenskapelig og energisk. 

Så at Dama har seg med hvem hun ønsker behøver ikke å være en del  av ett Kvinnelig styrt forhold eller en del av bruken med kyskhets bur. 

Jeg og Konen min lever nå monogamt. Men det er etter hennes ønske siden jeg har sagt at hun har friheten til og selv velge. Jeg syntes det var naturlig siden hun er sjef og fordi jeg opplever den største nytelsen når hun har det godt og blir tilfredstilt. 

Men jeg må innerømme at jeg ble veldig takknemlig da hun for ett år tilbake avsluttet sitt seksuelle forhold og kun ønsket å være med meg også seksuelt.

Det har jo gitt også meg mye mer fysisk oppmerksomhet selv om orgasmekontrollen er ganske lik. Men orgasmekontrollen og buret har bare forsterket begges nytelse.

Hun har fått en Mann som altid er sterkt drevet til å tilfredstille henne både i senga og hverdagen.

Mens jeg opplever mye kraftigere orgasmer i tillegg til at dagene uten orgasmer er som en samenhengende elskov der jeg altid nyter henne og har lyst på henne noe som er en fantastisk opplevelse. 

Til og med enkle og før kjedelige ting som å rydde, ta oppvasken å vaske huset opplever jeg nå en extrem glede over å gjøre og det føles som en åndelig sterk opplevelse samtidig som det gjør at jeg får enda mer lyst på Konen min. 

Nå blir jeg faktisk ordentlug skuffet om jeg kommer hjem fra jobb og hun har ordnet alt i huset. Derfor står jeg tidlig opp for å ha tid til å gjøre husarbeid før hun våkner. Så bruker jeg å komme opp igjen til henne i senga å gi henne en fotmassasje og hva mer hun måtte ønske før jeg drar på jobb. 🥰

Disse følelser kom med en gang hun tok kontrollen I ekteskapet. Men de mange doblet seg i styrke etter at jeg ble låst inn nedentil. 😀🤪

Får omtrent frysninger av å lese dette..😆...Ingenting for meg iallefall men håper dere koser dere.

• Hjerte 1
Skrevet

Interessante betraktninger. Mountain Man gir her innblikk i noe mange ikke forstår.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Tått skrev (1 time siden):

Får omtrent frysninger av å lese dette..😆...Ingenting for meg iallefall men håper dere koser dere.

Frysninger er nok fordi du ikke har erfart hvor fint det er i prakksis. Ver flere har tenkt det samme av både menn og kvinner men forandret totalt mening etter at de prøvde det ut.

Men det er nettopp slike fordommer og stigma som gjør at mange menn ikke våger å være ærlig til dama si om at dem ønsker det. 

Flere studier har også vist at samtykkende kvinnelig styrte forhold varer lengre en tradisjonelle såkalte manligstyrte. PS. Det er en illusjon at det finnes forhold der ingen kontrolerer mer en den andre. Såkalte likestilte forhold som varer er i prakksis mer eller mindre også oftest kvinnelig styrt. 😀

Mens en stor andel av forhold som ender i skilsmisse er som oftest dama som forlater ett forhold der mannen krampaktig forsøker å være sjefen samtidig som han sitter dagen lang og ronker bort all lidenskap og lyst fra forholdet.

Mens ett forhold der Dama får blomstre å styre som den beste multitasker hun er gir harmoni og krangler og konstant klaging trengs ikke lengre. 😊

Noe jeg har erfart idet vårt valg reddet både ekteskapet og lidenskapen I forholdet. 🥰

Endret av Mountain Man
Skrevet

Mountain man, for en stund siden skrev du laaaange avhandlinger om hvor fantastisk det var at din kone hadde sex med andre menn og la mye krutt i å overbevise alle rundt deg om at dette var både normalt, vitenskaplig bevist som veldig positivt, og en fantastisk opplevelse for deg. Så ble du borte i lang tid og er nå tilbake og mener det er perfekt at din kone bare vil ha sex med deg og ikke med andre menn.

Nå er det DETTE som er både normalt, vitenskaplig bevist som veldig positivt, og en fantastisk opplevelse for deg.

Sliter med å henge med i svingene her jeg ass😶‍🌫️

Anonymkode: 77b3e...5c2

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Mountain man, for en stund siden skrev du laaaange avhandlinger om hvor fantastisk det var at din kone hadde sex med andre menn og la mye krutt i å overbevise alle rundt deg om at dette var både normalt, vitenskaplig bevist som veldig positivt, og en fantastisk opplevelse for deg. Så ble du borte i lang tid og er nå tilbake og mener det er perfekt at din kone bare vil ha sex med deg og ikke med andre menn.

Nå er det DETTE som er både normalt, vitenskaplig bevist som veldig positivt, og en fantastisk opplevelse for deg.

Sliter med å henge med i svingene her jeg ass😶‍🌫️

Anonymkode: 77b3e...5c2

Trenger ikke å henge med i svingene. Den som har oppriktig ønske om andre sin erfaring forstår.

Du sikter til det jeg skrev om hennes elsker for rundt ett år siden. Han som jeg fortalte at hun slo opp med. 

Har samtalt grundig om det med ett par andre både i denne tråden og en tråd om seksuelle fantasier. At jeg er glad for at hun bestemte seg for og kun være med meg.

Men jeg fortalte som sant er at det bare er p.g.a redsel for og selv bli vraket av henne. For at hun ble tilfredstilt og nøt deilig sex og orgasmer også med en annen gav meg bare lykkefølelse og sterk taknemmelighet til mannen som tilfredstilte henne!! 

Men skjønner at fri utfoldelse og åpenhet rundt forhold som ikke er a4 ikke er alles kopp med te og minst av alt mange Nordmenn som på den ene siden er livredd for hva naboen tror og mener mens de på den andre siden ligger i konstant nabokrangel. 🤣

Endret av Mountain Man
Skrevet (endret)
UteTilLunch skrev (14 timer siden):

Interessante betraktninger. Mountain Man gir her innblikk i noe mange ikke forstår.

Nettopp UteTilLunsj. For mange og særlig  Nordmen har lite kunnskap om dette og vanskelig for å forstå.

Minnes jeg for ett år tilbake opplevde rimelig mye hets og angrep i kommentar felt her inne da jeg fortalte om min damer samtykkende Cuckold forhold.

Den samme hetsen kom fra en del ogdå da jeg før det skjedde utrykte min lengsel om at hun skulle få oppleve full seksuell tilfredstillelse selv om det ville bety også med andre en meg. 

Mange har vanskelig for å skjønne at jeg som MANN opplever større glede og større tilfredstillelse ved Konen min sin nytelse og orgasmer en mine egne utløsninger.

At jeg følte meg lykkelig og kraftig tilfredstilt når hun kom hjem og fortalte at hun hadde kommet 2 ganger som følge av dyp penetrering i doggy style.

Før det hadde hun aldri opplevd orgasme under noe form for samleie med noen av sine forhold men kun da jeg utførte oral sex på henne. 

Det er slettes ikke slik heller at femalelead realaitionship må inneholde cuckolding. Konen min er klar på at hun vil ikke krysse noen slik grense uten mitt samtykke og det var hun også klar på da jeg foreslo for henne det første gang. 

Mange Norske Kvinner lever også i femalelead realaitionship uten selv å være klar over det eller vil erkjenne det fordi mange sprer fordommer og stigma mot Kvinner med autoritet og mot Menn som velger å være deres submissive støttespiller. 

Jeg har i min opptrening for å bli en god submissive ektemann til Konen min lest en del av denne forfatterens bøker og lyttet til hennes guide i femalelead realaitionship.

På korte video presentasjon av sine bøker kommer hun ofte inn på sentrale elementer som vil kunne være opplysende for mange.

Men må understreke at biseksuelle ting er en absolutt no go for både meg og Konen min. Men noen driver også med det i sine cuckold forhold. Det kan jo også være en gift Kvinne som med mannens samtykke har seksuelt  forhold på si med en veninne. 

Men som regel er 100% monogame forhold der dama er bare definert leder og sjef i forholdet. 

Endret av Mountain Man
Skrevet
barbara75 skrev (På 19.10.2024 den 7.35):

Hei! 

Trenger noe tips til kyskhetsbur, har akkurat fått min man til å ta en prins albert piercing 

Når du har fått han til å ta en slik piercing du nevner er det en sikker lås å bruke egen tilleggs lås i burets fremkant. Da klarer vi ihvertfall ikke å jukse.

Her er ett eksempel på slik lås. Må bare passe på at buret han bruker har gitter åpninger som gjør at du kan tre låsen gjennom både bur og penisen hans. 

Har drømt om slik percing jeg også men har ikke våget å ta skrittet da jeg er veldig følsom der nede. Men spennende sak det der.

https://shop.lustlock.com/en/a-piercing-lock/agg-lock-for-piercing

Skrevet
Irak skrev (På 30.11.2024 den 20.54):

Jeg synes dette bør komme som en naturlig konsekvens av hans respekt for henne, og ikke ved kontrollering eller tvang. Det er min mening. 

Helt enig. Hva det symboliserer er viktig, ikke hennes behov for å kontrollere og styre mannen som en hund. Derfor synes jeg det høres bedre ut om begge er enige i at det kan være en fin og morsom praktisk løsning i forholdet. Heller det enn at hun krever det. Det siste høres ikke bra ut.

Hjemme er det ikke nødvendig at mannen er innelåst. Utendørs høres det riktigere ut. Ute blant folk, og om han skal på firmafest eller på reiser og slikt. Men om hun mister respekt for mannen av en slik tilstand, eller han føler seg ydmyket, da virker det mot sin hensikt. Det må føles riktig og naturlig for begge tenker jeg. Litt som å ha på seg flytevest når du setter deg i båten.

For par som prater åpent og uanstrengt rundt sex kan et slikt rollespill være både morsomt og litt riktig tror jeg. Fordi når du er i et seriøst parforhold har du ikke samme eneretten over din seksualitet som når du er singel. Å låse inn mannen vil være å understreke dette, en påminnelse for begge. Han vil kun ha muligheten til full ereksjon når hun er nær, det gjør at hun vil framstå som sterkere og hun vil assosieres med hans eneste mulighet til å få ereksjon. Det tror jeg ikke er negativt for noen av dem. Hun vil føle seg mer unik, og han vil føle at hun er sterk. To faktorer som kan øke kjærligheten for hverandre.

Anonymkode: c98c8...e06

• Hjerte 1
Skrevet

Ser da veldig vondt ut å få ereksjon i en sånn 

Anonymkode: 981c9...73d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ser da veldig vondt ut å få ereksjon i en sånn 

Nei da. Fakta er at jeg får oftere ereksjon etter at jeg ble låst inn I buret. Det er bare en max størelse når buret er fylt opp.

Det oppleves selvfølgelig meget frustrerende etter en tid og ikke få berørt der nede når det sprenger som værst. Har hatt mine runder og bønnfalt om å få komme ut. 

Men det er ikke noe vondt og det gir meg bare mer motivasjon og energi til å høre på dama mi å gjøre husarbeid og andre gjøremål hun ønsker. Nå oppleves det bedre å være stengt mellom turene ut en når jeg plutselig har fått ett par dager uten. 

Buret er også en stadig påminnelse for meg om Konen min sin autoritet, kjærlighet og hvor deilig hun er og min plass under henne. 🥰

Skrevet
Mountain Man skrev (2 minutter siden):

Nei da. Fakta er at jeg får oftere ereksjon etter at jeg ble låst inn I buret. Det er bare en max størelse når buret er fylt opp.

Det oppleves selvfølgelig meget frustrerende etter en tid og ikke få berørt der nede når det sprenger som værst. Har hatt mine runder og bønnfalt om å få komme ut. 

Men det er ikke noe vondt og det gir meg bare mer motivasjon og energi til å høre på dama mi å gjøre husarbeid og andre gjøremål hun ønsker. Nå oppleves det bedre å være stengt mellom turene ut en når jeg plutselig har fått ett par dager uten. 

Buret er også en stadig påminnelse for meg om Konen min sin autoritet, kjærlighet og hvor deilig hun er og min plass under henne. 🥰

Men de jeg har sett ser da små ut, og formet på en måte som ser ut som det ikke er plass til en erigert penis? Kan vel ikke være full ereksjon da? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Men de jeg har sett ser da små ut, og formet på en måte som ser ut som det ikke er plass til en erigert penis? Kan vel ikke være full ereksjon da? 

Det er sant! Finnes bur i alle størrelser helt fra XL til mikro lite. Jeg har kun brukt ett større bur i large.

Men vi har bestilt ett mindre i medium størelse i håp om at det skal være litt mer diskret. For nå kan folk missforstå å tro at jeg går med harding i buksa konstant. 

Så jeg er jo spent på hvor mye mer begrenset jeg blir i det litt mindre buret. Føles det ok blir det nok det hun bruker på meg.

Men hvis jeg synes det er fælt har hun heldigvis så omsorg for meg at da skal jeg få fortsette med det større buret.

For selv om det er hun som bestemmer har vi ett forhold bassert på samtykke og hun har sagt hun ikke ønsker å kreve av meg noe jeg opplever som vondt.

Noe annet er selvfølgelig disiplineringen som jeg på forhånd har godtatt at må være ordentlig ubehagelig og ikke bare lek og kos. 

De minste burene ser veldig vonde ut å brukes å fremt man ikke har en extremt liten penis. 

Skrevet
Mountain Man skrev (2 minutter siden):

Det er sant! Finnes bur i alle størrelser helt fra XL til mikro lite. Jeg har kun brukt ett større bur i large.

Men vi har bestilt ett mindre i medium størelse i håp om at det skal være litt mer diskret. For nå kan folk missforstå å tro at jeg går med harding i buksa konstant. 

Så jeg er jo spent på hvor mye mer begrenset jeg blir i det litt mindre buret. Føles det ok blir det nok det hun bruker på meg.

Men hvis jeg synes det er fælt har hun heldigvis så omsorg for meg at da skal jeg få fortsette med det større buret.

For selv om det er hun som bestemmer har vi ett forhold bassert på samtykke og hun har sagt hun ikke ønsker å kreve av meg noe jeg opplever som vondt.

Noe annet er selvfølgelig disiplineringen som jeg på forhånd har godtatt at må være ordentlig ubehagelig og ikke bare lek og kos. 

De minste burene ser veldig vonde ut å brukes å fremt man ikke har en extremt liten penis. 

Om det var mulig med ereksjon uten smerter, så kunne det sikkert vært gøy, men tror jeg hadde blitt gal av frustrasjon, så måtte vært begrenset hvor lenge av gangen 😅

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 4.12.2024 den 15.07):

Om det var mulig med ereksjon uten smerter, så kunne det sikkert vært gøy, men tror jeg hadde blitt gal av frustrasjon, så måtte vært begrenset hvor lenge av gangen 😅

Er vanlig å begynne med bare noen timer å så øke mer etter hvert. Er jo en tilvenning som må skje både fysisk og psykologisk.

Men jeg vil si at det er viktig at Dama er mer eller mindre sjef for at det virkelig skal nytes og bli suksess. 

Jeg får komme ut av buret hver kveld for dusj og litt ekstra lufting av utstyret. Da får jeg også ofte ha oralsex på Konen min. 🥰

I tillegg får jeg ha én full orgasme hver eneste uke. Selv om det tidvis har vært hardt  at jeg har mistet mine i snitt + - 5 orgasmer daglig er den ene jeg får pr uke langt sterkere og mer tilfredstillende. 

I tillegg opplever jeg nå smaken av dama så deilig og hennes orgasmer som om det er mine egne!

At det kunne bli slik hadde jeg ikke peiling på før det gradvis begynte å skje etter at vi ble enig om at hun skal ha det siste ordet i ting oss imellom. 

Endret av Mountain Man

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...