barbara75 Skrevet 19. oktober 2024 #1 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hei! Trenger noe tips til kyskhetsbur, har akkurat fått min man til å ta en prins albert piercing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #2 Del Skrevet 19. oktober 2024 Det bør være av metall, ikke plast. Anonymkode: 1128f...b3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbara75 Skrevet 20. oktober 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 20. oktober 2024 Slår et bur i metall ut i sikkerhets kontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Razor1976 Skrevet 20. oktober 2024 #4 Del Skrevet 20. oktober 2024 barbara75 skrev (8 minutter siden): Slår et bur i metall ut i sikkerhets kontrollen? Det merker de nok ja. De finnes i plast og silikon også evnt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barbara75 Skrevet 20. oktober 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 20. oktober 2024 Er di like sikre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuck Skrevet 21. oktober 2024 #6 Del Skrevet 21. oktober 2024 barbara75 skrev (På 19.10.2024 den 7.35): Hei! Trenger noe tips til kyskhetsbur, har akkurat fått min man til å ta en prins albert piercing Et "tailor made" bur i metall (stål) er det beste, om du ønsker å holde han innelåst over tid. Altså at dere bestiller et som lages etter mål. Det er vel neppe populært å linke til leverandører men om du googler dette (på engelsk) så dukker det nok opp et bra alternativ eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2024 #7 Del Skrevet 26. oktober 2024 Jeg er ikke noe bur ekspert:-), men jeg har flere bur både i plast og stål kjøpt på vanlig sex shop på nett og ett veldig ok på Ali. Du får ofte med flere ringer rundt ballene. Rett ring rundt ballene er litt avgjørende for meg i alle fall. Burene jeg har er også i forskjellig lengde. Med for trang ring rundt ballene mister jeg nesten tenningen også. når jeg får lov å ha litt større ring, gjerne med kort bur sprenger det litt mer i buret og jeg blir jeg mer tent/frustrert over tid. Lit lenger bur kan også være litt gøy synes jeg da man får litt mer rom for ereksjon uten at den kan brukes til noe. Kona liker jo da å erte meg og elsker når det sprenger på i buret uten at jeg får utnytte det til noe. Deilig følelse av frustrasjon, lyst som bygger seg opp over tid for min del:-) Anonymkode: b5c77...a96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 25. november 2024 #8 Del Skrevet 25. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 26.10.2024 den 9.22): Jeg er ikke noe bur ekspert:-), men jeg har flere bur både i plast og stål kjøpt på vanlig sex shop på nett og ett veldig ok på Ali. Du får ofte med flere ringer rundt ballene. Rett ring rundt ballene er litt avgjørende for meg i alle fall. Burene jeg har er også i forskjellig lengde. Med for trang ring rundt ballene mister jeg nesten tenningen også. når jeg får lov å ha litt større ring, gjerne med kort bur sprenger det litt mer i buret og jeg blir jeg mer tent/frustrert over tid. Lit lenger bur kan også være litt gøy synes jeg da man får litt mer rom for ereksjon uten at den kan brukes til noe. Kona liker jo da å erte meg og elsker når det sprenger på i buret uten at jeg får utnytte det til noe. Deilig følelse av frustrasjon, lyst som bygger seg opp over tid for min del:-) Anonymkode: b5c77...a96 Kjenner meg godt igjennom på dette! Jeg ble låst inn i forrige uke og merker hvor submissive og kåt jeg blir av det. Endret 26. november 2024 av Mountain Man 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 26. november 2024 #9 Del Skrevet 26. november 2024 (endret) barbara75 skrev (På 20.10.2024 den 17.13): Slår et bur i metall ut i sikkerhets kontrollen? Ja. Så på flyreiser må jeg bruke hardplast bur. Men det er eggentlig like sikkert som metall buret. Jeg må isåfall sage det av med spesial sag om jeg skulle ta det av uten at Konen min låser meg opp og det hadde vært risikabelt og bare også straffet meg senere om hun oppdager det. Dessuten har jeg ønsket og bli låst inn så selv om hun bestemmer når og hvor jeg kan låses opp hadde det vært rimelig patetisk å sage meg løs kun for å få en utløsning. Må også få si til dem som ikke skjønner vitsen med cage at da har dem ikke prøvd det. Det er også vitenskapelig målt og bevist at Menn og Kvinner har helt forskjellige kjemiske reaksjoner på en orgasme. Mens Kvinner gjerne blir mer hengiven og får mer lyst etter en orgasme mister Mannen lysten, får stort ego og blir lett likegyldig i seg ovenfor Kvinnen. Mange menn skjuler det for ikke å såre sin partner eller for at de skal få sex neste gang de ønsker. Men manglende sex og likegyldige menn fordi dem onanerer mye og har alt for mange orgasmer er en kjent sak. Da blir vi late, svake og udugelige som Mannfolk! Men å nekte orgasmer og la mannen få det sjelden øker hans kjærlighet, lyst, vilje til å beile og hengivenhet til Kvinnen. Vi blir også langt mer sterke. Derfor ser vi eksempelvis at mange elite idrettsutøvere avstår fra sex før viktige og tøffe konkurranser. For da presterer dem bedre. Mange Kvinner har stått frem og sagt at ekteskapet deres ble fantastisk etter at dem tok eller fikk kontrollen på sex livet til sin menn med bruk av kyskhets bur. Endret 28. november 2024 av Mountain Man Utfyllende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #10 Del Skrevet 26. november 2024 Merker en gjesper. BurD stå litt frem å rope, har hun bur på deg, da har hun sitt på si. Beta guttas drøm. Cuck og andre var klar med kommentarer før TS trykket send. Anonymkode: bddad...00b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 26. november 2024 #11 Del Skrevet 26. november 2024 (endret) Mountain Man skrev (12 timer siden): Ja. Så på flyreiser må jeg bruke hardplast bur. Men det er eggentlig like sikkert som metall buret. Jeg må isåfall sage det av med spesial sag om jeg skulle ta det av uten at Konen min låser meg opp og det hadde vært risikabelt og bare også straffet meg senere om hun oppdager det. Dessuten har jeg ønsket og bli låst inn så selv om hun bestemmer når og hvor jeg kan låses opp hadde det vært rimelig patetisk å sage meg løs kun for å få en utløsning. Må også få si til dem som ikke skjønner vitsen med cage at da har dem ikke prøvd det. Det er også vitenskapelig målt og bevist at Menn og Kvinner har helt forskjellige kjemiske reaksjoner på en orgasme. Mens Kvinner gjerne blir mer hengiven og får mer lyst etter en orgasme mister Mannen lysten, får stort ego og blir lett likegyldig i seg ovenfor Kvinnen. Mange menn skjuler det for ikke å såre sin partner. Men manglende sex og likeguldige menn fordi dem onanerer mye og har alt for mange orgasmer er en kjent sak. Men å nekte orgasmer og la mannen få det sjelden øker hans kjærlighet, lyst, vilje til å beile og hengivenhet til Kvinnen. Mange Kvinner har stått frem og sagt at ekteskapet deres ble fantastisk etter at dem tok eller fikk kontrollen på sex livet til sin menn med bruk av kuk bur. Du har forklart det korrekt etter min mening. Med bur holdes mannens lyst på et toppnivå så lenge damen/"keyholder" ønsker. Det er veldig tennende å gå med bur. Skal man gjennom en metalldetektor må man bruke et i plast/silikon med et plastlås med kode slik at det kan kontrolleres av damen. Endret 26. november 2024 av 911 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 27. november 2024 #12 Del Skrevet 27. november 2024 (endret) 911 skrev (På 26.11.2024 den 22.18): Du har forklart det korrekt etter min mening. Med bur holdes mannens lyst på et toppnivå så lenge damen/"keyholder" ønsker. Det er veldig tennende å gå med bur. Skal man gjennom en metalldetektor må man bruke et i plast/silikon med et plastlås med kode slik at det kan kontrolleres av damen. Nettopp! Marnia Robinson forfatter av Amors giftige pil oppsummerer i grunnen det vi skriver om her. Med retensjon (orgasmeavholdenhet for mannen) er det ingen plutselig økning i prolaktin og fall i dopamin. Etter at det går for mannen faller dopamin og øker prolakin nivåene. Prolaksjon er i utgangspunktet "Jeg elsker deg ikke lenger"-hormonet. Basert på forskning ser det ut til at det ikke er noen injeksjon av prolaktin i mannens system før han ejakulerer. Så ved å forhindre mannens orgasme, forhindres en dumping av prolaktin i mannen og dermed bevarer kvinnen kjærligheten mannen hennes har til henne. Beklager damer hvis dette faktum avmystifiserer kjærlighet til dere. Men en obduksjon av kjærlighet er gjort, og vi vet i bunn og grunn hvordan det fungerer i vitenskapelige termer. De sier tydelig at ved utløsning frigjøres prolaktin i bølger i opptil to uker, noe som forklarer hvorfor mange kvinner vitner om at mannen får mangel på respekt og interesse når han onanerer mye eller har fått utløsning mange ganger. Så i motsetning til kvinner som blir sterkere knyttet til en mann som gir henne orgasmer, skjer det motsatte med menn. Kvinners orgasmer styrker forholdet, mens menns orgasmer, hvis det er for mange av dem, faktisk indirekte svekker forholdet. Mannens orgasme har utelukkende en reproduktiv betydning og det er sannsynligvis grunnen til at kroppen er laget slik at han ikke lenger ønsker kvinnen når sædcellene slippes ut. Derfor blir menn som får orgasme for ofte fort late og uinteresserte i å beile til dama si. For noen av oss menn betyr det flere ganger med orgasmer daglig før vi mister interessen mens andre har lavere seksual drift og er kanskje fornøyd med en i uka. Men alle har gått av i sitt forhold å minske mannens orgasmer og det kan kun effektivt gjøres om Kvinnen tar grep og setter det som ett krav til sex. Dette er uansett hvor høyt en mann elsker henne. Alle menn vil bli styrket i sin kjærlighet og lyst til en Kvinne når vi ikke får lov til å ejakulere for ofte. For alle menn får frigjort hormoner i kroppen etter hver orgasme som gir oss mindre lyst og mindre kjærlighet til dama vi ligger med. Men dette skjer ikke om orgasmene er sjeldne nok i forhold til vår seksual drift. Så hvis en mann ejakulerer daglig med mye onanering, er det ikke rart hvorfor lidenskapen tappes fra et forhold. Noe mange kvinner har bevitnet og utrykket fortvilelse over. Det finnes studier av multi-orgasmiske menn som egentlig ikke har en refraktær periode. Det betyr at de har samleie, ejakulerer og deretter umiddelbart går på det igjen. Da har dem målt at det ikke er prolaktinfrigjøring på den første utløsningen, men det er på den andre utløsningen. De blir ikke ferdige med kvinnen før mye nok prolaktin er frigjort. Men da mister også dem interessen. Så ved å stoppe prolaktindumpen i systemet hans, kan du som Kvinne, Kjæreste, Kone og samboer regulere hans kjærlighet og tilbedelse til deg og du får en mye mer oppmerksom mann som setter deg høyere. Så kyskhets bur enten det er kun bassert på løfte og avhold eller også inneholder ett fysisk bur er faktisk beviselig vitenskaplig at vil styrke å bevare mannens kjærlighet, hengivenhet og lyst til dama. Dette er noe jeg kan underskrive på fra mitt eget sex liv! Før kunne det gå for meg ofte 5 til 10 ganger daglig. Ett par ganger med kona og før henne med andre damer og resten på egenhånd. Etter at hun begynte å begrense hvor ofte jeg får samleie og særlig de dager jeg har vært låst inn i kyskhets bur bygger det seg opp mer og mer lyst, mer kjærlighet til henne og jeg beiler til henne mer en da vi var nyforelsket. Nå består sexlivet av 90% å tilfredstille henne med oral sex og andre hjelpemidler. De få ganger hver måned jeg får lov til å komme er det som om jeg har vært I en orgasme siden forrige gang og jeg mister ikke lysten på henne etter utløsning. Tvert imot opplever jeg nå at jeg selv etter en ejskulering har like mye om ikke mer lyst på henne. Jeg føler jeg går konstant med en følelse av forelskelse, lyst og ærefrykt for henne som Kvinne. Dette gjør at jeg står på tå hev for å forsøke å få henne interisert i sex men mest av alt driver det meg til å være gentleman, åpne dører for henne, ta frem stolen, ta oppvasken før hun spør. Det gjør også at jeg gir henne komplimenter for både hennes inteligens, styrke som Kvinne, skjønnhet og spør hun meg om å gjøre noe løper jeg til oppgaven med virkelig glede for det er jo hun som er Kvinnen. Dette gir meg også mangedoblet så sterke orgasmer og Konen min kan altid være sikker på at jeg begjærer henne og er klar til å gjøre hva en hun ønsker av meg. Noen kaller det beta boy tendenser. Jeg kaller det å være virkelig Mann og behandle Kvinnen som hun fortjener som Kvinnen i mitt liv. Jeg har også blitt mer submissive i møte med andre damer. Men da er det ikke noe seksuelt men kun det faktum at jeg føler de fortjener det i kraft av sin stilling som Kvinner og feminine kraft. Så lås inn mannen deres i kyskhets bur jenter og dere vil oppleve en ny verden av muligheter og hvordan det er og bli behandlet som en ekte Dronning i eget liv. Du får eggentlig tilbake den Mannen dere først møtte da han var nyforelsket og full av begjær til deg. Endret 28. november 2024 av Mountain Man Korrigerte feil og utfylte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 30. november 2024 #13 Del Skrevet 30. november 2024 Denne er veldig lærerik i forhold til disse ting og stemmer også bra med den forskningen jeg delte om over her. https://evolvingyourman.com/2024/09/02/female-leadership-men-are-controlled-by-their-sex-drive-and-their-sex-drive-is-controlled-by-women/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. november 2024 #14 Del Skrevet 30. november 2024 Mountain Man skrev (2 timer siden): Denne er veldig lærerik i forhold til disse ting og stemmer også bra med den forskningen jeg delte om over her. https://evolvingyourman.com/2024/09/02/female-leadership-men-are-controlled-by-their-sex-drive-and-their-sex-drive-is-controlled-by-women/ Jeg synes dette bør komme som en naturlig konsekvens av hans respekt for henne, og ikke ved kontrollering eller tvang. Det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 30. november 2024 #15 Del Skrevet 30. november 2024 Irak skrev (1 time siden): Jeg synes dette bør komme som en naturlig konsekvens av hans respekt for henne, og ikke ved kontrollering eller tvang. Det er min mening. Skjønner den. Men det hun her beskriver er vitenskapen bak. De fleste Menn spiller og later som de respekterer og beiler av div grunner. Håpet om sex og aksept driver de fleste menn selv når forelskelsen er ny og berusende. selv har jeg altid vist respekt for Dama mi. Men respekt i hjerte og virkelig submissive tjenestevillighet kom først etter at hun tok styringen. Før det ble det altid en berg og dalbane med krangler og maktkamp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. november 2024 #16 Del Skrevet 30. november 2024 Mountain Man skrev (10 minutter siden): Skjønner den. Men det hun her beskriver er vitenskapen bak. De fleste Menn spiller og later som de respekterer og beiler av div grunner. Håpet om sex og aksept driver de fleste menn selv når forelskelsen er ny og berusende. selv har jeg altid vist respekt for Dama mi. Men respekt i hjerte og virkelig submissive tjenestevillighet kom først etter at hun tok styringen. Før det ble det altid en berg og dalbane med krangler og maktkamp. Ja jeg forstår det. Jeg leste den. Respekt er viktig. Krangling er ikke kjekt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #17 Del Skrevet 1. desember 2024 Mountain Man skrev (På 26.11.2024 den 9.33): Ja. Så på flyreiser må jeg bruke hardplast bur. Men det er eggentlig like sikkert som metall buret. Jeg må isåfall sage det av med spesial sag om jeg skulle ta det av uten at Konen min låser meg opp og det hadde vært risikabelt og bare også straffet meg senere om hun oppdager det. Dessuten har jeg ønsket og bli låst inn så selv om hun bestemmer når og hvor jeg kan låses opp hadde det vært rimelig patetisk å sage meg løs kun for å få en utløsning. Må også få si til dem som ikke skjønner vitsen med cage at da har dem ikke prøvd det. Det er også vitenskapelig målt og bevist at Menn og Kvinner har helt forskjellige kjemiske reaksjoner på en orgasme. Mens Kvinner gjerne blir mer hengiven og får mer lyst etter en orgasme mister Mannen lysten, får stort ego og blir lett likegyldig i seg ovenfor Kvinnen. Mange menn skjuler det for ikke å såre sin partner eller for at de skal få sex neste gang de ønsker. Men manglende sex og likegyldige menn fordi dem onanerer mye og har alt for mange orgasmer er en kjent sak. Da blir vi late, svake og udugelige som Mannfolk! Men å nekte orgasmer og la mannen få det sjelden øker hans kjærlighet, lyst, vilje til å beile og hengivenhet til Kvinnen. Vi blir også langt mer sterke. Derfor ser vi eksempelvis at mange elite idrettsutøvere avstår fra sex før viktige og tøffe konkurranser. For da presterer dem bedre. Mange Kvinner har stått frem og sagt at ekteskapet deres ble fantastisk etter at dem tok eller fikk kontrollen på sex livet til sin menn med bruk av kyskhets bur. Men et spm med dere som går med kyskhetsbur. Hva f… gjør dere når dere må urinere og ikke har nøkkelen???? Anonymkode: 776a7...343 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 1. desember 2024 #18 Del Skrevet 1. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 1.12.2024 den 23.01): Men et spm med dere som går med kyskhetsbur. Hva f… gjør dere når dere må urinere og ikke har nøkkelen???? Anonymkode: 776a7...343 Det går helt bra å urinere med buret låst på. Er hull og skinnet er dradd tilbake i buret. Men jeg bruker altid å skylle under vann når buret er på for å være sikker på at det blir ordentlig rent. Konen min lar meg også låses opp en gang hver eneste dag(kveld) så jeg kan vaske meg grundig å vaske buret. Men da må jeg holde utstyret under iskaldt vann for å få det presset inn igjen. Noen ganger må jeg også melkes for å få buret av. Det gjør hun enkelt med en vibrator. Da tømmes jeg rimelig enkelt og fort. Endret 3. desember 2024 av Mountain Man 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mountain Man Skrevet 2. desember 2024 #19 Del Skrevet 2. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Men et spm med dere som går med kyskhetsbur. Hva f… gjør dere når dere må urinere og ikke har nøkkelen???? Anonymkode: 776a7...343 Men takk for spørsmålet for slike spørsmål er meget nyttig å vite svaret på. Jeg var ganske nervøs for både rensligheten og om jeg kom til å få hud irirtasjon da dama mi bestemte seg for å låse utstyret mitt inn i slikt bur. Men heldigvis viser hun stor forståelse for slikt og godtok at jeg kan få det av under kontrollerte former for rengjøring og påføring av god krem og bakteri og sopp drepende tea tree olje før jeg låses inn igjen. Jeg må også som regel låse meg selv inn igjen for at hennes berøring ikke skal gjøre det umulig å få utstyret inn igjen. Når vi er på treningssenteret får jeg også låne nøkkel å låse meg ut på toalettet før jeg skal i dusjen og badstue. Det siste er jeg MEGET takknemlig for fordi det hadde vært rimelig flaut å stå med med penisen i bur å dusje med andre menn. For den er ikke lett å skjule uten klær. Det hjelper også mot hudirritasjoner og lignende at jeg får lov til slike hygieniske tilltak. Regner med at de fleste som er låst inn på lang tids basis får gjøre noe av det samme ellers er det mange med utslett og sårt underlivet rundt omkring. For kyskhetsbur er noe av det som har solgt mest de siste åra. Særlig etter at såkalt femalelead realaitionship er i økende popularitet. Det er også høyt opp i hva det søkes mest etter på netthandel sider. Men jeg kan bevitne betryggende at med god hygiene og orden er det fult mulig å bevare både renslighet og hudhelse selv om dama bestemmer seg for å låse sin Mann inn i chastety cage som det kalles. Endret 2. desember 2024 av Mountain Man Utfyllende og korrigering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #20 Del Skrevet 2. desember 2024 Er det ikke forbundet med risiko for «skader» å ikke ha ereksjon på lang tid? Det er vel ikke for ingenting at kroppen sørger for ereksjon mens man sover. Mener jeg har lest at det er risiko for atropi av penis hvis den ikke blir erigert regelmessig. Anonymkode: 6fbd6...de6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå