Teardrop Skrevet 18. oktober 2024 #1 Del Skrevet 18. oktober 2024 Tips tas imot med stort takk! Ser nå behovet for skotørker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PhilosopherSe7en Skrevet 18. oktober 2024 #2 Del Skrevet 18. oktober 2024 Hedgehog er den beste Selges hos Coop Obs, Elkjøp osv https://hedgehogdryer.no/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwjsi4BhB5EiwAFAL0YJH8EIWwHmh67HvdyfFAreLlmFavrF1wnWiLBSWV_5gTr3tJLvAJEhoCZKQQAvD_BwE 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #3 Del Skrevet 18. oktober 2024 Teardrop skrev (14 minutter siden): Tips tas imot med stort takk! Ser nå behovet for skotørker. Nei, jeg anbefaler ingen noen som helst av skotørker, fordi det gang etter gang blir brukt skotørker og så brenner det, hver enest vinter over det ganske land. Jeg vil heller advare mot bruk av skotørekere slik fagfolk gjør. Anonymkode: bb083...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #4 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, jeg anbefaler ingen noen som helst av skotørker, fordi det gang etter gang blir brukt skotørker og så brenner det, hver enest vinter over det ganske land. Jeg vil heller advare mot bruk av skotørekere slik fagfolk gjør. Anonymkode: bb083...ffd Hæ, det har jeg aldri hørt om. Anonymkode: 30be2...c46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #5 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hæ, det har jeg aldri hørt om. Anonymkode: 30be2...c46 Er jo bare å ha den på når man spiser middag også skru den av?? Anonymkode: 30be2...c46 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #6 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg tenker at alle skotørkere med slanger man putter nedi skoene som blåser varmluft, er best. De finnes mange steder, bl.a. Biltema, Jula, Europris, Elkjøp. Anonymkode: 98cc8...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #7 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg tenker at alle skotørkere med slanger man putter nedi skoene som blåser varmluft, er best. De finnes mange steder, bl.a. Biltema, Jula, Europris, Elkjøp. Anonymkode: 98cc8...c5d Enig, de tørker helt skoen og ikke bare det varmeelementet ligger. Anonymkode: 30be2...c46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #8 Del Skrevet 19. oktober 2024 Har en hedgehog med fire slanger på. Henger på veggen. Genial til både sko og votter! Forstår ikke hvordan vi klarte oss før😂 kjøpte vår på elljøp Anonymkode: 048c4...2a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #9 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei, jeg anbefaler ingen noen som helst av skotørker, fordi det gang etter gang blir brukt skotørker og så brenner det, hver enest vinter over det ganske land. Jeg vil heller advare mot bruk av skotørekere slik fagfolk gjør. Anonymkode: bb083...ffd Når brant det sist et hus og det kom frem at det var på grunn av en skotørker? Du har ikke tørketrommel heller regner jeg med? Anonymkode: bf589...282 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #10 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når brant det sist et hus og det kom frem at det var på grunn av en skotørker? Du har ikke tørketrommel heller regner jeg med? Anonymkode: bf589...282 Jeg husker den fæle saken i Bergen hvor en mor og hennes tre barn døde i husbrann pga en skotørker. Det var i 2020. Ellers har jeg ikke hørt om flere saker. Anonymkode: de042...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #11 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er jo bare å ha den på når man spiser middag også skru den av?? Anonymkode: 30be2...c46 Akkurat som om en skotørker ikke tar fyr når den blir brukt i middagstiden? Var vel tre barn og en voksen som døde for noen år siden på grunn av en skotørker brukt om natta? Ser jeg skotørkere noe sted så ser jeg den røde fare, noe tydeligvis ikke alle har fått med seg. Skotørkere har blitt tilbakekalt mer enn en gang og fra flere kjeder. Anonymkode: bb083...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #12 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg husker den fæle saken i Bergen hvor en mor og hennes tre barn døde i husbrann pga en skotørker. Det var i 2020. Ellers har jeg ikke hørt om flere saker. Anonymkode: de042...ab0 Der er flere saker. Skotørkere er gjengangere. De har blitt tilbakekalt av flere butikk kjeder, men problemet har vært at de får ikke tilbake mer enn en brøkdel av de som er solgt. Anonymkode: bb083...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #13 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Der er flere saker. Skotørkere er gjengangere. De har blitt tilbakekalt av flere butikk kjeder, men problemet har vært at de får ikke tilbake mer enn en brøkdel av de som er solgt. Anonymkode: bb083...ffd Det er godt mulig. Jeg skulle faktisk kjøpe skotørker det året for første gang, men så skjedde den ulykken og jeg endte opp med å aldri kjøpe en på grunn av det. Jeg tør ikke å ta risikoen rett og slett. Anonymkode: de042...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #14 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Akkurat som om en skotørker ikke tar fyr når den blir brukt i middagstiden? Var vel tre barn og en voksen som døde for noen år siden på grunn av en skotørker brukt om natta? Ser jeg skotørkere noe sted så ser jeg den røde fare, noe tydeligvis ikke alle har fått med seg. Skotørkere har blitt tilbakekalt mer enn en gang og fra flere kjeder. Anonymkode: bb083...ffd Du skjønner jo at forskjellen er at da har man tilsyn av den, fremfor når man sover, ikke er hjemme etc Man får avverget videre brann eller kommet seg ut Anonymkode: 30be2...c46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #15 Del Skrevet 19. oktober 2024 Har hedgehog (?) kjøpt på Elkjøp. Veldig fornøyd med den den jeg har er det også «vottetørkere» på. Anonymkode: 73430...a1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #16 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det er godt mulig. Jeg skulle faktisk kjøpe skotørker det året for første gang, men så skjedde den ulykken og jeg endte opp med å aldri kjøpe en på grunn av det. Jeg tør ikke å ta risikoen rett og slett. Anonymkode: de042...ab0 Men man har jo ikke på sånne ting når man ikke er våken/hjemme. Blir som med tørketrommel eller andre el-artikler Anonymkode: bf589...282 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #17 Del Skrevet 19. oktober 2024 Vi har en sånn som spyr ut varmluft sv slangene og henger på veggen på vaskerommet som man får tak i overalt, men den har jo timer så den står jo ikke på lenger enn maks to timer av gangen. Den blir brukt hyppig nå på våte kvelder til våte fotballsko. Bruker den mye mer enn tørketrommelen. (tørketrommel som samler vann, ikke typen det samler seg støv i rørene på vei ut av huset) Anonymkode: 2fb7a...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #18 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hedgehog er helt suveren. Anonymkode: 01572...bcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #19 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men man har jo ikke på sånne ting når man ikke er våken/hjemme. Blir som med tørketrommel eller andre el-artikler Anonymkode: bf589...282 Der var vel en voksen som var våken i den saken? Det som skjedde med skotørkere når de tok fyr, var og er at det blir en eksplosjonsartet Brann, fordi skotørkere ulmer til det er skikkelig varmt nedi skoa, som er godt brennbare og så er det full overtenning på null komma niks. Unner ingen å oppleve brann med eller uten skotørkere. Hvordan en brann ødelegger ting som kan erstattes er en ting det som aldri kan erstattes er det du ikke kan se, og opplevelsen å være hjemløs og å skulle bygge opp igjen både t nytt hjem og en ny tilværelse. Før en skotørker blir trukket fra markedet, så må beklageligvis noen oppleve noe skremmende med nettopp den skotørkeren. Det har vært litt for mange branner og litt for mange skotørkere som har brent…. Anonymkode: bb083...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #20 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg stiller meg bak alle forslagene om Hedgehog, og jeg kunne ønske jeg hadde slik for flere år siden! Finnes i 2 hovedversjoner, Octopus med blåserør og den med blåsepinner. Det finnes i tillegg en kombinasjon av disse, som jeg tror kalles Buddy? Den koster litt, men den er utrolig rask og effektiv og helt genial til å tørke votter. Og omtrent lydløs sammenlignet med andre skotørkere jeg har hatt. Jeg fulgte med på tilbud, og fikk den ganske billig for noen år siden. Tror Hedgehog selv pleier å ha gode tilbud på Black Friday om du har tid til å vente litt. Anonymkode: f472c...563 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå