Gå til innhold

Folk med joggetøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser dere på folk som bare går i joggetøy og joggesko ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del kan folk gå i hva de vil. Tenker ikke noe spesielt om folk som går i joggeklær og joggesko. Selv synes jeg det er befriende å gå med joggebukse en gang i blant. :)

Skrevet

Spørs hvordan joggetøyet ser ut. Er det flekkete gammelt og stygt tenker jeg at det ikke bryr seg så mye om hvordan de ser ut eller blir oppfattet av andre.

Men det finnes mye fint og stilig joggetøy man kan gå med uten at det ser bomsete ut. :)

Gjest Markus i Oslo
Skrevet

Jeg synes det passer dårlig på 17. mai, på julebord og sånn. På privaten synes jeg folk har rett til å kle seg så stygt de bare vil.

JEg bruker treningstøy når jeg trener, og "joggebukse" hvis jeg skal sløve to timer på sofaen med ei avis eller en bok. Eller når jeg rydder, vasker etc.

Skrevet

Når jeg har fri, og går hjemme bruker jeg min gamle slaskete mørkeblå umbro-joggebukse. verdens deiligste bukse, men ikke veldig stilig eller moteriktig. Om jeg da må en tur på butikken, i denne nydelige buksa.. bryr jeg meg utrooolig lite om hva andre måte mene om det.

Gjest Sukkerert
Skrevet

kjenner ingen sånne.

I noen tilfeller kan vel bruk av joggeklær indikere stor grad av aktivtet og en sporty person.

Skrevet

Bryr meg fint lite om hva folk går med, så lenge de ikke sprader naken

Gjest GreenSky
Skrevet

En av naboene går i joggedress hele tiden. Sliten dame, sliten joggedress. Tenker at hun er en hjemmeværende husmor som ikke har tid til seg selv.

Skrevet

Som dere kommer til å skjønne av denne kommentaren er ikke jeg så sportslig av meg for jeg forbinder joggeklær med det å være syk.... *kremt*

Jo, jeg går med slike klær npr jeg er syk for da klarer jeg ikke stramme klær...

Når jeg er frisk som jo er den aller meste av tiden går jeg i jeans og topper...

Men jeg teker overhodet ikke over de tom jeg møter noen i treningsklær..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...