Nosika Skrevet tirsdag kl 08:25 Forfatter #141 Skrevet tirsdag kl 08:25 Harlekin skrev (25 minutter siden): Det var i Fana utenfor Bergen, heter Bergen skogsmaraton. Det var ikke for varmt, perfekt løpevær egentlig, men det var en utfordrende løype, rett og slett! Aha, skjønner. Ja, der var det kaldere så jeg (familie som var i Bergen i helga sendte snapper). Det er tungt å løpe kupert, og så løper man alltid med høyere fart enn normalt i løp så de to sammenlagt gjør det ekstra tøft. Har løpt Birken før og da endte jeg må å gå raskt opp de bratteste bakkene etter råd jeg hadde fått faktisk. Men, der er det mer mye opp, så flatt og deretter ned og jeg tror egentlig løpya ikke er så tøff (husker den i hvert fall ikke som spesielt tøff, bare kjedelig fordi man ikke fikk løpe med noe på øret). 1
Evigoptimist2 Skrevet tirsdag kl 16:40 #142 Skrevet tirsdag kl 16:40 Nosika skrev (8 timer siden): Ja, jeg føler ikke jeg kan roe ned treningsmengden før siste uka (løpsuka), men det er jo litt å gjøre med at jeg må få et par langturer til før jeg løper maraton. Jeg drikker så mye kaffe ellers at kaffe liksom ikke har helt den store effekten, men jeg skal spise godt med karbohydrater hele den løpsuka og jeg skal ha med mye ulikt i vesten, det er planen. Prøve ut litt forskjellig på de to neste langturene er det jeg ser for meg nå Heier på deg i oppløpet og gleder meg veldig til å høre hvordan det gikk!!! Lykke til med oppladning og uttesting før løpet! Og tusen takk for det, og i like måte! Gleder meg til å høre hvordan det har gått med deg også 😄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå