Gå til innhold

Dere som tar dere tid til fremmede barn

Anononyma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så koselig! 
Jeg elsker å smile og vinke og tulle med fremmede småbarn 😊 Når du fanger oppmerksomheten, så klarer å få frem et stort glitrende smil, er herlig 😃

Men enda bedre er å se mine halvstore unger sammen med småbarn, å se dem ha interaksjon 😍

Anonymkode: 6cad3...a69

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anononyma skrev (11 timer siden):

Tusen takk! ❤️

Var på et kjøpesenter med 2-åringen i dag og ved mange anledninger tok både eldre og yngre mennesker kontakt med han. Noen hilser og smiler, andre spør hva han heter eller kommenterer at han har fin genser etc. 

Kjenner jeg blir varm i hjertet av sånne fine interaksjoner med de minste. Får liksom litt trua tilbake på menneskeheten - og ikke minst, det finnes fortsatt mennesker som ikke utelukkende lever livet sitt i en mobiltelefon.

Guttungen gikk hjem med nye, sosiale erfaringer. Stolt og fornøyd! Og mammaen gikk hjem hellig overbevist om at jeg har verdens søteste unge!

Takk igjen, vit at et hei eller en kort dialog kan bety utrolig mye! 

Helt enig med deg😊 Det kan bety utrolig mye. 
Takk for påminnelsen forresten🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker vi var på en mcdonalds en gang når ungen var 1,5 år. Mens vi voksne spiste lekte hu i det lekeområdet de har. Det var et par gutter der som var rundt 6 og 8 år vil jeg tippe, de syns det var så stas å leke med henne. Passet på henne og tullet ❤️ 

Anonymkode: c7500...a7f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at jeg går i min egen verden, men prøver å være obs på unger rundt meg, møte blikket og smile til de i det minste. Om de sier noe til meg så svarer jeg selvfølgelig. Skjønner meg ikke på de som ignorere mennesker som prøver å ta kontakt, uavhengig hvilken alder de har. Det gjør meg trist.

Anonymkode: 2dc90...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig tilbakemelding du skriver 💕. Elsker barn, så jeg hadde garantert tulla og tøysa masse med din toåring 😂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på butikken for en stund tilbake. En mor med flere små barn står i kassa ved siden av og pakker varene sine. Den minste ungen sitter i handlevogna, kaster en leke ned på gulvet og begynner å hylskrike. Moren har hendene fulle så jeg tar opp leka og gir den til ungen som slutter å skrike. Da snur moren seg og begynner å kjefte på meg som om jeg hadde begått overgrep på ungen hennes. Det der gidder jeg ikke en gang til. Full ignorering av barn heretter. 

Anonymkode: 36bb8...334

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Var på butikken for en stund tilbake. En mor med flere små barn står i kassa ved siden av og pakker varene sine. Den minste ungen sitter i handlevogna, kaster en leke ned på gulvet og begynner å hylskrike. Moren har hendene fulle så jeg tar opp leka og gir den til ungen som slutter å skrike. Da snur moren seg og begynner å kjefte på meg som om jeg hadde begått overgrep på ungen hennes. Det der gidder jeg ikke en gang til. Full ignorering av barn heretter. 

Huff, ja det er slike ting eg er redd fpr skal skje om eg pratar med framande barn. 😕 

Anonymkode: 08d4a...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Så barnslig du er.

Anonymkode: aefe8...294

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan lett respondere på småunger med lite smil eller vink, det er foreldrene man må lese av først før man vurderer om det er best å ikke bry seg eller ikke.   Sure og grinete unger ignorer jeg uansett.

Anonymkode: 36216...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

😬😬😬😬 hun må ha vært noe ustabil.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese. ♥️ Jeg er en som tar meg tid til andres barn og merker at barna responderer veldig positivt på det. Ofte er det barnet selv som initierer kontakten, ved å si hei eller si noe spontant og da er det jo bare hyggelig å si hei tilbake og ha en liten samtale videre. Som du sier er det sosiale erfaringer, men det er også rett og slett bare veldig koselig, små lysglimt på en vanlig dag. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkana skrev (7 timer siden):

Så koselig å lese. ♥️ Jeg er en som tar meg tid til andres barn og merker at barna responderer veldig positivt på det. Ofte er det barnet selv som initierer kontakten, ved å si hei eller si noe spontant og da er det jo bare hyggelig å si hei tilbake og ha en liten samtale videre. Som du sier er det sosiale erfaringer, men det er også rett og slett bare veldig koselig, små lysglimt på en vanlig dag. :) 

Helt enig! Synes det er veldig koselig selv også når jeg får sånn kontakt! Barn er liksom bare lys og genuin glede 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For en freak! Hva sa hun?

Anonymkode: a1aca...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...