Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #61 Del Skrevet 1. mars 2006 Hotellresepsjonist. Nattevakt i natt, ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mona_* Skrevet 1. mars 2006 #62 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg jobber som advokatsekretær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 1. mars 2006 #63 Del Skrevet 1. mars 2006 Jobber som ingeniør i en mindre kommune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 1. mars 2006 #64 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er journalist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 1. mars 2006 #65 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er produktsjef. Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blackjack Skrevet 1. mars 2006 #66 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg jobber innen shipping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashing Skrevet 1. mars 2006 #67 Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg er utdannet lærer til våren og satser på å jobbe som det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2006 #68 Del Skrevet 1. mars 2006 Student og jobber litt med småprosjekter innen media i tillegg til at jeg tar ekstravakter på et aldershjem når jeg er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå