Gå til innhold

Hva jobber dere med her?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobber i et av landets største reisebyråkjeder, og er reisekonsulent på 8. året nå :) . Har alltid jobbet i reiselivet, jeg. Startet som reiseleder her og der i verden, idag sitter jeg med forretningsreisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er utdanna siv.ing, men trivdes absolutt ikke med å jobbe teknisk! :overrasket: Nå jobber jeg i administrasjonen i en frivillig organisasjon jeg har stor tro på mens jeg prøver å finne ut hva jeg skal bli når jeg blir stor! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en indekserer???

Selv er jeg butikkansatt.

Du kan jobbe med indeksen på feks en webside, en søkemotoer sånne ting. Når du gjør et websøk er det indeksen som forteller hvilke treff du får. Men selvsagt er det sammensatt hvorfor du får de og de treffene. Kan også indeksere/ordne tall bøker etc. Kjempe gøy syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utdanna siv.ing, men trivdes absolutt ikke med å jobbe teknisk! :overrasket: Nå jobber jeg i administrasjonen i en frivillig organisasjon jeg har stor tro på mens jeg prøver å finne ut hva jeg skal bli når jeg blir stor! :ler:

Fullførte du utdannelsen? Hvorfor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sykepleierstudent, ferdig til sommeren. Har fått sommerjobb på barneavdelingen på sykehuset. Jobber litt på kirurgisk avdeling innimellom. Samtidig er jeg vikar i musikkskolen - lærer unger å spille piano, juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...