Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #41 Del Skrevet 27. februar 2006 Daglig leder/eier av en butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 27. februar 2006 #42 Del Skrevet 27. februar 2006 Jobber i et av landets største reisebyråkjeder, og er reisekonsulent på 8. året nå . Har alltid jobbet i reiselivet, jeg. Startet som reiseleder her og der i verden, idag sitter jeg med forretningsreisende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #43 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg er økonomistudent og har deltidsjobb som resepsjonist på hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemmera Skrevet 27. februar 2006 #44 Del Skrevet 27. februar 2006 Studerer.... Er på skolen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 27. februar 2006 #45 Del Skrevet 27. februar 2006 Ferdig med doktorgrad om 10 måneder, og eier ikke motivasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 27. februar 2006 #46 Del Skrevet 27. februar 2006 I media. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #47 Del Skrevet 27. februar 2006 Statsminister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. februar 2006 #48 Del Skrevet 27. februar 2006 Supportfunksjon/administrativt jobb i IT-firma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 27. februar 2006 #49 Del Skrevet 27. februar 2006 Student. Er halvveis i studiene til å bli barnevernspedagog. Ønsker å jobbe i skolen når jeg er ferdig utdannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. februar 2006 #50 Del Skrevet 27. februar 2006 Er utdanna siv.ing, men trivdes absolutt ikke med å jobbe teknisk! Nå jobber jeg i administrasjonen i en frivillig organisasjon jeg har stor tro på mens jeg prøver å finne ut hva jeg skal bli når jeg blir stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #51 Del Skrevet 27. februar 2006 Markedskoordinator i det private næringsliv! Kjempebra jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 27. februar 2006 #52 Del Skrevet 27. februar 2006 Hva er en indekserer??? Selv er jeg butikkansatt. ← Du kan jobbe med indeksen på feks en webside, en søkemotoer sånne ting. Når du gjør et websøk er det indeksen som forteller hvilke treff du får. Men selvsagt er det sammensatt hvorfor du får de og de treffene. Kan også indeksere/ordne tall bøker etc. Kjempe gøy syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #53 Del Skrevet 27. februar 2006 Er utdanna siv.ing, men trivdes absolutt ikke med å jobbe teknisk! Nå jobber jeg i administrasjonen i en frivillig organisasjon jeg har stor tro på mens jeg prøver å finne ut hva jeg skal bli når jeg blir stor! ← Fullførte du utdannelsen? Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 27. februar 2006 #54 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg jobber i en stor mediebedrift som reporter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 27. februar 2006 #55 Del Skrevet 27. februar 2006 Er sykepleierstudent, ferdig til sommeren. Har fått sommerjobb på barneavdelingen på sykehuset. Jobber litt på kirurgisk avdeling innimellom. Samtidig er jeg vikar i musikkskolen - lærer unger å spille piano, juhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aeriana Skrevet 27. februar 2006 #56 Del Skrevet 27. februar 2006 Er helsesekretær og jobber på legesenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bompi* Skrevet 28. februar 2006 #57 Del Skrevet 28. februar 2006 Er helsesekretær, og studerer fysioterapi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 28. februar 2006 #58 Del Skrevet 28. februar 2006 Student. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #59 Del Skrevet 28. februar 2006 I media. ← Gratulerer! Hørte at du var Securitasvakt, så flott at du jobber i media Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #60 Del Skrevet 28. februar 2006 Ingeniør i NorConsult, trives veldig med både arbeidsoppgaver, reisevirksomhet og lønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå