AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #1 Del Skrevet 18. oktober 2024 Blir helt oppgitt over hvor mange profiler det er med elendige bilder! Og hva skjer med bilder av biler, landskap og en vinflaske? Er det rart det er mange menn som får lite napp? For ikke å nevne de som har bilde med slange rundt halsen, eller bilde fra jakt med et stakkars kadaver 🥵 Anonymkode: 4dca0...71d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #2 Del Skrevet 18. oktober 2024 Mange damer også som bør skjerpe seg, toppturer, kajakk og helsestudio er heller ikke så attraktivt. Anonymkode: 91316...6fb 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #3 Del Skrevet 18. oktober 2024 Det er sikkert damer for disse mennene, men kanskje de damene er i fåtall? Er jo damer som jakter, liker reptiler, vin ikke minst, landskap og som er bil interisert. Anonymkode: 5a5c6...b3d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #4 Del Skrevet 18. oktober 2024 Lurt å få noen til å hjelpe til med å ta bilder. Selfie med bar overkropp i senga er ikke spesielt attraktivt. Likevel er det maaaange menn som legger ut slike bilder. Anonymkode: 307f1...eb3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #5 Del Skrevet 18. oktober 2024 Har du noen eksempler på hva som er gode bilder da TS? Anonymkode: 4b77c...9b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #6 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Blir helt oppgitt over hvor mange profiler det er med elendige bilder! Og hva skjer med bilder av biler, landskap og en vinflaske? Er det rart det er mange menn som får lite napp? For ikke å nevne de som har bilde med slange rundt halsen, eller bilde fra jakt med et stakkars kadaver 🥵 Anonymkode: 4dca0...71d Vel, du har jo helt rett. Ikke rart vi menn ikke får napp når sånne overfladiske kvinner som deg er på tinder og bare bryr seg om utseende på personen og ikke profilteksten. Personlighet er vist ikke verdt noe i dagens 6-samfunn. Håper du finner en like dømmende og overfladisk mann på tinder Anonymkode: 1cd38...422 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #7 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Blir helt oppgitt over hvor mange profiler det er med elendige bilder! Og hva skjer med bilder av biler, landskap og en vinflaske? Er det rart det er mange menn som får lite napp? For ikke å nevne de som har bilde med slange rundt halsen, eller bilde fra jakt med et stakkars kadaver 🥵 Anonymkode: 4dca0...71d Hvorfor bruker du en app du ikke liker ? 🙄 Hva gjør du når du laster ned en spill app eller en annen app du ikke liker? Sletter? Burde vel være det mest logiske men…..🤪 Men du er kanskje ikke av de mest populære, og må holde ut og bruke en app du ikke liker, for du har ikke andre valg til å møte en partner? 🤷♀️ Anonymkode: f4fe9...6ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #8 Del Skrevet 18. oktober 2024 Bild fra en normal, avslappet situasjon uten pretansjoner om å skulle imponere med friluftsliv eller sportsprestasjoner. Ser du avslappet, sympatisk og fin ut, stiller du mye sterkere enn den desperate fyren i bar overkropp på fjelltur eller stresseren på helsestudioet. Anonymkode: 3334f...493 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #9 Del Skrevet 18. oktober 2024 Mye er gjort bare de unngår den seksuelt eksplisitte praten Anonymkode: 69181...b30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #10 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Lurt å få noen til å hjelpe til med å ta bilder. Selfie med bar overkropp i senga er ikke spesielt attraktivt. Likevel er det maaaange menn som legger ut slike bilder. Anonymkode: 307f1...eb3 De vil sikkert bare ha ligg. Dermed er det bra for dem som ser bildene at de kan luke ut, om de ikke er ute etter det samme. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mye er gjort bare de unngår den seksuelt eksplisitte praten Anonymkode: 69181...b30 Samme der. De vil bare ha sex. Anonymkode: 5a5c6...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #11 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vel, du har jo helt rett. Ikke rart vi menn ikke får napp når sånne overfladiske kvinner som deg er på tinder og bare bryr seg om utseende på personen og ikke profilteksten. Personlighet er vist ikke verdt noe i dagens 6-samfunn. Håper du finner en like dømmende og overfladisk mann på tinder Anonymkode: 1cd38...422 Men i all verden! Det er ikke utseendet jeg kritiserer, men at de har bilder av alt annet enn seg selv! Hvordan forventer man matcher når man legger ut ett kornete bilde på lang avstand, resten av bildene er av en skog, en Strand og en flaske vin? Du må lese hva folk skriver før du trekker konklusjoner. Anonymkode: 4dca0...71d 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #12 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor bruker du en app du ikke liker ? 🙄 Hva gjør du når du laster ned en spill app eller en annen app du ikke liker? Sletter? Burde vel være det mest logiske men…..🤪 Men du er kanskje ikke av de mest populære, og må holde ut og bruke en app du ikke liker, for du har ikke andre valg til å møte en partner? 🤷♀️ Anonymkode: f4fe9...6ef Det var da voldsomt til reaksjon 😅 Anonymkode: 4dca0...71d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #13 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har du noen eksempler på hva som er gode bilder da TS? Anonymkode: 4b77c...9b5 Helt ærlige bilder av seg selv. Et av ansiktet + et par i helfigur. Man trenger ikke se ut som en modell, poenget er å legge ut bilder av seg selv så man kan få et inntrykk av hvem personen er. Landskapsbilder ser jeg null poeng med så lenge personen er med på bildet. Anonymkode: 4dca0...71d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 19. oktober 2024 #14 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Mange damer også som bør skjerpe seg, toppturer, kajakk og helsestudio er heller ikke så attraktivt. Anonymkode: 91316...6fb Nja, jeg hadde absolutt ikke sett negativt på det. Det er jo interessante aktiviteter som sier en del om personen og gjør henne mer attraktiv i mine øyne. Mye heller slike bilder enn bilder med vinglass i hånden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 19. oktober 2024 #15 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hvorfor så mange som er negativt til folk med bilder av seg selv i natur? En nordmann som liker en tur i skogen synes jeg liksom ikke er så skrytete. Å gå tur er en lavterskel aktivitet som mange driver med. Jeg synes det er fint om hobbier og interesser skinner igjennom på bildene. Er det bedre om det bare er nærbilder med steril bakgrunn? Noe jeg styrer unna er selfiebilder i baris og posering med dyre biler. Med slike bilder ser jeg for meg en skikkelig fuckboy. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #16 Del Skrevet 19. oktober 2024 Anonymbruker*** skrev (2 minutter siden): Hvorfor så mange som er negativt til folk med bilder av seg selv i natur? En nordmann som liker en tur i skogen synes jeg liksom ikke er så skrytete. Å gå tur er en lavterskel aktivitet som mange driver med. Jeg synes det er fint om hobbier og interesser skinner igjennom på bildene. Er det bedre om det bare er nærbilder med steril bakgrunn? Noe jeg styrer unna er selfiebilder i baris og posering med dyre biler. Med slike bilder ser jeg for meg en skikkelig fuckboy. Har forstått det som at det er det at de ser profiler med det samme igjen og igjen. Og da skiller ikke folk seg ut for dem som mennesker? Kan ta feil. Sikkert noen som ikke liker å gå tur også, slik blir fortvilet av at alle andre gjør å det ikke er noen å svipe ja på 😅 Anonymkode: 5a5c6...b3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #17 Del Skrevet 19. oktober 2024 Anonymbruker*** skrev (2 minutter siden): Hvorfor så mange som er negativt til folk med bilder av seg selv i natur? En nordmann som liker en tur i skogen synes jeg liksom ikke er så skrytete. Å gå tur er en lavterskel aktivitet som mange driver med. Jeg synes det er fint om hobbier og interesser skinner igjennom på bildene. Er det bedre om det bare er nærbilder med steril bakgrunn? Noe jeg styrer unna er selfiebilder i baris og posering med dyre biler. Med slike bilder ser jeg for meg en skikkelig fuckboy. Jeg mente jeg ikke ser poenget av landskapsbilder der personen IKKE er med i bildet selv. Er mange som har en drøss bilder av skog, fjell og strender. Blir veldig intetsigende. Bilder av seg selv i naturen er selvfølgelig helt ok, så lenge det ikke innebærer hagle og et dødt rådyr… Anonymkode: 4dca0...71d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #18 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hvis du tror det er noe unikt for menn med å ha dårlige tinderprofiler, så tar du feil 😅 Anonymkode: 3ee6f...da9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #19 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg mente jeg ikke ser poenget av landskapsbilder der personen IKKE er med i bildet selv. Er mange som har en drøss bilder av skog, fjell og strender. Blir veldig intetsigende. Bilder av seg selv i naturen er selvfølgelig helt ok, så lenge det ikke innebærer hagle og et dødt rådyr… Anonymkode: 4dca0...71d Jeg hadde likt det, men jeg liker å ta bilder og vil gjerne se atmosfæren de liker synet av, også for å se om jeg kan føle meg hjemme i det 😊 Anonymkode: 5a5c6...b3d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #20 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vel, du har jo helt rett. Ikke rart vi menn ikke får napp når sånne overfladiske kvinner som deg er på tinder og bare bryr seg om utseende på personen og ikke profilteksten. Personlighet er vist ikke verdt noe i dagens 6-samfunn. Håper du finner en like dømmende og overfladisk mann på tinder Anonymkode: 1cd38...422 Poenget er jo at ts og alle andre ser personlighetstrekk i bildene en mann legger ut! Et bilde sier mer enn tusen ord, er et godt gammelt uttrykk, og det er sant. Det er mye man kan lese ut av et bilde eller fem. Trodde du at bilder var helt intetsigende utenom det å få sett ansiktet til en person? Anonymkode: 3a3de...662 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå