AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #1 Del Skrevet 18. oktober 2024 Per person. Mat og shopping. Skjønner ikke. De har maks 40000 utbetalt hver måned. Anonymkode: 78ba5...4af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #2 Del Skrevet 18. oktober 2024 Kanskje de brukte sparepenger eller feriepenger? Anonymkode: 08c0c...a3d 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 18. oktober 2024 #3 Del Skrevet 18. oktober 2024 De sparer sikkert. Jeg bruker ikke opp hele lønnen min hver måned. Jeg kunne bruker mer enn 40 000,- uten problem selv om jeg "bare" har 43 000,- utbetalt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #4 Del Skrevet 18. oktober 2024 Ikke bry deg, det er rart og du virker misunnelig. De karer å spare da vel. Anonymkode: 60469...174 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #5 Del Skrevet 18. oktober 2024 Du skulle bare vist hvor mange som lever på kredittkort… Anonymkode: 0cf8d...d18 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #6 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Per person. Mat og shopping. Skjønner ikke. De har maks 40000 utbetalt hver måned. Anonymkode: 78ba5...4af Altså det kunne jeg også gjort om jeg hadde villet.Å jeg har bare 33 000 utbetalt i månden 🤷 er noe som heter sparing og prioritering. Anonymkode: 2d88d...9b6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #7 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kanskje de brukte sparepenger eller feriepenger? Anonymkode: 08c0c...a3d AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke bry deg, det er rart og du virker misunnelig. De karer å spare da vel. Anonymkode: 60469...174 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Altså det kunne jeg også gjort om jeg hadde villet.Å jeg har bare 33 000 utbetalt i månden 🤷 er noe som heter sparing og prioritering. Anonymkode: 2d88d...9b6 Prøver dere å normalisere et slikt konsum? AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du skulle bare vist hvor mange som lever på kredittkort… Anonymkode: 0cf8d...d18 Enig. Folk bruker andres penger as If there were no tomorrow. Ts, hva er alderen deres og hva gikk pengene til? Eksklusive vesker eller uteliv og drikkevarer? Anonymkode: 3090c...ff5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #8 Del Skrevet 18. oktober 2024 Jeg hadde ikke greid å bruke 40.000 på ei helg, jeg. Det hadde jeg ikke hatt samvittighet til, om jeg så hadde hatt en million på konto, og jeg har nesten en mill i årslønn. Anonymkode: e8585...150 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #9 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Prøver dere å normalisere et slikt konsum? Enig. Folk bruker andres penger as If there were no tomorrow. Ts, hva er alderen deres og hva gikk pengene til? Eksklusive vesker eller uteliv og drikkevarer? Anonymkode: 3090c...ff5 De sier jo de sparer først. Det blir i såfall ett skippertakskonsum, Jeg kunne også gjort det. Sparer før ferie, og har lavt forbruk, og så bruker fritt på ferie. Anonymkode: 23220...c47 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #10 Del Skrevet 18. oktober 2024 Jeg kan fint bruke 20 000 på en helg i feks London, uten å måtte ty til kredittkort. Og det til tross for at jeg er en alenemor. Det handler om prioritering? Jeg sparer, for å kunne reise på ferier. Har alltid i tilfelle vaskemaskinen eller annet ryker.. Anonymkode: 12db1...3d0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #11 Del Skrevet 18. oktober 2024 Meg over. Mente en helg i London uten barn. Med barna blir det mye dyrere 😂 Anonymkode: 12db1...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #12 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Prøver dere å normalisere et slikt konsum? Enig. Folk bruker andres penger as If there were no tomorrow. Ts, hva er alderen deres og hva gikk pengene til? Eksklusive vesker eller uteliv og drikkevarer? Anonymkode: 3090c...ff5 Nei, men folk prioriterer forskjellig sånn har det alltid vært og sånn vil det nok alltid være. Jeg velger å spare, bruker litt på reiser også, men bruker ikke så mye penger da(noe jeg kunne valgt å gjøre om jeg hadde villet) noen velger å spare for så å kunne sløse når de er på ferie. Om de ønsker det og har råd til det så får de vel bare gjøre det. Anonymkode: 2d88d...9b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #13 Del Skrevet 18. oktober 2024 Altså, jeg blir litt sjokkert jeg: skjønner ikke folk konseptet sparing lenger? 🤯 Man sparer, og drar på tur. De aller fleste bruker ikke den lønna de fikk utbetalt den måneden til å dra på ferie! Jeg har 37.000kr utbetalt, og brukte akkurat 30.000kr på storbyferie. Tror du virkelig at jeg brukte septemberlønna på det? Please, si at du ikke er så dum 🤣 I sommer brukte vi over 150.000kr på ferie, tror du vi brukte junilønna på det? 💅 Anonymkode: c073d...88b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #14 Del Skrevet 18. oktober 2024 Det er ganske mye å bruke på en helge tur. Du var med på turen, hva gjore du da de unna seg mat på dyre restauranter og shoppa for så mye? Anonymkode: 1bdec...de9 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 18. oktober 2024 #15 Del Skrevet 18. oktober 2024 For meg er det sykt mye penger å bruke på en helg. Det hadde jeg ikke fått til, hverken samvittigheten av å bruke så mye penger, og hva skulle jeg brukt det på? Jeg har ingen interesser av dyre restauranter og dyre ting. Jeg er en som er mer glad i å vandre gatelangs og se på arkitektur og se på livet enn å shoppe. Men folk er forskjellige. Ingen av mine venninner bruker slike summer på en helg heller, så vidt meg bekjent. Men det finnes jo tydeligvis en del som bruker så mye😅 Så lenge de ikke bruker kredittkort er det jo sånn sett helt greit at andre bruker slike summer, men jeg kunne ikke klart det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #16 Del Skrevet 18. oktober 2024 Det er den enkleste sak i verden å bruke så mye på en storbytur. Mat og vin på gode restauranter både til lunsj og middag, noen drinker i baren og shopping, så går det gjerne mer også. Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å være på tur og tenke på priser og budsjett. Da blir jeg heller hjemme! Betaler alt med kredittkort, men gjør alltid opp ved forfall og bruker ikke penger jeg ikke har. TS har tydligvis ikke hørt om konseptet sparing! Anonymkode: 5176d...fa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #17 Del Skrevet 18. oktober 2024 Hvordan vet du hvor mye de brukte? Det er jo ikke så uvanlig å bruke mer på ferie enn man gjør i hverdagen. Er dette enda en sånn lokketråd der man spør hvordan folk kan ha råd til x, og når de svarer så kommer beskyldningene om at de lyver eller skryter? Anonymkode: 66e76...1c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 18. oktober 2024 #18 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Per person. Mat og shopping. Skjønner ikke. De har maks 40000 utbetalt hver måned. Anonymkode: 78ba5...4af oppspart penger eller ja kredittkort, desverre så brukes det mye penger på kreditt til ferie årlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #19 Del Skrevet 18. oktober 2024 Hva så?? Anonymkode: 67593...4bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #20 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hololo skrev (3 timer siden): oppspart penger eller ja kredittkort, desverre så brukes det mye penger på kreditt til ferie årlig. Selvfølgelig bruker man kredittkort på ferie. Jeg bruker alltid kredittkort, også utenom ferie. Anonymkode: 1af48...2b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå