AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #1 Skrevet 18. oktober 2024 Sliter litt med å velge hvilken størrelse som passer meg best, så lurte på om noen vet om mellompuddelen har høyere aktivitetsbehov enn dvergpuddelen, eller om de stiller likt? Anonymkode: 38d7e...d2f
KnekkeBørre Skrevet 18. oktober 2024 #2 Skrevet 18. oktober 2024 Jeg anbefaler deg å holde deg innenfor de kriteriene du har satt.. Jeg har en Mega-puddel. Kan ikke anbefales. Den spiste både bilen og deler av nabolaget. Har ikke sett bestemor siden august.... Hold deg til dverg og mellom!! 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #3 Skrevet 18. oktober 2024 Tror de stiller ganske likt, men min erfaring er at mellompuddel er enklere å aktivere fysisk da de kan være med på mer...på en måte. Har syklet med mellompuddel, men dvergpuddelen greide ikke å holde følge. Mellompuddelelen var også bedre i skog, i skiløypa og slikt. Sikkert mye individuelt, men jeg syntes dvergen ble for "skjør". Min neste puddel ble en storpuddel, og han ble en skikkelig kose- og turkamerat. Mye bedre lynne og energinivå enn de mindre utgavene. Robust, gøyal, innimellom en skikkelig sofagris, lettlært, populær blant naboungene og fungerte som trekkhund på ski, sykkel og kickbike. Anonymkode: 467d1...011 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #4 Skrevet 18. oktober 2024 KnekkeBørre skrev (35 minutter siden): Jeg anbefaler deg å holde deg innenfor de kriteriene du har satt.. Jeg har en Mega-puddel. Kan ikke anbefales. Den spiste både bilen og deler av nabolaget. Har ikke sett bestemor siden august.... Hold deg til dverg og mellom!! 😂 😂 😂 Anonymkode: 9b19b...095
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå