Gå til innhold

Mommy makeover operasjon, bukplastikk og brystløft

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har tatt en såkalt «mommy makeover» operasjon her i Norge? Hvor mye koster det/hva betalte du? Jeg har fått ekstremt heng på brystene og fleskehud på magen etter 2 svangerskap og jeg må spare opp en del penger for å få fikset dette. Jeg opererer meg ikke noe annet sted enn i Norge.

Takker for svar.

Anonymkode: e6063...c7f

Skrevet

Det finnes en kosmetisk operasjon som heter "Mommy makeover"? Å guri land...

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har gjort begge, hver for seg. Jeg ble kvitt kompleksene mine, og har en helt annen livskvalitet nå. 

Anonymkode: bd9c1...403

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har gjort begge, hver for seg. Jeg ble kvitt kompleksene mine, og har en helt annen livskvalitet nå. 

Er det vondt etter fettsuging? Bukplastikk. Hvilen klinikk brukte du/ lege? 
Hva kostet det deg ? 

Anonymkode: 4f9c7...534

Skrevet

Gjort begge deler, men ikke samtidig. Brystene var ikke vondt, var på jobb etter få dager. Mageplastikk derimot, fy faen. Jeg ble sykemeldt 8 uker. Var så vondt at det tok lang tid før jeg klarte å tenke at det var verdt det.
Men skal sies at den ikke bare var pga kosmetiske årsaker, men pga delte magemuskler som skapte mye trøbbel, derav sykemelding. Hadde ikke fått det kun for kosmetisk operasjon. 

Anonymkode: 13397...652

Skrevet

Hva med å bare leve i en normal kropp og være gode forbilder for de unge? 

Anonymkode: 76151...06b

• Liker 6
  • Hjerte 2
Skrevet

Tok bukplastikk og det var værre enn keisersnitt. Grusomt. Ble ikke ok før to mnd etterpå og selv da var det ille. 

Anonymkode: dafdb...ede

• Nyttig 1
Skrevet

Har bare tatt puppene, ble 50.000 for løft og silikon. Magen droppet jeg da jeg har ei venninne som gjorde det og ble ganske misfornøyd. Var fint med én gang etterpå, så la hun på seg et par kilo og bilringen var tilbake, pluss et arr 🤷‍♀️

Anonymkode: a72c9...e4f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har bare tatt puppene, ble 50.000 for løft og silikon. Magen droppet jeg da jeg har ei venninne som gjorde det og ble ganske misfornøyd. Var fint med én gang etterpå, så la hun på seg et par kilo og bilringen var tilbake, pluss et arr 🤷‍♀️

Ojsann! Jeg la også på meg etterpå men har fettsugd mage såpass at sixpack fortsatt var der med 10 kg pluss. Men jeg begynte plutselig å få fett/legge på meg på innside lår. Det var ikke noe særlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva med å bare leve i en normal kropp og være gode forbilder for de unge? 

Anonymkode: 76151...06b

Tja, når magehenget kolliderer med lårene når man sykler og puppene deiser så hardt at det blir strekk langt oppover halsen når man prøver å jogge. Når man konstant plages med sopp i hudfolden under magen og magemusklene er delte, er vel målet å kunne klare en aktiv hverdag et bedre forbilder for ungene? 
Ingen av dem skal jo se meg naken uansett?

Jeg gjorde en bukplastikk og brystreduksjon for 15 år siden da mine barn var i tenårene og de veit det ikke enda😊

Anonymkode: 10dfa...48f

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ojsann! Jeg la også på meg etterpå men har fettsugd mage såpass at sixpack fortsatt var der med 10 kg pluss. Men jeg begynte plutselig å få fett/legge på meg på innside lår. Det var ikke noe særlig. 

Resultatet er nok veldig individuelt ser jeg for meg. Tror venninna mi aldri har hatt sixpack, bare mye hud etter fire svangerskap. 

Bra du fikk et godt resultat på magen 😀 

Skrevet

en nær venn hadde stort heng etter keisersnitt nr to og et fryktelig stygt arr, hun fikk det korrigert med bukplastikk lokalt her og jeg kjørte henne til og hentet, var der de første dagene 24/7 og litt ved behov i tiden etterpå.
Etter å ha sett hennes opplevelse og resultat anbefaler jeg å sjekke de ut.
Konsultasjon før, under og etter var veldig bra og klinikken har god informasjon og veiledende priser på sine sider:

https://hudoglaserklinikken.no/prisliste/

Anonymkode: e4953...b49

Skrevet

Jeg klarte meg uten smertestillende fra dag 2, og alt gikk fint. Sykemeldt i henholdsvis 2 og 3 uker. Er 10 og 9 år siden, så pris kan ikke sammenliknes, og husker ikke helt. Men ble veldig fornøyd med resultatet. Nils Lykke opererte meg. Det het Nobel og lå på Ryen den gang da, tror det har byttet navn nå. 
Eneste som var ekkelt var drenene i starten, men det gjorde ikke vondt. 

Skrevet

Har gjort begge deler, men hver for seg med ca 2 år mellom. Betalte ikke noe selv så kan ikke hjelpe med pris, men om du fks sliter med sopp i hudfolder så ville jeg sjekket med legen.

Brystoperasjon var null stress, ikke særlig vondt og var tilbake i jobb etter en uke ca. Tok løft og reduksjon, ingen sillikon.

Magen derimot var grusomt. Hadde delte magemuskler som ble sydd så det var vondt og vanskelig i flere uker. Hadde også en liten del av selve såret som brukte lenger tid på  gro. Her tok jeg bukplastikk, magemuskler men ingen fettsuging. Tipper jeg var sykemeldt i rundt 10 uker, vondt en god stund lengre.

Når det er sagt så er jeg fremdeles veldig fornøyd 10 år seinere. Jeg har holdt vekten stabil da, men magen er like flat og fin som den var da. Brystene har naturlig nok seget litt, men de ser naturlige ut og henger ikke noe særlig. Arrene er litt mer fremtredende på magen, men begge deler er hvite og tynne.

Anonymkode: e308a...235

Skrevet

Brystløft med implantat, "donut lift" gir ingen synlige arr! 👍

Anonymkode: da0e8...47a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...