AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #1 Skrevet 18. oktober 2024 Dette er IKKE en penistråd om størrelse! I allefall ikke en vanlig en… Er det noen her som har tatt operasjon for penisforstørrelse og kan si noe om erfaring og resultat? Er det noen kvinner her som har opplevd denne prosessen sammen med sin mann, eller på andre måter har sett eller opplevd resultatet? Jeg vurderer og ta operasjon og blir kjempeglad om noen kan komme med litt info Anonymkode: 1b4d3...654
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #2 Skrevet 18. oktober 2024 Hvis den er normal eller litt under normalen så tror jeg ikke det er noen vits. Bli god på oralsex og tren på å kontrollere orgasmen slik at du kan time den med partneren din. Hvis den er helt mikro så føler jeg med deg og håper det finnes en løsning. Anonymkode: d1bb8...560
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #3 Skrevet 18. oktober 2024 Du risikerer å miste følelsen eller få ereksjonssvikt. Rimelig høye sjanser også. Anonymkode: ff3d7...fe6
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #4 Skrevet 18. oktober 2024 Øke tykkelse, lengde eller begge deler? Skulle jeg gjort det hadde jeg kun gått for tykkelse. Økning av lengde er et stort inngrep med økt risiko. En fett, eget fett, er en lettere prosess. Hva tenker du TS, og andre? Anonymkode: dea74...b8d
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #5 Skrevet 18. oktober 2024 Jeg er ts Jeg har vært til konsultasjon hos kirurg, og han sier risikoen er liten. Jeg ønsker ikke fortykkelse fordi kirurgen sier det er økt risiko der fordi fettet ikke fordeler seg jevnt på skaftet. Man kan da få «buler» her og der Jeg har ikke mikropenis per definisjon, men størrelsen påvirker selvfølelsen og da er jeg villig til å ta risikoen. Operasjonen øker jo ikke erigert størrelse, så jeg vil fortsatt ha en liten penis, men håper at det bedrer selvfølelsen Anonymkode: 1b4d3...654 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #6 Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du risikerer å miste følelsen eller få ereksjonssvikt. Rimelig høye sjanser også. Anonymkode: ff3d7...fe6 Hvor får du denne kunnskapen fra? Noe websider eller statistikk? Anonymkode: 1b4d3...654
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #7 Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ts Jeg har vært til konsultasjon hos kirurg, og han sier risikoen er liten. Jeg ønsker ikke fortykkelse fordi kirurgen sier det er økt risiko der fordi fettet ikke fordeler seg jevnt på skaftet. Man kan da få «buler» her og der Jeg har ikke mikropenis per definisjon, men størrelsen påvirker selvfølelsen og da er jeg villig til å ta risikoen. Operasjonen øker jo ikke erigert størrelse, så jeg vil fortsatt ha en liten penis, men håper at det bedrer selvfølelsen Anonymkode: 1b4d3...654 Og hva er størrelsen? Anonymkode: 89d3d...de1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #8 Skrevet 18. oktober 2024 Slapp varierer jo selvsagt mye som alle gutter vet. Slapp ish 5 cm og stiv ish 10 cm. Man skal jo måle helt inn til benet på oversiden av penis. Jeg tynn, og den er også tynn, så jeg synes det ser ut som et barn om det gir mening. Jeg har desverre også fått tilbakemelding flere ganger ( 3) fra damer på at de synes den er liten. Det er selvsagt dumt av meg å spørre fordi det er vondt når de svarer. Hun ene ville heller ikke ha den inn i seg når vi hadde sex, men grunn i at den var for liten. Hun var grei og formulerte det som at hun mente hun var dyp og vid for å ta skylda, men jeg må innrømme at jeg ikke helt trodde på henne. Jeg holder motet opp og tror jeg finner en dame til slutt, men jeg føler meg ikke akkurat attraktiv eller mandig, jeg blir jo deprimert i perioder. Tror jeg stopper her.. Anonymkode: 1b4d3...654 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #9 Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er ts Jeg har vært til konsultasjon hos kirurg, og han sier risikoen er liten. Jeg ønsker ikke fortykkelse fordi kirurgen sier det er økt risiko der fordi fettet ikke fordeler seg jevnt på skaftet. Man kan da få «buler» her og der Jeg har ikke mikropenis per definisjon, men størrelsen påvirker selvfølelsen og da er jeg villig til å ta risikoen. Operasjonen øker jo ikke erigert størrelse, så jeg vil fortsatt ha en liten penis, men håper at det bedrer selvfølelsen Anonymkode: 1b4d3...654 Det gjør det ikke. Det ligger i hodet ditt. Å betale tusenvis for ingenting er tull. Anonymkode: 89b98...e42
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #10 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er ts Jeg har vært til konsultasjon hos kirurg, og han sier risikoen er liten. Jeg ønsker ikke fortykkelse fordi kirurgen sier det er økt risiko der fordi fettet ikke fordeler seg jevnt på skaftet. Man kan da få «buler» her og der Jeg har ikke mikropenis per definisjon, men størrelsen påvirker selvfølelsen og da er jeg villig til å ta risikoen. Operasjonen øker jo ikke erigert størrelse, så jeg vil fortsatt ha en liten penis, men håper at det bedrer selvfølelsen Anonymkode: 1b4d3...654 Hvis det ikke øker erigert størrelse, hva er da poenget? Ingen bryr seg da om størrelsen i slapp tilstand. Ikke så mange som bryr seg om erigert størrelse heller, men slapp størrelse er fullstendig uinteressant. Anonymkode: b128a...1dc 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #11 Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette er IKKE en penistråd om størrelse! I allefall ikke en vanlig en… Er det noen her som har tatt operasjon for penisforstørrelse og kan si noe om erfaring og resultat? Er det noen kvinner her som har opplevd denne prosessen sammen med sin mann, eller på andre måter har sett eller opplevd resultatet? Jeg vurderer og ta operasjon og blir kjempeglad om noen kan komme med litt info Anonymkode: 1b4d3...654 Går du ned 5-10 kilo i vekt, om du ar noe å gå ned, så gir det både bedre og enklere resultat enn noen operasjon der du risikerer å få skader som ikke kan rettes opp. Anonymkode: 4e570...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå