Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i voksen alder fått en god venninne og som jeg ser på min beste venn. Vi er begge småbarnsmødre så det meste av kommunikasjon foregår på messenger og snap. Vi treffes kanskje 1-2 ganger hver fjortende dag.

Hun vet om det meste av mine problemer og er veldig støttende og forståelsesfull men nå renner begeret mitt snart over. Jeg har aldri hatt sånne venner jeg kan snakke med om alt og jeg er generelt veldig innesluttet.Jeg skal liksom klare alt selv.  

Jeg VET jeg kan snakke med henne om alt, men jeg aner jo ikke hvordan jeg går fram! Når vi møtes så snakker vi jo litt overfladisk om hvordan det går, men aldri sånn skikkelig hvis du skjønner. Peller man av det øverste laget på meg sitter jeg sikkert og gråter som et lite barn. Men jeg aner ikke hvordan jeg skal løsne det øverste laget og hvordan jeg skal åpne meg opp.

Det er så unaturlig for meg, men akkurat nå tror jeg at det er det jeg trenger. Noen som faktisk vet hva jeg står i for tiden og at jeg også da kanskje virker mer åpen senere for at hun kan komme til meg hvis det er noe, ikke bare messenger. 

Hjelp? 

Anonymkode: bb565...b1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville «trådt forsiktig» om dere enda ikke har vært innom personlige problemer etc. dere er blitt venner i voksen alder sier du, ikke sikkert dette er et vennskap som «passer» for de store betroelsene og innerste tankene. Noen ganger ønsker man vennskap som er litt «overfladiske» og kun kretser om det lette og hyggelige, så trå varsomt før du øser ut av deg. 

Anonymkode: aebaf...ad9

Skrevet

Du kan si litt om hva som foregår i livet ditt og så kjenner du etter for deg selv hvordan det føles. Bearbeide det som kommer av følelser for deg selv. Se også hvordan hun reagerer og om det føles bra for deg. 

Anonymkode: a8369...6a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...