Gå til innhold

Hva er årsaken til at noen barn er vennlige mot foreldrene sine og andre ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser noen barn skriver til foreldrene sine, elsker deg overalt- du er alltid der når jeg trenger deg.  Betyr det riktig og trygg oppdragelse? Jeg har ett barn som er slik, høflig og kjærlig som menneske. Også mot meg. 

har også fått høre " Du må ha gitt en god og fin oppdragelse." De to minste er så små enda, men vil gjerne få de til å føleset like elsket. 

Jeg var 20år da jeg ble mor for første gang og hadde null peiling på hvordan jeg skulle være som mor.  

Er idag 38. 

Anonymkode: f98df...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det handler mye om tilknytningen til den aktuelle personen. Jeg hadde en jævlig barndom, men er veldig knyttet til den ene forelderen og skriver og sier mye fint. Som små viser vel barn kjærlighet til foreldrene uansett, så det er vel mer når man blir eldre at man ser det. 

Anonymkode: 814ef...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror det handler mye om tilknytningen til den aktuelle personen. Jeg hadde en jævlig barndom, men er veldig knyttet til den ene forelderen og skriver og sier mye fint. Som små viser vel barn kjærlighet til foreldrene uansett, så det er vel mer når man blir eldre at man ser det. 

Anonymkode: 814ef...7b0

❤️ Vondt å høre. Ja det er nok sant. 

Ja jeg vet ikke hva jeg har gjort for å få en så forståelsesfull ungdom med så fine ord å si til meg. Både på kort og på sosiale medier, samtidig også forteller meg direkte.  

Anonymkode: f98df...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det også handler om «lynne» til barnet, noen protesterer veldig andre ikke, noen er tempramentsfulle andre ikke, noen er veldig verbale andre ikke etc etc. 

Anonymkode: 5587a...e3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...