Nysgjerrig jenta Skrevet 18. oktober 2024 #1 Skrevet 18. oktober 2024 Har kjøpt noen klær på nett og det er på vei men får ikke valgt hente i pakkeautomat kun hjem på døren, vet dere hvordan jeg kan få hentet pakken i atomat i steden? De gangene jeg har handlet på nett før så har det automatisk funket enkelt men nå handlet jeg fra utlande
Million Skrevet 18. oktober 2024 #2 Skrevet 18. oktober 2024 (endret) Det kommer jo helt an på hvor/hvilken nettbutikk du har handlet fra da? Folk vet jo ikke hva de skal svare om du ikke sier butikken. De ulike butikkene kan naturligvis ha helt forskjellige leverings-alternativer å velge mellom ved utsjekking av handlekurven. Det er ved utsjekking man velger der man vil ha pakken levert, og eventuelt pakkeboks om det tilbys av denne nettbutikken. Endret 18. oktober 2024 av Million
Nysgjerrig jenta Skrevet 18. oktober 2024 Forfatter #3 Skrevet 18. oktober 2024 Million skrev (2 minutter siden): Det kommer jo helt an på hvor/hvilken nettbutikk du har handlet fra da? Folk vet jo ikke hva de skal svare om du ikke sier butikken. De ulike butikkene kan naturligvis ha helt forskjellige leverings-alternativer å velge mellom ved utsjekking av handlekurven. Det er ved utsjekking man velger der man vil ha pakken levert, og eventuelt pakkeboks om det tilbys av denne nettbutikken. Shopcider fikk ikke opp noe alternativ kun skrive inn adressen
mommyaka Skrevet 18. oktober 2024 #4 Skrevet 18. oktober 2024 Hekt hjem...hjem på døra.. posten..i butikken eller automat..også PostNord. Om du vil bytte må du ringe jekt hjem.. men om du har en pakke på vei hjem til deg kan den ikke blir byttet på nå...
Million Skrevet 18. oktober 2024 #5 Skrevet 18. oktober 2024 Nysgjerrig jenta skrev (18 minutter siden): Shopcider fikk ikke opp noe alternativ kun skrive inn adressen Ser ut som en kinesisk nettbutikk for et amerikansk merke? De tilbyr ikke norske lokale leveringsalternativer, men sender ANTAGELIGVIS med DHL eller et annet internasjonalt selskap, som leverer hjem. Dersom man ikke er hjemme når de kommer, tar i alle fall DHL med pakken med til nærmeste utleveringssted. Her jeg bor er det utlev.stedet en Joker butikk som har åpent sju dager i uka.
Nysgjerrig jenta Skrevet 18. oktober 2024 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2024 Noen her som vet om nettbutikker som shopcider eller missguided som får pakke levert i pakkeautomat? Og ikke toll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå