AnonymBruker Skrevet lørdag kl 23:49 #21 Del Skrevet lørdag kl 23:49 Jeg har gått ned 30 kg på 6 måneder. Er 172, veide 95 kg og vipper mellom 64,5 og 65,5 nå. La om dietten ganske drastisk og begynte å løpe. Løper mellom 4 og 6 mil i uka, det forbrenner ganske mye👍 Anonymkode: ae708...93b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betti Skrevet mandag kl 09:50 #22 Del Skrevet mandag kl 09:50 (endret) Etter å ha gått ned 24kg på 10mnd en gang, fr noen år siden... Har spiseforstyrrelser og slitt psykisk etterpå... gått opp 40 kg igjen i fjor og har til nå gått ned 21kg siden januar i år. Åtte av disse kiloene er gått ned bare fra de siste 2 månedene. Det er fullt mulig å gå ned 40 kilo på ett år, men jeg klarer det nok ikke 🤪 Jeg sliter med spiseforstyrrelser og traume i familiesituasjonen, unner ingen å være i samme situasjon. Men løsningen for meg var å slutte å overspise og rett og slett ha kaloriunderskudd. Prøver å trene men det er ikke så lett med den dørstokkmila. Jeg er 168 høy og veide 95kg, ligger nå på 74 kg Skal ned til 55-60 ish. Endret mandag kl 09:52 av Betti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet mandag kl 09:53 #23 Del Skrevet mandag kl 09:53 Tror jeg ville tenkt at jeg ville da bruke 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surdeig Skrevet mandag kl 10:01 #24 Del Skrevet mandag kl 10:01 Har dere en oppskrift på å gå ned? har lagtpå meg 10 kilo ettr siste transplantasjonen min og vil ha de bort. Har dårlig helse, men har fått meg en liten mølle som jeg går på. Spiser 1 knekkebrød, tomater og spekeskinke til frokost. 1 kaffe og drikker vann. middag, av og til kvelds. Men har gått opp 0,5 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:43 #25 Del Skrevet mandag kl 13:43 Betti skrev (3 timer siden): Etter å ha gått ned 24kg på 10mnd en gang, fr noen år siden... Har spiseforstyrrelser og slitt psykisk etterpå... gått opp 40 kg igjen i fjor og har til nå gått ned 21kg siden januar i år. Åtte av disse kiloene er gått ned bare fra de siste 2 månedene. Det er fullt mulig å gå ned 40 kilo på ett år, men jeg klarer det nok ikke 🤪 Jeg sliter med spiseforstyrrelser og traume i familiesituasjonen, unner ingen å være i samme situasjon. Men løsningen for meg var å slutte å overspise og rett og slett ha kaloriunderskudd. Prøver å trene men det er ikke så lett med den dørstokkmila. Jeg er 168 høy og veide 95kg, ligger nå på 74 kg Skal ned til 55-60 ish. Ikke for å være kjip, men jeg føler at dette ofte er grunnen til at folk ikke klarer å gå varig ned i vekt. Man går fra skadelig fedme og forventer en bmi på 19,5. Det er veldig urealistisk. Og det å tyne seg ned i såpass kaloriunderskudd trigger overspising etter hvert, og man legger på seg igjen. Slik du har beskrevet. Særlig om man har litt spiseforstyrrelser inni det hele. Hvorfor ikke ha et mål på bmi 25? Da er man helsemessig ok, og man kan spise såpass mye kalorier for å vedlikeholde vekten at man ikke trigger noe overspising. Mye mer sannsynlig å mestre på sikt, og mye bedre for kroppen enn jojo-vekt. Anonymkode: 95dea...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grease80s Skrevet mandag kl 13:53 #26 Del Skrevet mandag kl 13:53 Drikk mye vann for å få fart på forbrenningen, men husk elektrolytter som er best å få via maten, men ikke salter da de ikke er organiske, og kan ikke brukes av kroppen. Sukker og frøoljer er ikke bra for helsa eller vekta. Skaper betennelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaggaBente Skrevet mandag kl 16:42 #27 Del Skrevet mandag kl 16:42 Har brukt snart ett år på å miste 23 kg og vil gjerne ned 7 kg enda, da kommer jeg meg akkurat under bmi 30. Vekta har hatt stillstand i en mnd nå, så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Ikke sikker på om kroppen er så villig sjøl om psyken er det😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå