AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #1 Skrevet 18. oktober 2024 Føler meg helt elendig. Jeg er i grunn ganske liten, men føler magen er enorm i forhold til hva jeg er vandt med. Det strekker, ingen posisjoner er god å sitte i, ikke godt å ligge, tungt å puste, tungt å bevege seg. Føler meg irritert hele tiden. I tillegg er jeg mye kvalm og kaster opp. Har lyst å sette meg ned å gråte å bare gi opp, føler meg helt forferdelig Har ett barn på 3 år fra før, og var ikke slik med han. Følelsen av at alt var grusomt kom mye senere, mener rundt når jeg var høygravid. Blir helt demotivert av å tenke på at jeg skal bli enda større. Er dette normalt så tidlig? Anonymkode: 53624...8e0
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #2 Skrevet 18. oktober 2024 Ja det er normalt. Å det er ikke rart at du føler at det er ekstra tungt når du har et barn fra før. Jeg var sliten i første svangerskap, men hadde mulighet til å hvile når jeg ønsket. Nå er jeg også 27 uker og har ei som blir 2 i desember. Jeg er helt ferdig. Bekkenet er vondt, jeg sover dårlig og har blitt sykemeldt 30% på grunn av belastning på jobb blant annet. Har sldri vært så pudding som nå. Bare noen viser omsorg for meg holder jeg på å gråte. Bare 3 mnd igjen 😅😅 Anonymkode: 5cc5c...59e
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #3 Skrevet 19. oktober 2024 Jeg har det også sånn, var sliten med nummer 1 også, men hadde litt overskudd. Nå finnes det ikke, føler meg skikkelig ubrukelig. Anonymkode: 853a7...07b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #4 Skrevet 19. oktober 2024 Ja. Og nei. Anonymkode: ff951...301
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå