Gå til innhold

Du som er enslig og nærmest familieløs og venneløs, hva skal du gjøre til helgen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er i den båten. Prøver å skjønne hvordan jeg skal leve livet. 

Anonymkode: f49d4...9e7

• Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å tenke ut hva du kan gjøre for å få deg venner?

Anonymkode: c91da...242

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Denne helgen skal hagen klargjøres til vinteren.

Anonymkode: c8318...2ac

Jeg er hage og eiendomsløs også. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koser meg alene. Det hjelper mye å ha en jobb å koble av fra. Så fredagsfølelsen er herlig. Jeg ønsker å ha i det minste annenhver helg alene, uten å treffe andre og uten planer. Gjerne enda oftere. Liker å lage god mat til meg selv. Så er det å sitte på nettet, lese saker, se YouTube - noen TV-programmer. Så leser jeg aviser på papir, bøker og hører på litt musikk. Går en tur eller to. Sover til jeg våkner av meg selv. Synes helga går veldig fort selv om jeg ikke har noe spesielt å gjøre.

Anonymkode: f808a...a72

• Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen vet jeg ikke enda. 

Denne uka har jeg vært på arbeidsrettet tiltak noen timer og til psykolog, så føler meg veldig utslitt. Så for nå har jeg ingen planer, og det er helt OK. Men husker fra tidligere at jeg alltid så på helgen med dommedagsfølelse og sårhet, enda en helg ALENE! For en patetisk taper jeg var uten noe liv. Nå har jeg innsett at disse tankene stemmer jo ikke. Jeg har et liv, jeg har mitt liv, og det er kanskje ikke så sosialt som jeg skulle ønske, eller så sosialt og innholdsrikt som andres, men det er mitt liv, og jeg er takknemlig for å leve det. 

Hvis du kjenner etter, hva har du lyst til å gjøre denne helga?

Det er det jeg forsøker å leve livet etter nå for tiden, hva vil jeg. Lytte til mine behov og ønsker. 

Og når jeg kjenner etter litt på mine behov og ønsker så er jeg skikkelig gåen, så jeg tror jeg skal game litt faktisk, bare sone ut fra verden og inn i en oppdiktet en. Kanskje lage noe god mat i morgen, våkne i morgen og se an formen. Kanskje jeg går en tur, kanskje jeg scroller litt på insta og KG, kanskje ser noen YouTube-videoer. Kanskje jeg drar og fikser noe ny linsevæske, leser litt i en bok. 

Ønsker deg en riktig så god helg TS! Du er viktig og verdifull og det er livet ditt også. ❤️ 

Anonymkode: 886dc...7d2

• Hjerte 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal besøke og lage middag til en eldre slektning som sitter der alene. 

Anonymkode: 19f7d...2a5

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur med hunden. Lese litt i en bok. Se litt på en seire jeg følger med på. I dag vurderer jeg take away og i morgen lage god middag. 

Anonymkode: 42c46...27e

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alene, men trives godt i mitt eget selskap 

Jeg ville ha lest en bok eller to. Gått en tur. Kanskje invitert noen på søndagsmiddag. Hørt på musikk. Lagt puslespill. Tatt en lang siesta hver dag. Kanskje gått løs på et ryddeprosjekt.

Anonymkode: 14b89...fbb

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at TS ikke svarer på denne kommentaren, men velger derimot å sette seg selv i offerposisjon og svare på andre kommentarer. Noen har kanskje satt seg selv bevisst i situasjonen 😉

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva med å tenke ut hva du kan gjøre for å få deg venner?

Anonymkode: c91da...242

Anonymkode: 8fc6c...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Interessant at TS ikke svarer på denne kommentaren, men velger derimot å sette seg selv i offerposisjon og svare på andre kommentarer. Noen har kanskje satt seg selv bevisst i situasjonen 😉

Hva i all verden er det for en offer posisjon? Jeg ville bare høre hva andre i samme situasjon gjør!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ofte låne en hund i helgene, så vi koser oss. Hvis ikke ser jeg på tv og sover

Anonymkode: 50862...9d3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber en god del helger, men neste frihelg skal jeg rydde litt i en bod i kjelleren, så skal jeg shoppe (litt julegaver blant annet), kose masse med katten, lage meg en god middag, gå en tur, og litt gaming.

Anonymkode: ab47c...390

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både venner og familie, men i helga elsker jeg å ligge på sofaen. Denne helga skal jeg bare se på p3 aksjonen, det synes jeg er skikkelig koselig 🥰

Anonymkode: 30d38...868

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg kjøpe sushi og se på monsters på netflix, faktisk. I morgen består mesteparten av dagen på å jobbe. 

Anonymkode: f258d...c03

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kanskje ts ikke ønsker seg venner og ikke ser på seg som et offer. Ergo ikke noe å svare på. 

Anonymkode: c8318...2ac

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...