AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #1 Del Skrevet 18. oktober 2024 Er det håp om å får kjøpt noe i Bærum til denne prisen? Jeg har ventet i 5 mnd nå, det kom en tvangssalg bolig som startet på 2,2 men ble solgt for 2,7. Etter det har det ikke dukket opp noe og finansieringsbeviset mitt går ut om 2 mnd Anonymkode: 5138f...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #2 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det håp om å får kjøpt noe i Bærum til denne prisen? Jeg har ventet i 5 mnd nå, det kom en tvangssalg bolig som startet på 2,2 men ble solgt for 2,7. Etter det har det ikke dukket opp noe og finansieringsbeviset mitt går ut om 2 mnd Anonymkode: 5138f...928 Nei, vil si nesten umulig. I så fall et bøttekott. Leter etter et sted for datteren min også, max 2,6 mill og helst i Oslo. Klin umulig, og dukker det opp noe, er det bare dritten. Du kan fornye finansieringsbeviset da. Anonymkode: f7bcb...986 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #3 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei, vil si nesten umulig. I så fall et bøttekott. Leter etter et sted for datteren min også, max 2,6 mill og helst i Oslo. Klin umulig, og dukker det opp noe, er det bare dritten. Du kan fornye finansieringsbeviset da. Anonymkode: f7bcb...986 Jeg har også sett litt i Oslo, det beste man får der er 16kvm på Vålrenga, mindre enn det hotellrom det. Jeg har trappet ned stillingen min og har ikke tjent nok til å fornye det dessverre. Så jeg har ganske så dårlig tid Anonymkode: 5138f...928 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 18. oktober 2024 #4 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har også sett litt i Oslo, det beste man får der er 16kvm på Vålrenga, mindre enn det hotellrom det. Jeg har trappet ned stillingen min og har ikke tjent nok til å fornye det dessverre. Så jeg har ganske så dårlig tid Anonymkode: 5138f...928 Dersom dine økonomiske forhold har endret seg siden du fikk finansieringsbeviset så er det jo lurt å ta en prat med banken om det? 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #5 Del Skrevet 18. oktober 2024 Nei det kan du nok bare glemme. Da må du ut til Moss og den veien i Østfold, eller ut til Vestfold. Anonymkode: c7faf...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 18. oktober 2024 #6 Del Skrevet 18. oktober 2024 Nei, det kan du bare glemme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #7 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har også sett litt i Oslo, det beste man får der er 16kvm på Vålrenga, mindre enn det hotellrom det. Jeg har trappet ned stillingen min og har ikke tjent nok til å fornye det dessverre. Så jeg har ganske så dårlig tid Anonymkode: 5138f...928 Du må nok ut av Oslo og Bærum ja. Asker er ikke helt umulig, Langhus kan funke. Anonymkode: f7bcb...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 18. oktober 2024 #8 Del Skrevet 18. oktober 2024 Sikkert noen små leiligheter eller gamle hus til den prisen, men hvorfor akkurat Bærum? Hva med Lier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #9 Del Skrevet 18. oktober 2024 Jeg har lurt på det samme. Har to binderser, litt navlelo og en gammel tier. Ønsker meg en litt stor leilighet sentralt i Oslo med utsikt over bukta. Noe annet enn det anser jeg som brudd på menneskerettighetene. Noen som har tips? Anonymkode: e437a...2ba 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissSkog Skrevet 18. oktober 2024 #10 Del Skrevet 18. oktober 2024 Snublefot62 skrev (1 time siden): Dersom dine økonomiske forhold har endret seg siden du fikk finansieringsbeviset så er det jo lurt å ta en prat med banken om det? Dette! Om du er alene om lånet (noe jeg regner med siden det er såpass lavt) så er det idioti å kjøpe over evne. Men du er vel klar over dette siden du tenker å makse lånet ditt. Det er jo ikke dumt å komme seg inn på boligmarkedet, men ikke til enhver pris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #11 Del Skrevet 18. oktober 2024 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Dersom dine økonomiske forhold har endret seg siden du fikk finansieringsbeviset så er det jo lurt å ta en prat med banken om det? I tillegg lurt å snakke med fler banker. Jeg fikk 500 000 mer i lån ved å bytte bank. Min gamle bank var veldig rigide og håpløse, og måtte innom prat med flere banker før jeg fant noen som ga mer lån. Men det kommer jo an på situasjonen. Jeg hadde ikke andre lån eller barn, og mye EK. Anonymkode: c7faf...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 18. oktober 2024 #12 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det håp om å får kjøpt noe i Bærum til denne prisen? Jeg har ventet i 5 mnd nå, det kom en tvangssalg bolig som startet på 2,2 men ble solgt for 2,7. Etter det har det ikke dukket opp noe og finansieringsbeviset mitt går ut om 2 mnd Anonymkode: 5138f...928 En til 2,5 her, men fellesutgifter på ca 15’ https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=363111327 En annen… til 3,2 mill med fellesutgifter på drøye 4’ https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=363740234 En finner alltids «noe» på Finn, men somregel går det jo til over prisant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #13 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har også sett litt i Oslo, det beste man får der er 16kvm på Vålrenga, mindre enn det hotellrom det. Jeg har trappet ned stillingen min og har ikke tjent nok til å fornye det dessverre. Så jeg har ganske så dårlig tid Anonymkode: 5138f...928 Hvorfor har du trappet ned stillingen din om du skal kjøpe midt hovedstaden? Du er i tillegg alene? Og du har ikke fortalt banken at du har mindre inntekt enn før? Nei, vettu, da har du ikke råd. Jobb fullt, sats på karriere og spar opp penger - så får du sikkert råd. Slik har alle vi andre måttet gjøre for å kjøpe bolig. Anonymkode: 2008b...01e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #14 Del Skrevet 18. oktober 2024 Fjugur skrev (1 time siden): En til 2,5 her, men fellesutgifter på ca 15’ https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=363111327 En annen… til 3,2 mill med fellesutgifter på drøye 4’ https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=363740234 En finner alltids «noe» på Finn, men somregel går det jo til over prisant. Den koster da ikke 2,5, men over 5,2. Anonymkode: c7faf...aca 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 18. oktober 2024 #15 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Den koster da ikke 2,5, men over 5,2. Anonymkode: c7faf...aca Urk… ja, hahaha…. Gikk litt fort i svingene der! 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #16 Del Skrevet 18. oktober 2024 Hvordan mener du vi skal gjette oss til hvor mye egenkapital du har? Jeg får like høyt lån, og har 30 boliger i Bærum jeg kan velge mellom. Anonymkode: b18dd...64d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #17 Del Skrevet 18. oktober 2024 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=373235547 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=358050447 Anonymkode: 78303...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #18 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvordan mener du vi skal gjette oss til hvor mye egenkapital du har? Jeg får like høyt lån, og har 30 boliger i Bærum jeg kan velge mellom. Anonymkode: b18dd...64d Jeg går rett og slett ut fra at 2,6 er totalpris, lån+EK. Jeg får heller ikke mer enn 2,6 i lån, men har 2,3 i egenkapital. Ville jo aldri skrevet at jeg kunne kjøpe bolig til 2,3 da, men 4,9. For meg er det innlysende, men jeg kan selvfølgelig ta feil 😬 Anonymkode: bc537...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #19 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg går rett og slett ut fra at 2,6 er totalpris, lån+EK. Jeg får heller ikke mer enn 2,6 i lån, men har 2,3 i egenkapital. Ville jo aldri skrevet at jeg kunne kjøpe bolig til 2,3 da, men 4,9. For meg er det innlysende, men jeg kan selvfølgelig ta feil 😬 Anonymkode: bc537...b96 Hvis du leser HI, så ser du at du tok veldig feil. TS snakker om å kjøpe for 2,6, altså at det er totalpris inkl evn EK. Anonymkode: c7faf...aca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2024 #20 Del Skrevet 21. oktober 2024 Fjugur skrev (På 18.10.2024 den 18.26): En til 2,5 her, men fellesutgifter på ca 15’ https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=363111327 En annen… til 3,2 mill med fellesutgifter på drøye 4’ https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=363740234 En finner alltids «noe» på Finn, men somregel går det jo til over prisant. Takk! Den første der har total pris på 5 mil, den andre der har jeg prøvd meg på men de har fått bud på 3,1 og avslått:( Anonymkode: 5138f...928 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå