Gå til innhold

Sjekke-/dating app - uten profilbilde - go or no go??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har sett fin profil på hvor vedkommende ikke har profilbilde (bilder av andre ting, mat fjell byer mm). Samtidig har han en velskrevet og fin tekst. Burde man sjekke ut hva dette kan være. Det stør at vedkommende er seriøs, ikke gift. Pluss det nevnte innholdet som tilsier at vedkommende er oppegående/normal ( i den grad folk på app er nor,ale 😅

Anonymkode: 2144c...4c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har på Grindr, men det er jo ene og alene fordi ingen skal kunne kjenne meg igjen. Det er slitsomt å leve familielivet A/S med kone og barn samtidig som du drømmer om pikk🤭 Men til trøst er det mange av oss! Så svaret er at dersom det ikke er bildet så er det en grunn til det. Aldri tvil på det!! Hilsen mann

Anonymkode: 44dbb...edd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det. Kan være noe som er utro også.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har på Grindr, men det er jo ene og alene fordi ingen skal kunne kjenne meg igjen. Det er slitsomt å leve familielivet A/S med kone og barn samtidig som du drømmer om pikk🤭 Men til trøst er det mange av oss! Så svaret er at dersom det ikke er bildet så er det en grunn til det. Aldri tvil på det!! Hilsen mann

Vet kona di dette? Om nei, plis unn henne bedre. I det minste la henne få valget, finne seg sex eller kjærlighet på si hun også eller sjangsen på en annen og bedre mann for henne, som ikke er utro.

Anonymkode: 126f7...eb3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de utro og som har noe å skjule som ikke har bilde, så nei takk 

Anonymkode: dd630...19d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vet kona om dette? Ellers er du motbydelig

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bilde av meg på min, men en utfyllende tekst. Det kan være mange årsaker til at man velger å ikke ha bilder. For min del er det fordi jeg har en som jeg ikke vil skal vite jeg er på leit etter en kjærest. Men ser jo at det er en stor ulempe for meg. 

Anonymkode: fdb76...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder meg langt unna profiler uten bilde av personen. Men det kan finnes grunner for å ikke ha bilde, feks eksponert jobb, kjendis som ikke vil bli kjent igjen….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 13.45):

Hei, jeg har sett fin profil på hvor vedkommende ikke har profilbilde (bilder av andre ting, mat fjell byer mm). Samtidig har han en velskrevet og fin tekst. Burde man sjekke ut hva dette kan være. Det stør at vedkommende er seriøs, ikke gift. Pluss det nevnte innholdet som tilsier at vedkommende er oppegående/normal ( i den grad folk på app er nor,ale 😅

Anonymkode: 2144c...4c8

Veldig mange skriver jo her på KG at utseendet ikke betyr spesielt mye, så dette blir jo en slags "walk the talk"-situasjon. Om du mener at utseendet ikke har så mye å si for deg, så synes jeg du skal ta kontakt om du liker profilen. Det er jo en grei åpningslinje rett og slett, å spørre om hvorfor han ikke har bilde av seg selv på profilen. 

Jeg kunne helt fint ha tatt kontakt med en profil som ikke hadde bilde av dama, så lenge jeg likte det hun skrev. Det sier mye mer om henne enn bildet uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ikke ha bilde på profilen kan jo være mange grunner, har ikke selv pga jobb.. begynte å chatte med en mann forrige uke, også han ute bilde men vi sendte hverandre bilde fort, det er veldig god kjemi på chat og har nå avtalt å treffes 🥰😱😱

Anonymkode: e61de...75e

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 14.07):

Det er de utro og som har noe å skjule som ikke har bilde, så nei takk 

De trenger da ikke være utro av den grunn! Men det er vel heller noen  som ikke er så pen elle som usikker på eget utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (5 timer siden):

De trenger da ikke være utro av den grunn! Men det er vel heller noen  som ikke er så pen elle som usikker på eget utseende.

Det kan det være. Det kan også være på grunn av jobb som flere her inne sier, for min del er det fordi jeg har blitt seksuelt trakassert, og jeg ønsker ikke at han skal se at jeg er på utkikk. 

Jeg har et helt normalt utseende, og får mange likes og matcher selv om jeg ikke har bilder. (Jeg har en utfyllende tekst jeg føler beskriver meg godt) 

Men jeg styrer helt bort fra profiler av menn uten bilder fordi de enten ikke skriver noe som helst (Og det er uaktuelt for meg, litt vil jeg vite før jeg sviper), eller de er ute etter casual, som heller ikke er det jeg er på jakt etter. Hadde menn skrevet en skikkelig tekst, og ikke hatt bilder av seg, hadde jeg fint kunne svipet høyre. Det er teksten jeg er opptatt av, ikke bildene. Selv om jeg ser på bildene også for å prøve å lese ut mest mulig hva slags person han er. 

Anonymkode: fdb76...eb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ingen profiler som mangler bilde, eller ikke har bilde av ansikt og kropp. Spiller ikke noe stor rolle hvordan damen ser ut. Men vil vite hva jeg trykker liker på.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner automatisk med at de er gift, så det er utelukket for min del. 

Anonymkode: f91c0...b2d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...