NinaLisa Skrevet 18. oktober 2024 #21 Del Skrevet 18. oktober 2024 Hjemmestrikket lang vott som tĂžves. Barnet er varm pĂ„ hendene uansett om vottene blir vĂ„te. Mine barn elsker dem Ă„ vil ikke ha noe annet. 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
PurpleTuliip Skrevet 18. oktober 2024 #22 Del Skrevet 18. oktober 2024 Barnehagevotten. Strikkevotter. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Vera Vinge Skrevet 18. oktober 2024 #23 Del Skrevet 18. oktober 2024 (endret) Vi har vĂŠrt mest fornĂžyd med hjemmestrikkede ullvotter (tynne eller tovede). Tynn regnvott over nĂ„r det er veldig vĂ„tt. Eller Hestra sine ullvotter med lĂžst, tynt for over. Ull tĂ„ler vann, dvs man blir ikke nĂždvendigvis kald om man bruker ull som blir vĂ„t. SĂ„ jeg har ikke vĂŠrt sĂ„ opptatt av Ă„ holde hendene tĂžrre. Bortsett fra ved mye regn. OgsĂ„ veldig fornĂžyd med NĂžstebarn sin barnehagevott med tynn ull inni og for utenpĂ„. Endret 18. oktober 2024 av Vera Vinge 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #24 Del Skrevet 18. oktober 2024 Hestra đ€© Anonymkode: 266fe...eaf Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Marmen Skrevet 18. oktober 2024 #25 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hjemmestrikket med uforet regnvott over Anonymkode: 17135...6b7 Enig i dette! Har til begge vĂ„re vĂŠrt veldig fornĂžyd med dette! OgsĂ„ pĂ„ jobb som fĂžrskolelĂŠrer pĂ„ smĂ„barnsavdeling! Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #26 Del Skrevet 18. oktober 2024 Jeg jobber med smĂ„barn og til eget barn har jeg sverget til disse i flere Ă„r. Lang glidelĂ„s som gjĂžr at man fĂ„r tommel pĂ„ plass i votten, enkel Ă„ stramme og sitter godt. Aldri blitt kald pĂ„ hendene. https://www.nameit.com/no-no/ni-all/ni-all-mini/mini-80-110/snow10-vott-13232890_DarkSapphire.html?clickedFromCategory=ni-all-accessories-beaniesgloves Anonymkode: b69bd...18e 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #27 Del Skrevet 18. oktober 2024 Hjemmestrikket ullvott med regnvott over! Hjemmestrikkede votter kjĂžpes pĂ„ typ alle julemarkeder o.l. Kan variere mellom alle kombinasjoner av tovet ullvott, ullvanter fra klesbutikken, foret regnvott og uforet regnvott utifra temp og behov.  Ungene holder seg tĂžrre og varmer! Dette var det ENESTE som holdt vĂ„r skikkelig frysepinn varm i barnehagen etter vi hadde prĂžvd alt mulig av dyre (Hestra) og billige merker.  Dette ble ogsĂ„ anbefalt av bhg. Anonymkode: ec81b...07e 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #28 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Enten er de for tykke, foret inni sklir sĂ„ man ikke fĂ„r grep, de blir gjennomvĂ„te, de er for stive, de er ikke varme nok osv osv. Blir gal av Ă„ prĂžve Ă„ finne noen som faktisk fungerer godt, dyrt er det ogsĂ„. Er det sĂ„nn at vintervotter aldri blir helt "brukervennlige" for smĂ„ barn? Hva er deres beste tips? Anonymkode: 52ea1...570 Hestrađ Anonymkode: aaa06...386 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #29 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har vĂŠrt mest fornĂžyde med NĂžstebarn sine. Godt grep, myke, og holder pĂ„ varmen selv nĂ„r de er vĂ„te. Anonymkode: 5216d...b80 Enig i dette og anbefaler barnehagevottene til NĂžstebarn Anonymkode: f0e91...c80 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #30 Del Skrevet 18. oktober 2024 Reima Tassu har absolutt best passform, syns jeg. Anonymkode: c24d4...11b Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #31 Del Skrevet 18. oktober 2024 Hjemmestrikkede barnehagevotter! Regner det kan de ha tynne regnvotter utenpĂ„. Funker gull i vĂ„r barnehage Anonymkode: f2d31...2f5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #32 Del Skrevet 18. oktober 2024 Strikker du ikke selv, kan du kjĂžpe pĂ„ epla.no eller finn.no. mange som strikker pĂ„ bestilling og det koster ikke sĂ„ mye nĂždvendigvis Anonymkode: f2d31...2f5 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #33 Del Skrevet 19. oktober 2024 Vera Vinge skrev (10 timer siden): Vi har vĂŠrt mest fornĂžyd med hjemmestrikkede ullvotter (tynne eller tovede). Tynn regnvott over nĂ„r det er veldig vĂ„tt. Eller Hestra sine ullvotter med lĂžst, tynt for over. Ull tĂ„ler vann, dvs man blir ikke nĂždvendigvis kald om man bruker ull som blir vĂ„t. SĂ„ jeg har ikke vĂŠrt sĂ„ opptatt av Ă„ holde hendene tĂžrre. Bortsett fra ved mye regn. OgsĂ„ veldig fornĂžyd med NĂžstebarn sin barnehagevott med tynn ull inni og for utenpĂ„. Er ullforer lĂžst inni NĂžstebarn og Hestra sin vĂ„tt eller sitter det helt klistra fast til stoffet rundt? Barnet synes det er vanskelig med votter hvor det ikke sitter fast da det sklir inni votten nĂ„r det skal gripe noe. Anonymkode: 52ea1...570 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #34 Del Skrevet 19. oktober 2024 Hjemmestrikka barnehagevotter er det beste! Har sjukt mange par sĂ„ de kan bytte om de blir vĂ„te. Om jeg trekker regnvotter utenpĂ„ sĂ„ tas de som regel av, med mindre det bĂžttregner. Da fĂ„r regnvottene vĂŠre pĂ„ en liten stund i alle fall. Synes faktisk regnvottene fra Obs er best. NĂ„r det er skikkelig kaldt sĂ„ de mĂ„ ha noe annet synes jeg Hestra baby zip er best frem til de er 3-4, deretter votter fra Hestra eller Stormberg. Anonymkode: 187e5...5ad Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #35 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hjemmestrikka barnehagevotter er det beste! Har sjukt mange par sĂ„ de kan bytte om de blir vĂ„te. Om jeg trekker regnvotter utenpĂ„ sĂ„ tas de som regel av, med mindre det bĂžttregner. Da fĂ„r regnvottene vĂŠre pĂ„ en liten stund i alle fall. Synes faktisk regnvottene fra Obs er best. NĂ„r det er skikkelig kaldt sĂ„ de mĂ„ ha noe annet synes jeg Hestra baby zip er best frem til de er 3-4, deretter votter fra Hestra eller Stormberg. Anonymkode: 187e5...5ad Hva skiller obs sine regnvotter fra andre? Anonymkode: 52ea1...570 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Vera Vinge Skrevet 19. oktober 2024 #36 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er ullforer lĂžst inni NĂžstebarn og Hestra sin vĂ„tt eller sitter det helt klistra fast til stoffet rundt? Barnet synes det er vanskelig med votter hvor det ikke sitter fast da det sklir inni votten nĂ„r det skal gripe noe. Anonymkode: 52ea1...570 De vi har hatt fra NĂžstebarn har hatt fastsydd ullfor, men husker ikke hvor godt fast de er sydd (om det bare er i kantene). De fra Hestra som jeg nevnte har lĂžse ullvotter inni med vindtrekk over. Men Hestra har vel ulike modeller. 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ