NinaLisa Skrevet 18. oktober #21 Del Skrevet 18. oktober Hjemmestrikket lang vott som tøves. Barnet er varm på hendene uansett om vottene blir våte. Mine barn elsker dem å vil ikke ha noe annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 18. oktober #22 Del Skrevet 18. oktober Barnehagevotten. Strikkevotter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 18. oktober #23 Del Skrevet 18. oktober (endret) Vi har vært mest fornøyd med hjemmestrikkede ullvotter (tynne eller tovede). Tynn regnvott over når det er veldig vått. Eller Hestra sine ullvotter med løst, tynt for over. Ull tåler vann, dvs man blir ikke nødvendigvis kald om man bruker ull som blir våt. Så jeg har ikke vært så opptatt av å holde hendene tørre. Bortsett fra ved mye regn. Også veldig fornøyd med Nøstebarn sin barnehagevott med tynn ull inni og for utenpå. Endret 18. oktober av Vera Vinge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #24 Del Skrevet 18. oktober Hestra 🤩 Anonymkode: 266fe...eaf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmen Skrevet 18. oktober #25 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hjemmestrikket med uforet regnvott over Anonymkode: 17135...6b7 Enig i dette! Har til begge våre vært veldig fornøyd med dette! Også på jobb som førskolelærer på småbarnsavdeling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #26 Del Skrevet 18. oktober Jeg jobber med småbarn og til eget barn har jeg sverget til disse i flere år. Lang glidelås som gjør at man får tommel på plass i votten, enkel å stramme og sitter godt. Aldri blitt kald på hendene. https://www.nameit.com/no-no/ni-all/ni-all-mini/mini-80-110/snow10-vott-13232890_DarkSapphire.html?clickedFromCategory=ni-all-accessories-beaniesgloves Anonymkode: b69bd...18e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #27 Del Skrevet 18. oktober Hjemmestrikket ullvott med regnvott over! Hjemmestrikkede votter kjøpes på typ alle julemarkeder o.l. Kan variere mellom alle kombinasjoner av tovet ullvott, ullvanter fra klesbutikken, foret regnvott og uforet regnvott utifra temp og behov. Ungene holder seg tørre og varmer! Dette var det ENESTE som holdt vår skikkelig frysepinn varm i barnehagen etter vi hadde prøvd alt mulig av dyre (Hestra) og billige merker. Dette ble også anbefalt av bhg. Anonymkode: ec81b...07e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #28 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Enten er de for tykke, foret inni sklir så man ikke får grep, de blir gjennomvåte, de er for stive, de er ikke varme nok osv osv. Blir gal av å prøve å finne noen som faktisk fungerer godt, dyrt er det også. Er det sånn at vintervotter aldri blir helt "brukervennlige" for små barn? Hva er deres beste tips? Anonymkode: 52ea1...570 Hestra😁 Anonymkode: aaa06...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #29 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vi har vært mest fornøyde med Nøstebarn sine. Godt grep, myke, og holder på varmen selv når de er våte. Anonymkode: 5216d...b80 Enig i dette og anbefaler barnehagevottene til Nøstebarn Anonymkode: f0e91...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #30 Del Skrevet 18. oktober Reima Tassu har absolutt best passform, syns jeg. Anonymkode: c24d4...11b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #31 Del Skrevet 18. oktober Hjemmestrikkede barnehagevotter! Regner det kan de ha tynne regnvotter utenpå. Funker gull i vår barnehage Anonymkode: f2d31...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #32 Del Skrevet 18. oktober Strikker du ikke selv, kan du kjøpe på epla.no eller finn.no. mange som strikker på bestilling og det koster ikke så mye nødvendigvis Anonymkode: f2d31...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #33 Del Skrevet 19. oktober Vera Vinge skrev (10 timer siden): Vi har vært mest fornøyd med hjemmestrikkede ullvotter (tynne eller tovede). Tynn regnvott over når det er veldig vått. Eller Hestra sine ullvotter med løst, tynt for over. Ull tåler vann, dvs man blir ikke nødvendigvis kald om man bruker ull som blir våt. Så jeg har ikke vært så opptatt av å holde hendene tørre. Bortsett fra ved mye regn. Også veldig fornøyd med Nøstebarn sin barnehagevott med tynn ull inni og for utenpå. Er ullforer løst inni Nøstebarn og Hestra sin vått eller sitter det helt klistra fast til stoffet rundt? Barnet synes det er vanskelig med votter hvor det ikke sitter fast da det sklir inni votten når det skal gripe noe. Anonymkode: 52ea1...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #34 Del Skrevet 19. oktober Hjemmestrikka barnehagevotter er det beste! Har sjukt mange par så de kan bytte om de blir våte. Om jeg trekker regnvotter utenpå så tas de som regel av, med mindre det bøttregner. Da får regnvottene være på en liten stund i alle fall. Synes faktisk regnvottene fra Obs er best. Når det er skikkelig kaldt så de må ha noe annet synes jeg Hestra baby zip er best frem til de er 3-4, deretter votter fra Hestra eller Stormberg. Anonymkode: 187e5...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #35 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hjemmestrikka barnehagevotter er det beste! Har sjukt mange par så de kan bytte om de blir våte. Om jeg trekker regnvotter utenpå så tas de som regel av, med mindre det bøttregner. Da får regnvottene være på en liten stund i alle fall. Synes faktisk regnvottene fra Obs er best. Når det er skikkelig kaldt så de må ha noe annet synes jeg Hestra baby zip er best frem til de er 3-4, deretter votter fra Hestra eller Stormberg. Anonymkode: 187e5...5ad Hva skiller obs sine regnvotter fra andre? Anonymkode: 52ea1...570 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 19. oktober #36 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er ullforer løst inni Nøstebarn og Hestra sin vått eller sitter det helt klistra fast til stoffet rundt? Barnet synes det er vanskelig med votter hvor det ikke sitter fast da det sklir inni votten når det skal gripe noe. Anonymkode: 52ea1...570 De vi har hatt fra Nøstebarn har hatt fastsydd ullfor, men husker ikke hvor godt fast de er sydd (om det bare er i kantene). De fra Hestra som jeg nevnte har løse ullvotter inni med vindtrekk over. Men Hestra har vel ulike modeller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå