AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #21 Del Skrevet 18. oktober 2024 Hva slags røde flagg er det snakk om? 😳 Anonymkode: 9a41c...009 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #22 Del Skrevet 18. oktober 2024 Kommer annpå hvor seriøst det er med han du dater. Jeg mener at så lenge dere ikke er ‘sammen’ og det ikke har skjedd noe seksuelt så kan man date flere. Men når man kjenner at det er noe spesielt fra begge sider bør man ikke date andre. Hvis ikke kan det ta laaaang tid å finne noen… man trenger noen treff før man blir kjent og kan vite om det er noe mer der. Anonymkode: 5790c...ce4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #23 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fremmede tilgang? Altså, hvis man ikke er klar for å åpne seg for fremmede og gjøre seg sårbar, så er man ikke klar for forhold Men holder du på med mange, så vær i det minste ærlig og åpen om det, så får de muligheten til å avgjøre om de aksepterer dette eller ikke Anonymkode: 01eed...ab0 Jeg mener, i en ideell setting går du på date fordi du føler noe og er betatt av noen. Gjennom app er det ikke sikkert dere en gang kan ha en god samtale engang, fordi det er såpass fremmed uten noe inntrykk på forhånd. Et utgangspunkt uten noe kjennskap eller førlsler, er et dårlig utgangspunkt for å love trofasthet eller sex, eller en romantisk date med noen. For det er jo sånn at om vi dater flere er det jo uggent. Om vi ikke prioriterer dem eller som du sier er åpen for dem, er det uggent. Med denne personen er fullstendig ny for deg, og relajsoner kan ta tid, så det er alt for forhastet som konsept, sånn egentlig. Ganske rart og stressende. Anonymkode: ded71...c88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #24 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg mener, i en ideell setting går du på date fordi du føler noe og er betatt av noen. Gjennom app er det ikke sikkert dere en gang kan ha en god samtale engang, fordi det er såpass fremmed uten noe inntrykk på forhånd. Et utgangspunkt uten noe kjennskap eller førlsler, er et dårlig utgangspunkt for å love trofasthet eller sex, eller en romantisk date med noen. For det er jo sånn at om vi dater flere er det jo uggent. Om vi ikke prioriterer dem eller som du sier er åpen for dem, er det uggent. Med denne personen er fullstendig ny for deg, og relajsoner kan ta tid, så det er alt for forhastet som konsept, sånn egentlig. Ganske rart og stressende. Anonymkode: ded71...c88 Men vet du ikke etter en eller to treff om du vil fokusere kun på han, så er det like greit å gå videre. Og en klarer ikke gi 100% av seg selv til 3 personer, det kan man med en 1. Personlig går jeg ut ifra at kvinner har slike holdninger, at de ser etter flere i starten, så jeg gir beskjed med en gang jeg skulle kjenne jeg kun ønsker fokusere på henne, er hun ikke enig, så går jeg videre, slikt gidder jeg ikke sløse tid på. Føler du behov for å treffe og knulle andre etter en date, så var han nok ikke rett mann. Du vil skjønne det den dagen du treffer en mann hvor du føler det er totalt uaktuelt å rette energien til andre menn etter en date. Slik det var med min kjæreste, etter første date, så sa jeg tydelig jeg kun ville fokusere på henne Anonymkode: 01eed...ab0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #25 Del Skrevet 18. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men vet du ikke etter en eller to treff om du vil fokusere kun på han, så er det like greit å gå videre. Og en klarer ikke gi 100% av seg selv til 3 personer, det kan man med en 1. Personlig går jeg ut ifra at kvinner har slike holdninger, at de ser etter flere i starten, så jeg gir beskjed med en gang jeg skulle kjenne jeg kun ønsker fokusere på henne, er hun ikke enig, så går jeg videre, slikt gidder jeg ikke sløse tid på. Føler du behov for å treffe og knulle andre etter en date, så var han nok ikke rett mann. Du vil skjønne det den dagen du treffer en mann hvor du føler det er totalt uaktuelt å rette energien til andre menn etter en date. Slik det var med min kjæreste, etter første date, så sa jeg tydelig jeg kun ville fokusere på henne Anonymkode: 01eed...ab0 Jeg dater ikke sånn, for jeg tror det tukler med hjernen og relajsons evnen. Men ja, syns det er lurt å ha en om gangen, men fortsatt huske at du ikke skyller fremmede mennesker noe og vite hvor lite kjennt dere faktisk er. Så om de begynner å mase om sex, tenk hva du vil og om uforpliktende er noe du trives med, for sjangsen er stor at dette ikke blir mer enn det. Anonymkode: ded71...c88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 18. oktober 2024 #26 Del Skrevet 18. oktober 2024 Jeg er blant dem som syns det er best å date bare én om gangen, legge ordentlig innsats i å bli kjent med vedkommende uten å la seg distrahere av alle andre muligheter som "kanskje kunne blitt noe", og så gå videre til å snakke med/date andre om man underveis oppdager at dette ikke kommer til å funke. Når det er sagt, tenker jeg det har mye å si om disse tidligere matchene kun småprater av og til eller snakker om dagligdagse ting (ville da tenkt at det er ok å svare for nå, uten å nødvendigvis si noe om egen datingsituasjon, men passe på å ikke være så rask på å svare slik at man fremstår som ivrigere enn man faktisk er), eller om de vil ha masse kontakt, flørter og ønsker å treffe deg. I såfall syns jeg absolutt det blir riktig å si ifra om at man dater noen nå, og ønsker å se hvordan det går før man evt treffer andre. Jeg gjorde dette selv, da jeg møtte nåværende kjæreste på Tinder, men hadde noen andre matcher som ønsket kontakt/treff. De tok det veldig pent, og virket takknemlige for ærligheten. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ville ikke du følt deg litt "annenrang" om det skjer? Du vet jo at personen aktivt valgte en annen i stedet for deg.... men når det feilet, så er du plutselig god nok? For alt du vet kan det være vedkommende ble dumpet, og gikk derfor tilbake til deg (med andre ord, du er fortsatt ikke førstevalget) Anonymkode: 61b0b...806 Nei, jeg ville tenkt at det er flott med en person som klarer å være ærlig og som kun ønsker å date én person av gangen. Man bør uansett ikke legge for mye følelser i relasjoner der man foreløpig kun har snakket litt og aldri har møttes, så om noen tar seg nær av dette ville jeg tenkt at de er ganske umodne. Jeg syns det er mye ære i å gjøre seg ferdig med et forhold/datingsituasjon før man evt går videre til neste person, og ville absolutt fått mer respekt for et menneske i et slikt tilfelle. Dessuten er man jo ikke nødvendigvis "annenrang" bare fordi en person man liker allerede dater en annen. I stor grad handler det jo bare om hvem som kom først, virket mest interessert, virket som man hadde mest til felles med, eller som var enklest å treffe der og da, ikke nødvendigvis om hvem som til syvende og sist er "best". Alle vet jo at den første frosken man kysser ikke nødvendigvis er den rette for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #27 Del Skrevet 19. oktober 2024 Jeg snakket med en fyr på tinder som med titt og stunder innrømmet at han BOR med kona si ( men at de hadde snakket om å gå ifra hverandre.) Da tenker jeg at han er helt ute å kjører om han forventer at jeg skal ønske å involvere meg?? Han visste ikke en gang når han skulle få mulighet til å flytte ( men jeg måtte virkelig vite at de hadde tenkt å gå ifra hverandre altså.... Og stakkars han som var ensom nå så han burde jo få ha noen i armkroken for han følte seg ikke sett) samtidig er det to barn i den suppa som han burde fokusere på i større grad enn hvor trist av selv er) Og når jeg sier at jeg ikke kan date noen som er midt i en skilsmisseprosess så sier han at ja da håper han at jeg fortsatt er singel om 6 mnd til et år når han hr fåt ordna opp i ting. Ja takk for det. Som om jeg skal vente på en sånn selvsentrert gjøk. Jeg fordtår meg ikke på sånne mannfolk. Fiks opp i livet ditt. Og så kan du chatte med damer når du er singel. Anonymkode: e277c...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2024 #28 Del Skrevet 19. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 13.39): Herregud for et opplegg 🤢 ikke rart flere og flere ønsker å være singel. Anonymkode: 01eed...ab0 Dette er nok Tinder i et nøtteskall. Folk uten oppdragelse og respekt for andre mennesker. Men de får bare holde på. Samme ulla hele gjengen. Er så glad for å ikke være på Tinder. Anonymkode: 7ad3b...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #29 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette er nok Tinder i et nøtteskall. Folk uten oppdragelse og respekt for andre mennesker. Men de får bare holde på. Samme ulla hele gjengen. Er så glad for å ikke være på Tinder. Anonymkode: 7ad3b...3a8 Jeg tenker at det er da fint å treffe nye folk med hensikt om å finne noen å date når man er åpenbart singel. Men å være involvert med noen man er eksklusiv med, da er det dårlig gjort å ha et harem i bakhånden som du er uklar og manipulerende med. Hadde en mann sagt til meg, så hyggelig at du tok kontakt men jeg dater en dame som jeg vil bli kjent med nå så jeg fokuserer på det. Så hadde jeg tenkt at dette er en bra fyr som ikke er utro. Og jeg hadde da ønsket å bli kjent ved en senere anledning, om han skulle bli singel. Men sånne uklare hemmelighetsfulle "Kansje" menn hadde jeg ikke ønsket å ha noe med å gjøre. Anonymkode: e277c...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #30 Del Skrevet 20. oktober 2024 Du kan sette Tinder på pause til du eventuelt er klar for å ta opp kontakten med nye. Bedre det enn å ha folk på gress. Anonymkode: 28f39...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #31 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kan sette Tinder på pause til du eventuelt er klar for å ta opp kontakten med nye. Bedre det enn å ha folk på gress. Anonymkode: 28f39...0d6 Han har de på snap Anonymkode: e277c...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #32 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 15.01): Men det jo strengt talt sannheten da? For deg er de bare andrevalg, hadde jeg vært det for noen hadde jeg satt pris på sannheten slik at at jeg kan avskrive deg som potensiell date🤷♀️ Anonymkode: 9b96e...90e Dette er en livshemmende tankegang. Alt handler om å ta valg, og utforske muligheten for å finne det som passer deg best. Et menneske du bare akkurat har hilst på, kan jo godt vise seg å være den perfekte matchen. Men tilfeldigvis har du kommet litt lengre med en annen, for eksempel så langt du må komme, for å finne ut at det ikke var noe å gå videre med. Svært sjelden er det som en roseseremoni på tv, der folk står side om side, og velges vekk, eller videre. Som regel er det et element av timing, der den andre kom litt før deg. Anonymkode: a7035...bc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2024 #33 Del Skrevet 20. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 18.10.2024 den 15.13): Jeg gjorde det, en av de jeg pratet mest med ble sur, men ærlighet varer lengst. Anonymkode: fd612...68f Jeg har opplevd at jeg skrev i et par uker med en og snakket om å møtes da han plutselig sa at en eks hadde tatt kontakt og ville prøve på nytt. Han som hadde oppgitt å være "veldig ferdig med eksen" følte da at han måtte prøve litt til og ville bare si fra om at han ville slette profilen. Han ba meg samtidig om telefonnummeret mitt så han kunne holde kontakten i tilfelle det ikke fungerte med nok et forsøk sammen med eksen. Jeg ønsket han lykke til og sa det alltid er koselig om kjærligheten treffer blink. Jeg ga han ikke telefonnummeret mitt enda han sendte flere meldinger og spurte. Da reagerte jeg på at han seriøst trodde jeg fortsatt skulle være tilgjengelig og vente på at han gikk tilbake til en eks han mulig aldri kommer over. Så desperat er jeg virkelig ikke og det var da selvsagt at jeg også gikk videre etter en slik melding fra han. Jeg ville aldri være førstevalget hans uansett. Men en melding som andre her tipser om synes hyggelig og fin. Det er naturlig å prate med flere i starten hvis man ikke har møttes. Møter man da noen man vil sjekke ut videre med tyder det bare på at man er real når man setter annet på vent, selvsagt med respekt for at andre også går videre da. Møtes man igjen senere på Tinder er det bare hyggelig og no hard feelings. Anonymkode: 3e8e0...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå