AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #1 Del Skrevet 18. oktober 2024 For de som ikke vet hva Loppo er så er det en butikk der man kan leie stand, og selge ting man ikke skal bruke mer selv. Altså et bruktmarked. Jeg er veldig skuffet. Jeg var der i 2 timer, så jeg tok meg god tid å se gjennom MYE. Folk har overpriset noe sinnsykt. Damerklær fra H&M, cubus osv til ikke så langt unna hva før- pris sånn ca må ha vært. Mye var slitt også selvom det ikke var flekker eller hull. Noen klær så jeg med flekker også, og disse var billige. Men hallo! Hvem vil kjøpe klær med synlige flekker da. Var også mye gamle og merkelige pyntelig fra billigbutikker. Det var så mye skrap og dritt. Barneklær til små barn var det en del fint, til greie priser. Jeg endte opp med å kjøpe noen barnebøker, de var fine. Men jeg kommer aldri til å dra dit igjen, da kjøper jeg heller nytt da jeg ikke gidder å betale nesten ny pris for noe som er brukt. Eller ihjelbrukte klær hvis jeg skal ha noe billig. Nei takk! Jeg tenker- vil ikke folk selge tingene sine? Må jo være bedre å selge billig og tjene litt, enn å prise dyrt, selge minimalt og må hente driten sin hjem igjen. Hva slags opplevelser har dere med Loppo? Jeg tviler ikke på at man kan være heldig en gang i blandt å finne noe fint til en god pris, men alt i alt så var det mye dårlig. Anonymkode: 34b43...e7c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2024 #2 Del Skrevet 18. oktober 2024 Har bare erfaring fra Det Gule Hus, som er samme konsept. Mye fint prisede (merke)klær av god kvalitet, noe ser ut som det nesten ikke er brukt. Anonymkode: 9cffa...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå