AnonymBruker Skrevet 18. oktober #1 Del Skrevet 18. oktober Sønnen min har 6 års bursdag neste lørdag. Vi skal feire i desember pga opppussing hjemme. På lørdag har han også fotball cup. Han vil gjerne ha med sjokolademuffins som han kan dele ut til de andre barna. Spørsmålet er om jeg skal lage sånn enkle muffins uten glasur som er lett å spise? Min søster er baker og hun lager gode og fine cupcakes med sånn smørkrem på toppen og en del pynt. Hun har veldig lyst til å lage cupcakes til nevøen sin som han kan ta med på fotball. Men det jeg lurer på om 6 åringer liker sånn cupcakes med masse smørkrem på toppen? Eller liker de bare enkle hjemmelagde? Hva anbefaler dere? Anonymkode: a5a5f...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 18. oktober #2 Del Skrevet 18. oktober Sønnen min liker ikke sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #3 Del Skrevet 18. oktober Mine to barn liker ikke sjokolademuffins, men elsker de som er fra den ferdigposen. Lyse muffins. Anonymkode: 60d3f...0c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 18. oktober #4 Del Skrevet 18. oktober De syntes vel det er litt muffins med alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #5 Del Skrevet 18. oktober Min førsteklassing elsker sånne proffe cupcakes! Og gøy for tante å få bake da Anonymkode: 31449...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #6 Del Skrevet 18. oktober Lykkedykker skrev (7 minutter siden): Sønnen min liker ikke sjokolade. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mine to barn liker ikke sjokolademuffins, men elsker de som er fra den ferdigposen. Lyse muffins. Anonymkode: 60d3f...0c0 Kan lage uten sjokoalde også. Men spm var om toppingen om jeg skal bruke smørkrem eller ikke Anonymkode: a5a5f...1fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #7 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan lage uten sjokoalde også. Men spm var om toppingen om jeg skal bruke smørkrem eller ikke Anonymkode: a5a5f...1fe Dropp topping. Mindre søl og arbeid, og det går uansett ned på høykant. Anonymkode: 1a1e1...a03 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #8 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dropp topping. Mindre søl og arbeid, og det går uansett ned på høykant. Anonymkode: 1a1e1...a03 Så slipper du også å sitte igjen med masse kaker med avslikket topping på. Anonymkode: 1a1e1...a03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #9 Del Skrevet 18. oktober Har inntrykk av at mange barn liker de lyse fra Toro. Uten noe oppå:) Anonymkode: 8d95f...33b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #10 Del Skrevet 18. oktober Lyse muffins med melisglasur og strøssel. Fra toro! I min erfaring så tror barn at de liker slike fancy med masse krem, men ikke spiser det opp. Har ikke tall på hvor mange muffinser jeg har forsøkt å skrape vekk fyllet så de skal spise.. Anonymkode: d587b...34c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 18. oktober #11 Del Skrevet 18. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lyse muffins med melisglasur og strøssel. Fra toro! Anonymkode: d587b...34c Skulle akkurat til å skrive det samme. Dette er en slager som aldri slår feil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 18. oktober #12 Del Skrevet 18. oktober Muffins med melis og artig strø 🤩 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober #13 Del Skrevet 18. oktober Takk alle sammen da blir det lyse muffins fra toro med med litt melis glasur og strøssel på 🥰 Ts Anonymkode: a5a5f...1fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 18. oktober #14 Del Skrevet 18. oktober Lag hjemmelaga lyse muffins med glasur og strø evnt seigmenn men dropp toro, den ekle bi smaken. Muffins er enkelt å lage trenger ingen pose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå