Gå til innhold

Finne seg ei elskerinne

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dagens hektiske samfunn, med mye reising og arbeid.

Synes dere jenter det er greit å ha en elsker som en kan ha sex med sporadisk nå og da, eller er sex noe som kun hører til i et forhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns det er helt ok å ha en elsker,kan ikke tenke meg noe forhold nå,men behovet for sex er jo der!men vil ekke ha en som er i et forhold selv da

Skrevet

Skulle gjerne hatt en elsker hvis jeg fant en potensiell. Er veldig greit å kunne ha sex uten resten av et - problemet mitt er at hvis jeg først finner en fyr jeg tenner på, så er det gjerne fordi jeg liker personligheten hans, og da er det lett å få følelser.

Men i teorien er det veldig greit.

Skrevet

Jeg kan ikke ha sex og samtidig ha krav på meg om ikke å ha følelser. Et annet element som sniker seg inn er det faktum at jeg føler mer enn bare litt forakt for mannen når han går ut med at han ønsker seg en elskerinne. (Ta en rask titt på net. Gift mann ønsker elskerinne.) Det blir litt på samme måte som å si: "jeg ønsker tilgang til kroppen din, men ønsker ikke at du skal plage meg med følelser og sånt søl".

Hvor ble det av gi og ta?

Skrevet

jeg mener at de fleste folk har behov for sex,jeg har ihvertfall et enormt behov,da ser jeg ikke noe galt i å tilfredsstille sine lyster ved å ha sex med noen som har det samme behovet.

må det på dø og liv være andre følelser med i spillet da?om man onanerer selv eller har sex,what ever.

men jeg er helt imot at man skal ha elskerinner når man er i forhold ja!

Gjest Sexy Sadie
Skrevet

Jeg liker godt å ha elskere i stedet for stadige ONS, men gifte menn holder jeg meg unna.

Skrevet
Elsker, nei. Pulevenn, ja.

:Nikke:

Blir jeg singel igjen så vil jeg gjerne ha en pulevenn.

Eller KK som de sier i Sverige.

Gjest Mamma Mø
Skrevet

Elsker ja, pulevenn nei :ler:

Funksjonen er vel omtrent den samme ;)

Synes bare ordet "pulevenn" er så utrolig lite sjarmerende...

Jeg har tidligere hatt utbytte av slike forhold, det er klart man kan ha behov for sex selv om man ikke ønsker kjæreste. Men man skal være veldig klar over hva man gjør, det er lett at en av partene utvikler følelser og det kan bli vanskelig.

Akkurat nå er det jo ikke aktuelt, siden jeg har en (flott) mann.

Men har ingenting imot slike forhold når man er singel.

Skrevet
jeg mener at de fleste folk har behov for sex,jeg har ihvertfall et enormt behov,da ser jeg ikke noe galt i å tilfredsstille sine lyster ved å ha sex med noen som har det samme behovet.

Kan du ikke ordne deg på egen hånd i stedet for å utsette andre for å bli såret?

Gjest GreenSky
Skrevet
Elsker ja, pulevenn nei :ler:

Funksjonen er vel omtrent den samme  ;)

Synes bare ordet "pulevenn" er så utrolig lite sjarmerende...

Jeg har tidligere hatt utbytte av slike forhold, det er klart man kan ha behov for sex selv om man ikke ønsker kjæreste. Men man skal være veldig klar over hva man gjør, det er lett at en av partene utvikler følelser og det kan bli vanskelig.

Akkurat nå er det jo ikke aktuelt, siden jeg har en (flott) mann.

Men har ingenting imot slike forhold når man er singel.

Åssen da? Liker du ikke ordet pule? :erter:

Det er forskjell på elsker og pulevenn, ja.

Pulevenn er et relativt moderne ord, som ikke har vært i språket vår lenge. Det er et utvidet begrep av ordet "elsker".

Skrevet

Åssen da? Liker du ikke ordet pule?  :erter:

Pulevenn er et relativt moderne ord, som ikke har vært i språket vår lenge. Det er et utvidet begrep av ordet "elsker".

Om det heter pulevenn eller elskerinne, så er det det mye det samme for meg. Jeg synes det er helt forkastelig å ha elskerinne på si når en er i et forhold eller er gift.

Mine tidligere erfaringer er at det har vært greit å ha en pulevenn. Slik vi har hatt det så har vi sagt ifra til hverandre hva som er våre sex behov og så har vi prøvd å oppfylle hverandres så godt som mulig. Det er jo en fin måte å bli bedre i senga på, og få prøve nye ting uten at det går ut over noen. Begge må være inneforstått med situasjonen, og gå inn i "vennskapet" med samme forståelsen.

Skrevet

Jeg hadde elsker, knullekompis, pulevenn, kall det hva du vil, før jeg møtte min nåværende.

Vi hadde det helt topp sammen, og var friends with benefits. Kompiser, men ingen andre følelser. Han var ufattelig kjekk, og jeg følte meg nesten heldig som fikk ha sex med han. Det var kjempefint, men vi kuttet ut når jeg møtte han jeg er sammen med nå. Vi avtalte også at vi bare skulle ha sex med hverandre, og alltid bruke kondom.

Skrevet

Jeg ble litt skremt da min forrige elskerinne ville ha sex uten kondom. Da begynte jeg å lure på om hun ønsket å bli gravid, eller om det bare var fordi det var bedre. Jeg synes renslighet og beskyttelse er et must.

Skrevet
Han var ufattelig kjekk, og jeg følte meg nesten heldig som fikk ha sex med han. Det var kjempefint, men vi kuttet ut når jeg møtte han jeg er sammen med nå.

Er kan ikke så kjekk han du er sammen med nå da?

Gjest Mamma Mø
Skrevet

Åssen da? Liker du ikke ordet pule?  :erter:

Hehe, har ikke noe imot ordet "pule" selv om jeg nok foretrekker "knulle" (dette burde vi lage en poll på, dere :ler: )

men jeg vet ikke, "pulevenn" blir bare fjortis og vulgært for meg. Ikke at jeg er så veldig gammel eller veldig prippen, men selve ordet er bare usjarmerende... :forvirret:

Men en sånn type som det siktes til med ordet, har jeg ingenting imot (såfremt man er singel da)...

Skrevet

Jeg synes egentlig det er ok å ha en pulevenn selv om en gift også, jeg da. Pulevenn er noe annet enn ektefelle. Det tilfredsstiller andre behov. Litt sånn som at det er mulig å ha både bil og motorsykkel. Ellers bruker jeg aldri pulevenn som betegnelse når jeg omtaler henne, for jeg synes det virker litt degraderende siden det har vulgær bismak. Synes elskerinne er helt greit, selv om det kun er sex, og ikke et forhold nr. 2.

Gjest mamma mø
Skrevet
Jeg synes egentlig det er ok å ha en pulevenn selv om en gift også, jeg da. Pulevenn er noe annet enn ektefelle. Det tilfredsstiller andre behov. Litt sånn som at det er mulig å ha både bil og motorsykkel. Ellers bruker jeg aldri pulevenn som betegnelse når jeg omtaler henne, for jeg synes det virker litt degraderende siden det har vulgær bismak. Synes elskerinne er helt greit, selv om det kun er sex, og ikke et forhold nr. 2.

Hehe, nå får du snart kjeft ;)

Hvis du har fulgt med i utro-trådene, vet du hva jeg mener...

Men jeg skal ikke legge meg borti hvordan du orger damene dine- er bare fornøyd med at det er flere enn jeg som synes betegnelsen "pulevenn" har en "vulgær bismak" som du sier... Er så enig!

Skrevet

Hvorfor ikke? Meg og kameraten min har holdt på jevnlig i snart et år, og da kun med hverandre (jada, bare prøv å si vi har begge en eller fler på si, men vi går sammen ca hver dag, så ingen får sjansen til å være "utro" :D )

Det er kjempegreit å ha!

Men kunne ikke hatt sex med noen jeg ikke er glad i. Nei man trenger ikke være forelska/i forhold for å være glad i noen heller.

Skrevet
Er kan ikke så kjekk han du er sammen med nå da?

åh jo :-D Men det var min tankegang da.. er noen år siden nå.. Han jeg er sammen med nå gjør meg skjelven bare jeg tenker på han, og jeg kan stå å følge med på han i forskjellige situasjoner og tenke "herregud så kjekk han er"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...